Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nærmer seg forøvrig Bayern-kamp nå, spent på hvordan SAF har tenkt å legge opp taktikken. Vi møter jo et lag som har underprestert hittil i CL, og de gjorde ikke mer enn akkurat nok til å slå ut Viola. De skal ikke tas lett på, men normalt bør de slås både på hjemme- og bortebane. I tillegg er vel Robben meget tvilsom? Helt greit for meg i såfall..

Schweinsteiger er forøvrig også utestengt i første kampen. Dersom Robben ikke blir skadefri er de veldig svekket offensivt i første kamp. Defensivt er de ikke egentlig så mye å skryte av. Det BØR gå greit, men ballen er rund, det skal spilles først etc. osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe pent selv om det ikke var tilsiktet. Går alt for farlig inn med armene der. Men når ingen andre blir straffet så skal ikke Vidic bli det heller. Dommeren hadde jo også godt utsyn til hendelsen og må jo ha sett det.

Om det bare hadde vært slik...

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=4CJ_8z-NN9E

Macherano får ikke straff. Rio Ferdinand får fem kamper for en lignende situasjon.

Gerrard, Malouda og co slipper unna med slag. Sistnevnte så sent som i midtuka...

http://www.youtube.com/watch?v=ZJyOqJ5VLvA

Slipper Vidic unna? Det må han gjøre nå, noe annet ville være helt uforklarlig iht reglement og ren fornuft dersom komiteen mot formodning skulle bli stilt til veggs. Vi har allerede opplevd urett når Rio ble straffet mens flere andre har sluppet unna. Om Vidic blir singlet ut og straffet nå, vel, det kan vel ikke engang FA gjøre uten sanksjoner? Greit at United ofte har blitt straffet ekstremt hardt av FA, men forskjellsbehandling i denne klassen burde være umulig å gjennomføre for et organ som allerede er under masiv kritikk.

Lenke til kommentar

Dette er seriøst ikke mulig. Før var jeg bare irritert og frustrert. Nå kjenner jeg att raseriet nærmer seg. Var 4-0 over Bolton for mye Fa? Har vi en for god sjanse til å vinne ligaen? Dette er jo på grensen til patetisk.

FA må jo bestå utelukkende av scousere.

scousers.jpg

Lenke til kommentar

FA har nå ikke kommet med en konkret uttalelse om denne saken, og verken SkySports eller BBC melder om mer enn Coyle sitt raseri overfor Vidic.

Så kanskje det er en bittebittebitteliten mulighet for at vi er off the hook?

Edit: Snublet over denne artikkelen.

Poster den likesågodt, ettersom jeg føler at noen kommer til å fråtse i den, så beware.

Scientific study proves United are the LUCKIEST side

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Noen som faktisk er overrasket? Normal prosedyre fra FA dette her, gjør alt de kan for at United ikke vinner noe. Dette skjer hele tiden, hver eneste sesong. Jeg blir faktisk ikke overrasket lenger.

Nei, faktisk ikke. Det er bare tåpelig, og jeg føler meg nesten sikker på at det blir straff også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...