Jotun Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Tenk hvis Torres ikke gikk så mye skadet.... Grøsser ganske mye med tanken! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Sant det, Jotun. Hadde nok vært en reell utfordrer til Rooney. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Kunne gjerne tengt meg Torres til Manchester United. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Jeg kunne også tenkt meg Torres til United, men jeg ville aldri ha byttet f.eks Rooney for Torres om det måtte til for at det skulle skje. Den sjansen at Torres skulle dratt til United er svært liten og da tror jeg han må falle ned trappa før det blir en overgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Rooney kan rekke City-kampen Gode nyheter. Bedre enn at han er ute resten av sesongen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Haha, som jeg ler av Torres. Verdens beste spiss du liksom. :!: Ser du skriver at Torres liksom ikke er så god. Hvordan kan det da ha seg at han har scoret mer en Rooney i årets Premier League sett utifra spilletid? Rooney spiller på et bedre lag en Torres. Hvis ikke Torres er blant verdens beste spisser, hvem er det da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hvor har jeg skrevet at han ikke er blant verdens beste? Gidd å vri på ting slik at de passer deg. Sier bare at han ikke er best pdd. Rooney og Drogba ligger foran han. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Kunne gjerne tengt meg Torres til Manchester United. Spilleren, gjerne. Personen, ikke om jeg hadde fått penger engang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Kunne gjerne tengt meg Torres til Manchester United. Spilleren, gjerne. Personen, ikke om jeg hadde fått penger engang. Helt fullstendig enig. Sutrete spillere har vi nok av selv. Hater sånn pisseoppførsel. Så er han konstant skadet også... Rooney spiller på et bedre lag en Torres. Bedre enn verdens beste lag og altså? Det er godt å høre. Enig med deg. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Hvor har jeg skrevet at han ikke er blant verdens beste? Gidd å vri på ting slik at de passer deg. Sier bare at han ikke er best pdd. Rooney og Drogba ligger foran han. Beklager hvis jeg tolket innlegget ditt feil. Men "haha" og "verdens beste spiss du liksom" vil jo kanskje oppfattes som at du ikke synes Torres er blant verdens beste spisser da. Og angående "best pdd". Hvordan skal jeg tolke dette? at 7 mål + 3 assits på 7 kamper ikke holder mål kontra verdens beste spisser? Hvis man virkelig skal pirke så ligger vel David N`Gog foran Wayne Rooney pr dags dato. Endret 2. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hvis man virkelig skal pirke Gjør du noe annet da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Ingen kamptråd enda? EDIT: Nvm, var i Chelsea-delen. Endret 2. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Første posten i kamptråden har vært under konstruksjon i over 76 timer. Blir nok en bra førstepost med så mye arbeid. Endret 2. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Ingen kamptråd enda? EDIT: Nvm, var i Chelsea-delen. Det er da vitterlig kamptråd der også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Sa jeg noe annet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Nei, jeg bare skjønner ikke hvorfor du skriver "ingen kamptråd" etter å ha vært i Chelsea-delen, all den tid det er en kamptråd der. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 herr brun. 1: DJ Dark fant ingen kamptråd i United forumet 2: kl. 18.02 idag; skrev han innlegg om det her ("ingen kamptråd enda?"). 3: Så fant han kamptråden i Chelsea forumet 4: kl. 18.03. gikk han inn å redigerte tråden sin her. Hva med å linke til tråden da Herr Brun, så hjelper du alle? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Klokken 18 var det kamptråd i begge fora, derfor jeg ikke skjønte hva han mente. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Det var ikke kamptråd i United-tråden da jeg sjekket. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hvor har jeg skrevet at han ikke er blant verdens beste? Gidd å vri på ting slik at de passer deg. Sier bare at han ikke er best pdd. Rooney og Drogba ligger foran han. Beklager hvis jeg tolket innlegget ditt feil. Men "haha" og "verdens beste spiss du liksom" vil jo kanskje oppfattes som at du ikke synes Torres er blant verdens beste spisser da. Og angående "best pdd". Hvordan skal jeg tolke dette? at 7 mål + 3 assits på 7 kamper ikke holder mål kontra verdens beste spisser? Hvis man virkelig skal pirke så ligger vel David N`Gog foran Wayne Rooney pr dags dato. Hva mener du da? Lag gjerne en liten liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå