Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne også tenkt meg Torres til United, men jeg ville aldri ha byttet f.eks Rooney for Torres om det måtte til for at det skulle skje.

Den sjansen at Torres skulle dratt til United er svært liten og da tror jeg han må falle ned trappa før det blir en overgang.

Lenke til kommentar

Haha, som jeg ler av Torres. Verdens beste spiss du liksom. :!:

Ser du skriver at Torres liksom ikke er så god.

Hvordan kan det da ha seg at han har scoret mer en Rooney i årets Premier League sett utifra spilletid? Rooney spiller på et bedre lag en Torres.

Hvis ikke Torres er blant verdens beste spisser, hvem er det da?

Lenke til kommentar

Kunne gjerne tengt meg Torres til Manchester United.

Spilleren, gjerne.

Personen, ikke om jeg hadde fått penger engang.

Helt fullstendig enig. Sutrete spillere har vi nok av selv. Hater sånn pisseoppførsel.

Så er han konstant skadet også...

Rooney spiller på et bedre lag en Torres.

Bedre enn verdens beste lag og altså? Det er godt å høre. Enig med deg.

Lenke til kommentar

Hvor har jeg skrevet at han ikke er blant verdens beste? Gidd å vri på ting slik at de passer deg. Sier bare at han ikke er best pdd. Rooney og Drogba ligger foran han.

Beklager hvis jeg tolket innlegget ditt feil.

Men "haha" og "verdens beste spiss du liksom" vil jo kanskje oppfattes som at du ikke synes Torres er blant verdens beste spisser da.

Og angående "best pdd". Hvordan skal jeg tolke dette? at 7 mål + 3 assits på 7 kamper ikke holder mål kontra verdens beste spisser?

Hvis man virkelig skal pirke så ligger vel David N`Gog foran Wayne Rooney pr dags dato.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

herr brun.

1: DJ Dark fant ingen kamptråd i United forumet

2: kl. 18.02 idag; skrev han innlegg om det her ("ingen kamptråd enda?").

3: Så fant han kamptråden i Chelsea forumet

4: kl. 18.03. gikk han inn å redigerte tråden sin her.

Hva med å linke til tråden da Herr Brun, så hjelper du alle?

Lenke til kommentar

Hvor har jeg skrevet at han ikke er blant verdens beste? Gidd å vri på ting slik at de passer deg. Sier bare at han ikke er best pdd. Rooney og Drogba ligger foran han.

Beklager hvis jeg tolket innlegget ditt feil.

Men "haha" og "verdens beste spiss du liksom" vil jo kanskje oppfattes som at du ikke synes Torres er blant verdens beste spisser da.

Og angående "best pdd". Hvordan skal jeg tolke dette? at 7 mål + 3 assits på 7 kamper ikke holder mål kontra verdens beste spisser?

Hvis man virkelig skal pirke så ligger vel David N`Gog foran Wayne Rooney pr dags dato.

Hva mener du da? Lag gjerne en liten liste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...