Jørgen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja. Jeg vet ikke hva YNWA32 prøver på når han påstår dette. Kildekritikken hans var ikke så imponerende heller, men jeg er rimelig lei av de som nærmest går ut og hyller SAF for alt og alle som har lyktes i denne klubben. Sir Alexander Chapman Ferguson er uten tvil et geni, en mann som har oppnådd mye og som vi har mye å stå til takke for, men det er ikke han alene som har "skapt" spillerne. Det er ikke SAF som skal få ta all æren for at Ronaldo ble verdens beste spiller, at Rooney plutselig er kongen på haugen, at Giggs har klart å holde det gående så lenge. Spilleren selv er den aller største faktoren, støtteapparatet med trene o.l. må også tillegges stor vekt og her vil jeg trekke frem Rene Meulensteen som revolusjonerte klubben vår når det gjelder måten å trene på og utvikle spillere, spesielt det tekniske. Det jeg ønsker å gi SAF æren for er måten han kjøper spillere, håndterer spillerne når det gjelder disiplin, komponerer laget og legger taktikken. Dette kombinert med at han åpenbart motiverer spillerne til å forbli like sultne på trofèer som han selv er uvurderlig. Ferguson er generalen, støtteapparatet er drillsersjantene og spillerne er fotsoldatene. SAF klarer å komponere det perfekte forholdet mellom rutine og vitalitet og legger den fantastiske taktikken. Han hviler spillere på riktig tidspunkt og klarer å beholde roen når det stormer rundt som verst. Han skaper denne "Alle mot oss"-mentaliteten innad i gruppen og klarer å presse det beste ut av laget. SAF skal krediteres mye, men spillerne og trenerne er like store faktorer når det gjelder å "skape" spilleren. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det SAF gjør riktig i mange tilfeller er å matche spillere tidlig nok. Man blir ikke verdensklassespiller av å spille på reservelaget. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Så absolutt, matching på høyest mulig nivå er det som skal til for at en spiller skal utvikle seg optimalt og kunne nå verdensklasse-nivå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Drukket litt for mye, Points? Ingen som skal se dagens kamp? Greit at det er påske, men når tråden vår blir slått av Arsenal på aktivitet, da begynner det å bli ille. Liverpool-kampen drepte folket? Endret 27. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg skal selvfølgelig se dagens kamp, eneste er at jeg ikke gidder å ha en haug av kamptråder i mine innlegg da de som regel dør ut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article7078254.ece Om dette stemmer, da blir jeg glad! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg skal se dagens kamp, men ikke i dag dessverre. Får ikke sett kampen på jobben så laster den ned og ser den på mandag. Men det blir en prøvelse å holde seg unna alt av nettaviser o.l. frem til det. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er noen småting jeg lurer på. Hvordan i huteste helvette kan så mangen Unitedspillere bli stemplet som udugelige "få han ut" spillere. Av egne fans, hele tiden. Er det de samme som skriker ut hver gang anngående drittspillere, som Fletcher, O'Shea, Berba, Nani, Park osv.. har en dårlig kamp? Jeg må personlig si at jeg digger alle overnevnte spillerne. Fletcher har jo blitt heilt ekstremt utskjelt, fram til de siste sesongene. Men så forsto visst verden at han var en av Uniteds VIKTIGSTE SPILLERE! Nei. off!! Blir berre så oppgitt. Litt cred til Nani og! No skal eg ha ein fortsatt fin Lørdag med kvelds kamp og øl før FEST =) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det vil alltid bli klaging på de dårligste spillerne man til enhver tid har når ting butter i mot. Selv om de dårligste spillerne som fortsatt får spille for oss tross alt er gode spillere, og ville vært fast inventar hos de aller fleste PL-lag. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Slik jeg tolker innlegget ditt så sier du at ingen spillere fortjener kritikk? Jeg vet om meg selv at jeg skyter raskt fra hofta hvis en spiller er inne i en dårlig steam.For meg er dette litt av det å være supporter.Du skal stå bak laget, men når en spiller underpresterer så gjør jo laget det dårligere. Det er jo heller ingen hemmelighet at spillere som Nani, Fletcher, The Berb og Park har alle hatt dårlige kamper. Rio, Rooney, Vidic osv har også hatt dårlige kamper i henhold til sin standard, men jeg tørr nesten mene at Rio, Vida osv har et veldig høyt-laveste-nivå, if you catch my drift. Edit: Fletchert, hvem er det... Endret 27. mars 2010 av Corey Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Corey said it. Fotball er et underholdningsmedium og vi forbrukere har rett til å klage på varer som ikke blir levert. Mange av oss investerer ikke bare masse penger, men også store deler av livet til fotballen og da har man rett til å klage på de som hever gigantiske lønninger og som sjelden/aldri gir noe tilbake. Nani tilfaller den kategorien. Og ikke kom her å si at folk ikke har tålmodighet, for jeg og andre kritikere har hardbarket støttet Nani siden han kom. Men denne sesongen var hans være eller ikke-være og begeret har nå rent over med mon for mitt vedkommende. Prester eller forsvinn var mitt ultimatum som supporter før denne sesongen og han leverer fortsatt bare en god kamp hvert fjerde år. Jeg vil derfor ha ham vekk, brutalt, men sant. Som supporter forebeholder jeg meg retten til å klage hvilke spiller jeg måtte ønske. Enkelte har misforstått supporterkonseptet, for det handler om å stå bak en klubb, ikke om å forsvare enkeltspillere til det kjedsommelige. Fletcher, Park og O'Shea er alle individer som har måtte vinne over et kritisk publikum og har klart det med bravur. Andre spillere som Bellion, Fortune, Kleberson og co har ikke klart det. Though luck. Disse mottok masse dritt og fortjente det. Fotball er faen ikke for kreftsyke barn, det er en sport for menn. Har ikke Nani eller andre spe sjeler baller til å takle motstand, kan de finne frem strikkepinnene og pelle seg tilbake på stranda. Nani har ikke bevist noe som tilsier at han er god nok. Flashy finter holder ikke. Nani er som en jævlig bleik utgave av Quaresma, en spiller som I fjor ble kåret til Serie A's flopp. Prøv å let etter briefvids på tube av den mannen, de er langt mer imponerende enn Nani sine. Endret 27. mars 2010 av Game Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Alle har ein dårlig dag iblandt. Men så de sa her. Dårlige nyheter! NANI HAR SIGNERT TIL 2014. ?? Men OT på. Noen som har et bilde med Park i lufta, når han netter mot Pool? God kvalitet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har sagt hva jeg mener om den saken Selvfølgelig skal jeg se kampen. Hva slags spørsmål er det? Jeg er nok litt negativ. Dette kan bli veldig vanskelig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 http://www.dagbladet.no/2010/03/27/sport/fotball/premier_league/liverpool/champions_league/11045761/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Zoran Tosic scoret nå for Køln Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Zoran who? For dere som tror jeg er senil, jeg prøver å få frem et poeng. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Herregud så tafatte Villa er. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Haha, også scorer Carew. Good boy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå