Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MERE BLOD, MERE BLOD!

Over mitt lik.. ^^

@ noen andre, kan ikke dere sette personlige meninger om hverandre til side her i huset?

Livet er for kort til å bli fiende med noen, bare spør meg om 150 år..

ser jeg modsa er her og snoker så jeg gidder ikke mere.

Enda verre, admin er på plass. :whistle:

Lenke til kommentar

Hepp!

At Jarmo leser i tråden betyr at noen har tydd til rapportknappen. Til deg kjære rappprtkanppmisbuker: Fuck off.

Ikke nødvendigvis, jeg har ørtentusen og 97 venner her i huset som sender meg en pm om at noen tråder utarter seg i feil retning. Bl.a fotball hører under mitt kategoriansvar og jeg tar gjerne en kvalitetskontroll hva som skjer i disse trådene. :)

Ikke så ofte vi tar opp saker i selve tråden men noen ganger er et unntak tingen. Årsaken kan være proaktiv handling. For å si det sånn, i dette tilfelle: vi kommer ikke til å akseptere tilnærmet anarkisk utvikling i fotballtrådene. Take it og leave it.

Vi har våre retningslinjer og vi forventer at alle skal følge disse.

Personlige uenigheter om fotballen er rundt, firekantet, flatt eller laget av ost kan dere diskutere helt til alle er grønne i trynet. Men vennligst la forumet være fri for personangrep.

En del poster slettet grunnet ovennevnte årsaker.

Om noe skulle være uklart så er jeg en pm unna.

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar

Lagtråden til Liverpool har vært død i flere måneder selv om den ikke har vært stengt, med hederlige unntak av når jeg og game titter innom. 13-åringene klarer ikke presse ut poster i denne begredelige tiden, gloryhunters?

(idioter som ikke skjønner hvor jeg vil hen her trenger ikke bli provosert)

Lenke til kommentar

Btw, var det noen som så Barca-kampen igår?

La dere da merke til at di stilte i La Liga drakter med Champions League-winner emblem på?

Dette emblemet er jo kun for bruk i Champions League, merkelig (eller smålig eller fattig) at di bruker det i hjemlig liga mot Mallorca!

Lenke til kommentar

Haha, Raste tapte like hardt som Carew og Aston Villa. Cute.

0-4 på Reebook uten Roon, Ferdinand, Park, OShea: Fornøyd. Berbaov og Nani kan få så mye kritikk de vil, det er disse målene jeg vil se. Faen så lekent. En LFC-supporter ved siden av meg satt å måpte med gåsehuden langt opp etter øra.

Lenke til kommentar

Btw, en morsom historie fra utelivet igår.

Skulle gå fra en bar til en annen, da jeg plutselig støter på et par engelskmenn med gule og grønne skjerf.

Jeg bryter ut i sang "Love United Hate Glazer!!" hvor di joiner, og plutselig står vi der og synger Anti-Glazer sanger.

Tingen var at di var i byen og delte ut "Love United Hate Glazer" klistermerker.

Bra initiativ.

Lenke til kommentar

0-4 på Reebook uten Roon, Ferdinand, Park, OShea: Fornøyd. Berbaov og Nani kan få så mye kritikk de vil, det er disse målene jeg vil se. Faen så lekent. En LFC-supporter ved siden av meg satt å måpte med gåsehuden langt opp etter øra.

Kjekkaste var jo det at jeg satt få timer før kamp og fortalte meninga mi om Nani - Berba og all den unødvendige kritikken dei får.

Lenke til kommentar

Btw, en morsom historie fra utelivet igår.

Skulle gå fra en bar til en annen, da jeg plutselig støter på et par engelskmenn med gule og grønne skjerf.

Jeg bryter ut i sang "Love United Hate Glazer!!" hvor di joiner, og plutselig står vi der og synger Anti-Glazer sanger.

Tingen var at di var i byen og delte ut "Love United Hate Glazer" klistermerker.

Bra initiativ.

Artig :cool:

Lenke til kommentar

Kjekkaste var jo det at jeg satt få timer før kamp og fortalte meninga mi om Nani - Berba og all den unødvendige kritikken dei får.

Kritikken blir ikke mindre valid på grunn av én kamp. Nani er fortsatt for ustabil, alle vet at han er fremragende på sitt beste. I år har han i motsetning til tidligere år vist litt fremgang, og den fremgangen håper jeg ihvertfall at fortsetter slik at han kan levere som han gjorde i går jevnlig, for da har vi en klasseving på laget.

Lenke til kommentar

Han har ikke vært så ustabil som mange skal ha det til. Han spilte lite innledningsvis og når han først fikk tillit har han hatt flere gode kamper enn dårlige imo.

Nærmer seg forøvrig Bayern-kamp nå, spent på hvordan SAF har tenkt å legge opp taktikken. Vi møter jo et lag som har underprestert hittil i CL, og de gjorde ikke mer enn akkurat nok til å slå ut Viola. De skal ikke tas lett på, men normalt bør de slås både på hjemme- og bortebane. I tillegg er vel Robben meget tvilsom? Helt greit for meg i såfall..

Edit: Hva skjer med at det er så uvanlig lite aktivitet i tråden, btw?

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...