Prusk Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Det er en vesentlig forskjell på å bruke penger på transfer, og å holde hodet over vannet, det er kun førstnevnte som utvikler en klubb. Litt uenig. En klubb i fritt fall må selge unna spillere, i dette tilfellet spillere som Gerrard og Torres, mens en klubb som har et lite transferbudsjett må være klok på overgangsmarkedet. Torres var et gullkjøp. Kjøp som Keane og Aquilani er heller dårlig bruk av penger. (Aquilani har forøvrig vist seg som en habil spiller, men Benitez har av en eller annen grunn ingen tro på 17M mannen sin). Jeg tror Liverpool må selge unna blant annet Torres dersom de ikke kommer på 4. plass, litt fordi de trenger penger, men mye på grunn av Torres har et ønske om å spille CL. Om han skulle kjempe om 5.-8. plasser ville han blitt i Atletico. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Det blir som at Glazer selger Rooney for å betale gjeld. Det lønner seg det året, men ikke på lang sikt. Uten Torres kommer Liverpool ihvertfall til å slite med CL-plass fremover. Hvem skal score 20+ mål hver sesong? Om han vil bort selv er det en annen sak, men det virker ikke som "spanske" Liverpool har et dårlig miljø for spanjoler. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Blanc tar kanskje over Sevilla Dette skjønner jeg ikke bæret av? Han er i kvartfinalen i Champions League, og på vei mot nytt seriegull.. Så drar han kanskje til B-klubben Sevilla. Det stemmer bare ikke i mitt hode. EDIT: Brown drøfter lovforslag som gjør at fansen har krav på minst 25% aksjeandel i egen klubb. Endret 30. mars 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Sameboe, her spiller sikkert helt andre roller inn enn CL tror jeg og forøvrig så er ikke Sevilla ingen B-klubb. De kom på tredjeplass i La Liga i fjor og er på femteplass pdd. Jeg tør å påstå at La Liga er mere populært i verden enn Ligue 1 og Sevilla er nok ikke et dårlig lag skjønner du. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Sameboe, her spiller sikkert helt andre roller inn enn CL tror jeg og forøvrig så er ikke Sevilla ingen B-klubb. De kom på tredjeplass i La Liga i fjor og er på femteplass pdd. Jeg tør å påstå at La Liga er mere populært i verden enn Ligue 1 og Sevilla er nok ikke et dårlig lag skjønner du. Mannen er god nok for storklubbene (Bayern, ManUtd, Chelsea, Barcelona, Real Madrid) så da blir Sevilla på en måte en B-klubb. Men skjønner jo forsåvidt også hvorfor han drar dit. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hvordan kan du vite at Blanc er god nok for en storklubb når han ikke har fått prøvd seg der? Jeg tror han ikke er klar for de store klubbene enda og han har kun ledet Bordeaux i tre år. Endret 30. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Sameboe, her spiller sikkert helt andre roller inn enn CL tror jeg og forøvrig så er ikke Sevilla ingen B-klubb. De kom på tredjeplass i La Liga i fjor og er på femteplass pdd. Jeg tør å påstå at La Liga er mere populært i verden enn Ligue 1 og Sevilla er nok ikke et dårlig lag skjønner du. Mannen er god nok for storklubbene (Bayern, ManUtd, Chelsea, Barcelona, Real Madrid) så da blir Sevilla på en måte en B-klubb. Men skjønner jo forsåvidt også hvorfor han drar dit. Er han nå det? Han har 3 års erfaring som manager, det er temmelig lite, og han har så vidt jeg vet ikke jobbet som assistentmanager eller lignende før det heller. Han er for all del en god manager, det har han jo vist i Bordeaux, men jeg tror ikke han har en reell sjanse på å få jobb i storklubbene før han har enda noen år på baken. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 EDIT: Brown drøfter lovforslag som gjør at fansen har krav på minst 25% aksjeandel i egen klubb. Valgflesk fra Brown som vil gjøre alt for å redde det ynkelige partiet sitt i valget i mai. Latterlig populisme. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Timingen er neppe tilfeldig, nei, selv om det vil være et ganske bra tiltak. Tror jeg da.. jeg er ingen ekspert på økonomi, så Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Var det her vendepunktet i sesongen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Ser slik ut, gitt. Men vi har jo en hjemmekamp mot Bayern igjen, så vi får se. Eneste som bekymrer meg nå er skaden til Kong Rooney. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Slapp nå av folkens, vi har ikke røket ut selv om dette var fantastisk dårlig forestilling og resultatet ble litt verre enn det vi hadde håpet på. 1-1 var jo et OK resultat, men at vi fikk den smellen i trynet på slutten var virkelig hardt. Blir Rooney frisk kjapt og er klar allerede til helga tror jeg vi får en god avsluttning på sesongen. Tror nok vi tar Bayern hjemme, men jeg skal ikke si det for sikkert. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Veldig synd med tapet i dag... det siste målet på tampen av kampen kunne de spart seg for! Men jeg tror vi tar Bayern hjemme! Så lenge Rooney er klar til neste kamp blir det nok forhåpentligvis seier Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Hvis Rooney blir skadet i så lite som en uke så må han ihvertfall stå over mot Chelsea og Bayern. Blir han skadet lengre så vinner dere ikke noe i år bortsett fra melkecupen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 United i vanlig form bør fint klare å slå Bayern i vanlig form. Bayern heva seg et par hakk fra de siste kampene deres, og United spilte så tafatt som jeg ikke har sett på lenge. Det tviler jeg på at gjentar seg på Old Trafford. Men så tvilte jo forsåvidt også jeg på at Inter skulle ta oss på brua, og dere så hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Blir han skadet lengre så vinner dere ikke noe i år bortsett fra melkecupen. Mikkemuscupen er mye bedre enn B-CL. Pluss at vi har CL for neste sesong i lomma, noe en viss Merseyside-klubb ikke har. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Blir han skadet lengre så vinner dere ikke noe i år bortsett fra melkecupen. Jada, og uten Ronaldo kom vi til å måtte kjempe om en topp-fire plassering. Hørt det før. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Blir han skadet lengre så vinner dere ikke noe i år bortsett fra melkecupen. Jada, og uten Ronaldo kom vi til å måtte kjempe om en topp-fire plassering. Hørt det før. For ikke å snakke om alle gangene storhetstiden vår har vert over. Og vi slår Liverpool denne sesongen om ikke vi taper resten av kampene og Liverpool vinner sine og tar igjen 30 mål i målforskjell Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Skysports melder 2 til 4 uker, men han skal undersøkes nærmere i Manchester i dag. Kunne både vært bedre og værre, dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Jaja, vi har jo i hvert fall Mikkemuscupen da. Neida, alt kan fortsatt skje. Men Rooney har liksom lagt hele grunnlaget denne sesongen. Er han ute i fire uker, så er han ute for resten av sesongen. Blir tøft med flere trofeer, selv om vi var solide mot Bolton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå