Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Ikke alle kan ha pi som avatar, Brun. Dermed må du nesten vende deg til at folk skifter ut, haha. Trenger ikke å ha pi. Du kunne f. eks. fortsette å ha den her for alltid: Evt. den her: Og Gane burde fortsatt med den Keane-logoen jeg husker han brukte tidligere. Osv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Du har rett, uhyre gode avatars, men jeg blir bare lei av å stirre på det samme konstant. Din avatar liker jeg dog veldig godt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det er jo på grunn av assosiasjon. Du assosierer den med kvalitetsinnlegg. Jeg kunne hatt en goatse-avatar, og du hadde likt den. hihi :----D Endret 2. april 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 må si united tråden har klart å holde seg veldig serriøs -.- Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Det er en kafétråd nå og det er åpent for off-topic her nå, Vix. Det er spesifikke tråder for stort sett alt annet og det ble åpnet for off-topic her, som er fint for min egen del for da slipper jeg den kafétråden med de hundre snålingene og får snakke om alt med folk som har peiling Les: Liker fotball. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Det er jo på grunn av assosiasjon. Du assosierer den med kvalitetsinnlegg. Jeg kunne hatt en goatse-avatar, og du hadde likt den. hihi:----D Jeg liker arrogansen, du kler den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Du også, Game. Du også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Føler meg utelatt, kler jeg å være bedreviter? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Føler meg utelatt, kler jeg å være bedreviter? Alt kler den smukke. Endret 2. april 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Føler meg utelatt, kler jeg å være bedreviter? Har du blitt hacket av YNWA22 eller hva han nå het? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Hugh Laurie er for øvrig et geni. Intet mindre. Anbefaler alle som elsker House å lese the gun seller. Jeg tror aldri i mitt liv jeg har ledd så mye av en bok. Digger han. Anbefaler lett å se Blackadder serien om du er fan av han, om du ikke har sett den allerede da. Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen. QFT! Endret 2. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Bæsh! Endret 2. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen. Kanskje ikke fett for de som skal på pub å drikke seg dødsens, men jeg liker det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen. Enig, 13.45 er så tidlig at jeg aldri får spist noe og så vidt rekker kampstart, bare å rulle ut av senga og slå på TVen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 13.45 er digg, men ikke så digg når vi spilte kamp tre dager før og når motstanderen får en uke med hvile. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Faen, United - Chelsea kampen 13:45? Hadde ikke jeg fått med meg. Vettafaen om jeg får sett kampen da. Håper på det ^^ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen. Kanskje ikke fett for de som skal på pub å drikke seg dødsens, men jeg liker det. Noen øl må til. Tidligkamp eller ei. Må roe nervene med noen kalde når det er toppkamp, så får man heller ta det langsomt utover. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen. Enig, 13.45 er så tidlig at jeg aldri får spist noe og så vidt rekker kampstart, bare å rulle ut av senga og slå på TVen. Ikke alltid jeg rekker det heller når jeg er på hybelen Edit: Hadde forresten vært perfekt med sen kamp i dag. Endret 2. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå