Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke bli for skremt da gutter. De spiller hjemme mot Derby, et lag som skal nedover igjen neste sesong. Koselig at Anderson starter, og at Saha er på benken!

9405306[/snapback]

Har du kilde til lagoppstilinga?

9405317[/snapback]

GK: VDS

 

RB: Brown

CB: Ferdinand

CB: Vidic

LB: Evra

 

CM: Eagles

CM: Hargreaves

CM: Scholes

 

RW: Nani

CF: Tevez

LW: Anderson

Lenke til kommentar
Fint med hyllesten til Solskjær, selv om jeg er irrtert på avisene. Dagen etter at Puerta døde (R.I.P) så hadde Aftenposten 3 sider om Solskjær og 8 linjer om Puerta... Skammelig... Solskjær er stor ingen tvil, om at han fortjener al verdens heder og ære, men å bare gjøre døden til en ung fotballspiller til en bagatell i forhold.. Skammelig...

9405577[/snapback]

Uenig - la oss nyte de få positive tingene som skjer i verden, istedenfor å være fokusert på frykt, drap, mord, negativitet og sensasjon, slik media vanligvis er.

 

Men det blir off topic :). La oss se kamp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Stussa litt på det sjæl. Lydnivåmessig hørtes det ut som det kom fra Sunderlandfansen.

9405802[/snapback]

 

Fortsatt vakkert.

 

Ligner på alle andre United-kampene i sesongen, denne her. United har spillet. Det andre laget har stort sett ikke sjangs. MEN x-faktoren mangler og jeg vet ikke helt hva det er, egentlig. Jeg tror imidlertid boblen sprekker i andre omgang. Hvis United scorer så håper jeg Anderson gjør det. Har mye mer sansen for ham enn Nani. Kanskje Nani og Anderson bør bytte side?

Lenke til kommentar
Noe av det sterkeste jeg har opplevd..75000 mennesker i stående applaus + spillere, trenere, roy keane..alt!

9405583[/snapback]

 

Sier vel hvor mye han betydde for klubben og supporterne til United. Jeg kan ikke huske at dette har sjedd med noen spiller de siste 10 årene, så det var stort. Fikk en liten klump i halsen, det skal sies :)

 

Like moro å høre velkomsten som Keano fikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...