Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Noen som faktisk er overrasket? Normal prosedyre fra FA dette her, gjør alt de kan for at United ikke vinner noe. Dette skjer hele tiden, hver eneste sesong. Jeg blir faktisk ikke overrasket lenger.

 

Nei, faktisk ikke. Det er bare tåpelig, og jeg føler meg nesten sikker på at det blir straff også.

Får ta det som et stort kompliment. FA gjer meir enn de bør for å ødelegge for United, men de mislykkes hver gang! Suspansjon for ein situasjon som skjer mangen ganger hver eneste kamp. Det ville vært og parodiere sin egen parodi av seg selv. Men kan ikke si meg overasket, hvis det blir 4 kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper City tar 4. plassen. De har penger neste sesong uansett, og vil være sterk. Om Liverpool tar plassen vil de forsterke og bli sterkere. Det samme gjelder sannsynligvis Tottenham. Happy Harry har en tendens til å kjøre klubber han er manager for i grøften økonomisk, selvsagt uten at han kunne gjort noe fra eller til, artig er det uansett at samtlige klubber han tar i havner i "økonomisk krise på et eller annet vis" (Les: Bournemouth, Southampton, West Ham og Porsmouth).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Håper City tar 4. plassen. De har penger neste sesong uansett, og vil være sterk. Om Liverpool tar plassen vil de forsterke og bli sterkere. Det samme gjelder sannsynligvis Tottenham. Happy Harry har en tendens til å kjøre klubber han er manager for i grøften økonomisk, selvsagt uten at han kunne gjort noe fra eller til, artig er det uansett at samtlige klubber han tar i havner i "økonomisk krise på et eller annet vis" (Les: Bournemouth, Southampton, West Ham og Porsmouth).

Rafa sier at han ikke får mer penger til transfer uavhengig av PL.

Lenke til kommentar

Håper City tar 4. plassen. De har penger neste sesong uansett, og vil være sterk. Om Liverpool tar plassen vil de forsterke og bli sterkere. Det samme gjelder sannsynligvis Tottenham. Happy Harry har en tendens til å kjøre klubber han er manager for i grøften økonomisk, selvsagt uten at han kunne gjort noe fra eller til, artig er det uansett at samtlige klubber han tar i havner i "økonomisk krise på et eller annet vis" (Les: Bournemouth, Southampton, West Ham og Porsmouth).

Rafa sier at han ikke får mer penger til transfer uavhengig av PL.

 

Liverpool vil uansett få mer penger inn i klubben med en kvalifiseringsplass til CL. Om dette går til spillerkjøp eller til å holde klubben over vannet er ikke så viktig. Det gjør meg lite om de tar en svipptur ned til Championship. Et slikt utfall kan hjelpe United i forhold til at FA setter krav til gjelden klubbene har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er en vesentlig forskjell på å bruke penger på transfer, og å holde hodet over vannet, det er kun førstnevnte som utvikler en klubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...