Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

House er definitivt anbefalt. Jeg liker også Numb3rs, men desverre så er det ikke så god historie. Altså i den grad at man nesten kan se episoder i tilfeldig rekkefølge uten at det føles rart. Det er litt, men det er for lite. Det jeg liker er den matta. Men det kan ikke sammenlignes med House. Med House så kan du se igjen episoder du liker, og slikt er det ikke med episoder fra Numb3rs hvor alle er litt repeterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

House er definitivt anbefalt. Jeg liker også Numb3rs, men desverre så er det ikke så god historie. Altså i den grad at man nesten kan se episoder i tilfeldig rekkefølge uten at det føles rart. Det er litt, men det er for lite. Det jeg liker er den matta. Men det kan ikke sammenlignes med House. Med House så kan du se igjen episoder du liker, og slikt er det ikke med episoder fra Numb3rs hvor alle er litt repeterende.

Numb3rs er repeterende ja, men det er jaggumeg House også. Misforstå meg riktig, jeg ELSKER House, men gud bedre så lei jeg har blitt av det de periodene jeg har sett MYE house (type flere episoder om dagen i noen uker), for plottet i hver episode er DØNN likt. Det eneste som gjør at House går fra en helt ordinær serie til verdens uovertruffent beste komiserie, er Hugh Laurie.

Hugh Laurie er for øvrig et geni. Intet mindre. Anbefaler alle som elsker House å lese the gun seller.

 

Jeg tror aldri i mitt liv jeg har ledd så mye av en bok.

Lenke til kommentar

Game, nei jeg er ikke lei av de seriene du nevner og er det noen serier jeg forsetter med så er det akkurat de. Er på min tredje runde med alle sesongene til One Tree Hill og fullfører den tredje innen en uke tipper jeg da jeg er på siste sesong. Men kan jo si at jeg har blitt litt lei OTH, da jeg så og si kan hele filmen ut og inn :p

The O.C har jeg aldri sett på, og er en serie jeg ikke kommer til å se på med det første selv om det er sikkert en verdig serie å se på.

Entourage kommer jeg snart til å ta bryet å se på da noen av kameratene mine maser på meg at jeg bør se den siden det er verdens beste serie :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

House best? Virkelig? Jeg kan nevne maaaange serier jeg syns overgår House. :(

Din smak feiler miserabelt. Hva ser du på? Nevn hvilke serier som overgår House, så jeg kan le av det.

 

The Wire, Deadwood, Jonathan Creek, Brass Eye og Blackadder for å nevne noen.

 

EDIT: Så forresten Blackadder nylig, så er vel kanskje litt lite reflektert akkurat den, men det var virkelig en herlig serie.

 

At det går an å ha noe over The Wire er like uforståelig for min del som House for din dog. :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Raste; Den metroseksuelle smaken din så trist at jeg syntes den er fet.

PSV; Du vinner mitt hjerte med Blackadder, men resten kunne du spart meg for.

 

Det må heller gå på at "jeg liker ikke annet enn sitcom, og ser ikke helt noe i det siden det ikke er like morsomt". Når jeg tenker meg om så rangerer jeg iofs også Band of Brothers soleklart over House. Alle seriene jeg nevnte over rangerer jeg soleklart over House forresten. Så har man også de jeg syns er bedre, men ikke sånn at de trumfer House helt og de jeg syns er cirka like bra og evt. dårligere om man går enda lengre. I mine øyne er House et typisk "7 av 10"-show.

Lenke til kommentar

Apropos TV-serier. Noen av dere som har sett Black Books? Hysterisk morsomt!

 

Black Books er prima. Men sesong 3 er en eneste nedtur spørr du meg, som en halvdød mann på intravenøst. Ellers er Red Dwatf en av mine største favoritter.

Bare sett er pat episoder fra første sesong, enn så lenge. Tar det igjen i sommer, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...