Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skysports melder 2 til 4 uker, men han skal undersøkes nærmere i Manchester i dag. Kunne både vært bedre og værre, dette.

Jeg leste denne artikkelen, og samtidig sto det en annen artikkel om at di akkurat hadde lettet ifra Munchen.

Rart at han har fått svar fra lege, mens han var i luften :hmm:

Tror nok Sky prøver seg på en spansk en her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstuet fot, så han er nok iallefall ute til og med mot Blackburn. Er vi heldig er han tilbake til City-kampen.

Heldigvis for oss viser Berba god form for tiden. Hadde vært ekstremt deilig revansje for han om han var med å avgjorde kampene mot Chelsea, Bayern og City for oss..

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om alle gangene storhetstiden vår har vert over.

Ja, storhetstiden var vel over i 98 mener jeg å huske, da var Ferguson over the top. Han var det i 2002, 2004, 2005 og 2006. og med en gang vi ligger noen uker/måneder på andreplass er vi et synkende skip. Man må bare le av disse klovnene.

Når Ferguson endelig gir seg, da kan vi snakke om et eventuelt downfall.

Lenke til kommentar

I startoppstillinga i går hadde vi 9 matchvinnere(alle minus Neville og VDS) + alle innbytterne som ble brukt. Det har buttet imot helse sesongen egentlig, men vi har slitt oss gjennom det. Forholder meg fortsatt litt optimistisk til flere trofèer, men litt mindre enn før gårsdagens kamp. En kamp som forøvrig var noko av det verste jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar

Hvis han er ute i 2-4 uker, må det vel bli diouf to the rescue? Er vel bare han og KIKO vi har igjen nå..

Macheda har vel knapt spilt seg varm etter xx antall uker ute med skader, men vi har fortsatt Berba, og han putter jo en del mål for tiden.

Edit:

Hva har skjedd med Roo her?!

http://www.unitedran...akage-shocker/?

=)

edit #2:

Rooneys skadehistorie:

http://www.guardian.co.uk/football/2010/mar/31/wayne-rooney-injury-record?

Han har hatt samme skade tidligere og kommet tilbake etter 3 dager. Det er kanskje litt i overkant av hva jeg tørr håpe på i dag..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=eXeYEyvA7jw&feature=related

Jeg står i mørke og skimter lyset i det fjerne

Det er så kaldt jeg søker varme fra en stjerne

Jeg tenker opp når jeg er nede for jeg er en Optimist

Jeg har et håp hver gang jeg går omkring i blinde

Det finnes en sol i oss som snart skal begynne å skinne

Som får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen

Jeg har en drøm at vi tar vare på hverandre

Og gir det beste i oss selv til alle andre

Jeg tenker opp når jeg er nede om å om å om igjen

Optimist, jeg vet det går bra til sist

Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist

Jeg er en Optimist

Jeg har en tro jeg har ett mål som jeg skal finne

Jeg har en kraft og det er viljen til å vinne

Det får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen

Vil at livet blir en dans i lyset

En dans for håpet og en dans for gleden

En dans i frihet og en dans for freden

Det skal gåååååååååå

Jeg er en optimist

Cheer up, mate!

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV|Meld dere på|Få plasser igjen.

Lenke til kommentar

En morsom sesong - så lenge den varte..

Jeg venter nå til neste onsdag med å hente frem gravølen. Frykter Chelsea mer enn Bayern, men vi bør ta begge hjemme uten Roo.

Håper vi får Villa som en av de siste 5-6 kampene neste sesong. Sånn siden de stort sett tar ferie etter februar uansett.

Lenke til kommentar

I startoppstillinga i går hadde vi 9 matchvinnere(alle minus Neville og VDS) + alle innbytterne som ble brukt. Det har buttet imot helse sesongen egentlig, men vi har slitt oss gjennom det. Forholder meg fortsatt litt optimistisk til flere trofèer, men litt mindre enn før gårsdagens kamp. En kamp som forøvrig var noko av det verste jeg har sett på lenge.

Hvis ikke VDS er en matchvinner så er jo ingen det. Han er vel den type keeper som virkelig kan stå frem og gjøre de utroligste ting og redde poeng for laget sitt.

eller tenker du på matchvinner med utelukkende tanke på å lage mål?

Lenke til kommentar

Hvis ikke VDS er en matchvinner så er jo ingen det. Han er vel den type keeper som virkelig kan stå frem og gjøre de utroligste ting og redde poeng for laget sitt.

eller tenker du på matchvinner med utelukkende tanke på å lage mål?

Sef er VDS ein matchvinner. Han er ein GUD i mål. Men siden me er nødt til å score de neste 2 kampene, så var det det jeg siktet til. Å slippe inn lite eller ingen mål har me bakre rekke til. Men å score flere mål enn motstanderen og helst 2 mer enn Bayern, må vi ha en goalgetter til. Det føler jeg vi har i stort sett hele laget. EKS backene.

Har vi forresten de minst målfarlige backene i hele PL?

Lenke til kommentar

Stemmer det Raste. Faktisk eneste målet jeg kan ta igjen!

YNWA32: Spørsmålet var ikke ment til deg, men generelt. Siden vi kom i snakk om Uniteds målfarlige backer,.

EDIT: Måtte berre sjekke. Den andre scoringen var mot Everton.

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...