Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fysikken hans har jeg aldri sagt noe negativt om, men jeg vet om noen som har bedre fysikk enn han i PL. Men han mangler endel for å være en toppspiss. H

Så nå går vi fra "han holder ikke PL-nivå" til "Han mangler en del for å være en toppspiss"? Det er jo ingen som sier at han holder Rooney-, Drogba- eller Torres-nivå. Men han er mer enn god nok for startingen på de aller fleste lagene i PL, og kunne fint vært backup hos både dere og oss.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne du sier det. Han spiller i PL på et lag som ligger å kjemper om 4-plassen, og er toppscorer på laget. Han er spiss, og har som jobb å score mål. I tillegg har han langt ifra spilt alle kampene til AV. Må da være endel han gjør riktig da, eller?

Lenke til kommentar

Lasse, du burde vel vite at Aston Villa så og si er ute av den kampen om fjerde plassen?

Kan vel også nevne det jeg sa om PL nivå, da mener jeg de fire øvrige lagene. Jeg tror neppe at han hadde gått inn rett der på laget, men selvfølgelig hadde han greid seg sikkert fint på Bolton, West-Ham osv. Men det er jo også en grunn til at han ikke har greid seg å holde seg i en klubb og det er jo fordi han ikke har greid å prestere i de klubbene.

Men så setter jeg en fin strek over denne diskusjonen!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Carew er inne i en fin stream nå, men det ebber snart ut og det kan fort å fem år til neste gang han finner nettmaskene igjen. Fysikken er det ikke noe å si på, men han er teknisk ubrukelig og farten er ekstremt oppskyrtt. Mannen har et tregere rykk enn Berbatov. Plasseringsevnene er også middelmådige, selv om A. Young har prestert å skyte ballen på han noen ganger den siste mnd.

En klassisk midtpåtreet PL spiss. Verken dårlig eller blendende god.

Edit: For øvrig, sjekk ut Tosic.To kæsser på serberen i helga, det er ikke verst!

Endret av Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

http://www.youtube.com/watch?v=EG5-CijHx9Y

Litt morsomt at du tror at du er den som ser på mest fotball på forumet av hele 200 000 brukere. Er rimelig sikker på at ikke du ser mest fotball av de 200 000 eller mer som er brukere her.

Egentlig ikke morsomt når han ser så sykt mye som han gjør. Av de 200k så ser 20 hver helg Serie A, Primera og PL++.

Når det er United kamper så er jeg ofte ikke aktiv her og det bør du vel skjønne. Kanskje du egentlig burde sitte å se på kampen du også og ikke komme med en haug av argumenter som ikke fungerer. Høyde og kg har ikke alt med fysikken å gjøre.

Jeg vil nok si at f.eks Drogba, Sol, Viera deriblant.

Du nevner Drogba, har du andre spisser som matcher John på fysikken? Du sa jo at det var mange.

Det som er så artig er at du tror alltid at du har rett. Du har kanskje litt for høy selvtillit tør jeg å påstå. Men jeg gidder ikke å diskutere mer angående Carew. Jeg har sagt min mening :)

Du gir han rett når du slenger ut teite kommentarer og ikke evner å følge de opp. Og da havner du på person. Ikke ta det ille opp, dette er humoristisk i mindre grad.
Lenke til kommentar
blant de på forumet som ser mest fotball.

Når ble dette til: (?)

Litt morsomt at du tror at du er den som ser på mest fotball på forumet av hele 200 000 brukere. Er rimelig sikker på at ikke du ser mest fotball av de 200 000 eller mer som er brukere her.

Slående logikk.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg skryte på meg å hatt tysk på skolen i 5 år, selv om jeg har det, jeg vil bare ikke skryte av det, men er bare å plukke opp noen av orda som ligner på norsk også har du sånn helt ålreit oversikt.

Hadde tysk i et år på ungdomskolen, fikk faktisk 5 på karakterkortet den ene terminen, men det meste har gått i glemmeboka.

Lenke til kommentar

Da ser tabellen slik ut:

Lag---------------------Kamper---S------U-------T-------+............-......Poeng

Manchester United----32------23------3-------6-------76------25------72

Chelsea------------------32------22------5-------5-------82------29------71

Arsenal-------------------32------21------5-------6-------74------34------68

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...