Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Av og til tenker jeg hvor tung hverdagen er for pessimister.

 

Vi hadde jo hele laget ut ifjord, og vi vant fortsatt serien - og dette var hovudsaklig forsvarslinja, som er mye verre å ha skader i enn hva angrepslinja er. I angrep er det alltid en valencia, scholes, berbatov som kan sette inn så lenge reste av laget gjør jobben. Vi skal være takknemlige for at vi har forsvaret våres i takt i sluttspurten, noe ikke Chelsea har.

 

Vi leder tabellen, trenger bare ett mål per kamp for å vinne serien, vi trenger ikke å bekymre oss for målforskjell da vi er poeng foran Chelsea. It's looking good motherfuckers!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av og til tenker jeg hvor tung hverdagen er for pessimister.

 

Vi leder tabellen, trenger bare ett mål per kamp for å vinne serien, vi trenger ikke å bekymre oss for målforskjell da vi er poeng foran Chelsea. It's looking good motherfuckers!

 

United vs Chelsea 1-2

Blackburn vs United 2-1

osv.. osv..

 

Vinner dere ligaen da?

Lenke til kommentar

Av og til tenker jeg hvor tung hverdagen er for pessimister.

 

Vi leder tabellen, trenger bare ett mål per kamp for å vinne serien, vi trenger ikke å bekymre oss for målforskjell da vi er poeng foran Chelsea. It's looking good motherfuckers!

 

United vs Chelsea 1-2

Blackburn vs United 2-1

osv.. osv..

 

Vinner dere ligaen da?

 

Pointet var at hvis resten av laget gjør jobben sin (det vil si at forsvaret ikke slipper inn mål) så trenger vi bare et mål for å vinne den kampen. Var det vanskelig å forstå eller bare gjorde du deg bare vanskelig?

 

Det er selvfølgelig urealistisk å tro at vi ikke slipper inn mål de neste kampene, men når vi har et så bra lag å stille opp med så skal det gå fint ann å vinne kamper uten Rooney.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Med tanke på at våre førstevalg bak har vært skadefri samtidig i omtrent 10% av kampene så er det godt mulig at vi vinner ligaen med bare et mål per kamp. Når man i tillegg ser på storspillet til VDS, vel enda mer trygg på det.

 

At vi slet mot Wolves var et bevis på at vi må ha ROoney? Vel Bolton var jo et "bevis" på det motsatte?

 

Hvem er denne klovnen egentlig? Kjartan?

Lenke til kommentar

Haha, som jeg ler av Torres. Verdens beste spiss du liksom. :!:

 

Alle spisser brenner sjanser. Torres er topp tre i verden.

Joda. Det som gjør han svak er jo at han har svake spillere rundt seg. Torres i United/Chelsea/Arsenal hadde vel banket inn mål etter mål. For å bli kåret til verdens beste, må man jo faktisk prestere noe, og det er litt vanskelig uten solide lagkamerater. Han er blant de beste, kanskje den beste også når han er i form. Men som sagt, du må ha gode lagkamerater også hvis du vil bli regnet blant de tre beste.

Lenke til kommentar

Haha, som jeg ler av Torres. Verdens beste spiss du liksom. :!:

Herregud, ja han har sine svakheter. Han er en ekkel og sutrete, men i form er han klart topp 3 i verden som NightKeeper skriver her. De fleste lag i verden hadde nok tatt i mot Torres med åpne armer selv om han er en klyse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...