Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Er dette ulykken til Alastor?! Endret 31. mars 2010 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Haha, Raste! Alastor i bilkræsj med TV2-Carsten på selveste 1. april! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Haha, Raste! Alastor i bilkræsj med TV2-Carsten på selveste 1. april! Jeg var jo den som var kritisk til det og spurte om det var aprilsnarr da apekatt Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Hehehe! Jeg, Points og TomHel lurte Raste så sykt! Joachim sier (01:50):*Typisk at Liverpool fan kjører på United fan Hahaha! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Måtte jo skjekke for sikkerhets-skyld. Ble litt lurt der, men hadde en baktanke i hodet at noen lurte meg og samtidig så ble det litt avslørt når du kommer med at Carsten Skjelbreid plutselig kjørte på han Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Hehe.. var det første eg kom på (utrolig nok..) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Glem det, innlegget ble fuckd. Endret 1. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Fuck, bad news.... - Sir Alex melder at Rooney er ute for resten av sesongen! Endret 1. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Herregud.. Skal du lure noen kan du gjøre det skikkelig.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Du burde ventet hvertfall én time.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Oi, for et tåpelig forsøk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Vær så snill prøv igjen, Raste. EDIT: Var visst litt sein der, men jeg tror du tok poenget, Raste. Endret 1. april 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Kom igjen. Ta en ny spøk, nå Vi heier på deg allesammen =) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Du burde ventet hvertfall én time.. Da har jeg nok lagt meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Vær så snill prøv igjen, Raste. EDIT: Var visst litt sein der, men jeg tror du tok poenget, Raste. Selvfølgelig tok jeg poenget, dette la jeg ut for morro skyld. En raring hadde sikkert kommet over dne og trodd på det Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Nå går jeg og legger meg, og det er faktisk ingen spøk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Nå går jeg og legger meg, og det er faktisk ingen spøk. http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Ingen stor skade for Rooney Er lettet jeg. Selv om han går glipp av Chelsea og Bayern, så har vi mange tøffe kamper igjen. City, Blackburn, Spurs og Sunderland. Er fornøyd dersom han kun er ute i et par uker. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Fint at det ikke er brudd, men slike leddbåndskader kan ta lang tid å hele. Jeg tror dessverre at Rooney er ute bortimot resten av sesongen. Tilfellet kan fort bli det samme for Fabregas, som man frykter har en brukken fot. Ufattelig bittert å se at CL kampene denne uka sannsynligvis har gitt Chelsea gullet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Ufattelig bittert å se at CL kampene denne uka sannsynligvis har gitt Chelsea gullet. Huff, jeg er så lei dette. Chelsea har også skader på viktige spillere, og om vi ikke klarer oss noen kamper uten Rooney fortjener vi ikke bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå