Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en kafétråd nå og det er åpent for off-topic her nå, Vix. Det er spesifikke tråder for stort sett alt annet og det ble åpnet for off-topic her, som er fint for min egen del for da slipper jeg den kafétråden med de hundre snålingene og får snakke om alt med folk som har peiling Les: Liker fotball.

Lenke til kommentar

Hugh Laurie er for øvrig et geni. Intet mindre. Anbefaler alle som elsker House å lese the gun seller.

Jeg tror aldri i mitt liv jeg har ledd så mye av en bok.

Digger han. Anbefaler lett å se Blackadder serien om du er fan av han, om du ikke har sett den allerede da.

Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. :yes:

Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen.

QFT!

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. :yes:

Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen.

Kanskje ikke fett for de som skal på pub å drikke seg dødsens, men jeg liker det. :p

Lenke til kommentar

Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. new_yes.gif

Enig, 13.45 er så tidlig at jeg aldri får spist noe og så vidt rekker kampstart, bare å rulle ut av senga og slå på TVen.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke fett for de som skal på pub å drikke seg dødsens, men jeg liker det. :p

Noen øl må til. Tidligkamp eller ei. Må roe nervene med noen kalde når det er toppkamp, så får man heller ta det langsomt utover.

Lenke til kommentar

Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. new_yes.gif

Enig, 13.45 er så tidlig at jeg aldri får spist noe og så vidt rekker kampstart, bare å rulle ut av senga og slå på TVen.

Ikke alltid jeg rekker det heller når jeg er på hybelen :p

Edit: Hadde forresten vært perfekt med sen kamp i dag.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...