Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Carew er god nok for de fleste lag i Premier League inkludert lag som kan kjempe om 4. plassen. Han er en av de råeste spissene i spillet fysisk sett og binder opp flere spillere, samtidig er han rask og god på hodet. Han har sine mangler, men det er kunnskapsløst og påstå at John Carew ikke holder toppnivå. 16 mål på 35 kamper i år er ikke så altfor verst for en spiller som Carew. Carew scoret heller ikke noe særlig mer i henholdsvis den franske ligaen med Lyon eller i La Liga for Valencia. De av oss som har fulgt Aston Villa en del i år og i fjor vet hvilken betydning John Carew har for Aston Villa, noe som sterkt underbygges av supporterne til Aston Villa som ikke kan få nok av kjempen fra Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Birmingham greide å holde 81 minutter, faen til helvette altså.

Wis, hvordan kan du greie å prestere med å si at Carew er en av de råeste spillerne i fysisk sett? Den der må du nesten forklare for meg en gang til, for da har du ikke sett mange fotballspillere.

Hans positive sider er jo at han er ganske sterk i kroppen og han har en bra høyde som gjør at han er farlig på hodet. Men at han er den råeste fysisk er å dra i litt for mye. Scorer av og til, og så slokner han igjen. Har en elendig teknikk og samtidig så er han en ræva avslutter. Du kan jo også forklare meg hvorfor han ikke er fast på Aston Villa?

At han er populær blant fansens har ingen betydning med hvor god han er, jeg kunne sikkert ha vært populær blant fansen der om jeg hadde spilt for Villa om jeg hadde gått på nattklubber osv. Hadde vel også måltørke for Norge i over et og et halvt år. En oppskrytt spiss som har blitt altfor mye skrytt opp av norske medier.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Greit nok at Chelsea vant i dag, anna var vell ikkje forventa. Men at Villa lar Chelsea feie dei av banen slik at dei fekk 6 plussmål i dag er f*** meg surt.

Einaste positive var at Arsenal tapte to poeng :thumbup:

No må me berre feie Bolton av banen og ta tilbake førsteplassen ( :love: ), der me høyrer heime

Lenke til kommentar
Wis, hvordan kan du greie å prestere med å si at Carew er en av de råeste spillerne i fysisk sett? Den der må du nesten forklare for meg en gang til, for da har du ikke sett mange fotballspillere.

Fordi han har helt rett. Så enkelt er det. Kan du nevne en spiller som f.eks. er høyere, raskere OG sterkere enn Carew? Som sagt har han sine mangler, men fysikken skal det faen ikke skorte på der i gården. Synd han har, etter egne utsagn, sløst bort mye av det enorme talentet ved å være slapp med treninga og stort sett surfet på sine medfødte evner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...