Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal tru om denne kampen. Kean har jo ganske god insikt i hvordan SAF driver taktikk og slike ting. Spørsmålet er vel bare om han er smartere enn SAF/ vet hvordan han skal angripe united på riktig måte. Ellers trur jeg på at det er inviduell prestasjon som kan avgjøre kampen. Vil se et Teves mål hvis han skal spille. Gleder meg værtfall til å se utfalle av denne kampen.

Lenke til kommentar
Har ingen tro på at Keane er en smartere trener enn Sir Alex.

9402296[/snapback]

 

Her snakker vi om noe som også kalles erfaring, Ferguson har snart 34 år med trener yrke bak seg, Keane er vel inne i sitt andre år.

 

Begge har ikke akkurat mangel på vinnervilje heller for å si det sånn. Men Keano har noen år igjen får han er oppe på Fergusons nivå, men han har startet meget bra det må jeg få lov til å si.

 

Men Sunderland får nok bank i kveld og med mer enn et mål det er jeg overbevist om :)

Lenke til kommentar

Kan godt hende han gir Saha en gjennomkjøring på rundt 60min. Han må ha kamptrening, å et svakt Sunderland lag er ikke akkurat det verste å matches mot.

 

Ellers håper jeg Nani får spilt på seg enda mer selvtillit...

 

Å håper ikke united får et tidlig mål og dermed blir litt for komfortabel!

Lenke til kommentar

Ja, snart litt over 1 time til kamp. Håper på Ketchup effekten som NightKeeper sa.

 

Håper på dette laget:

 

-------------VDS--------------

---Brown--Rio-Vidic--Evra---

Nani-Hargreaves-Scholes-Giggs

----------Saha--Tevez-------

 

Benk:

Kuszczak

Eagles

Carrick

Anderson

O'Shea/Fletcher

 

Så håper jeg vi får en 4-0 seier idag eller med flere scoringer, vi trenger å få litt mål :)

 

 

- Raste

Lenke til kommentar
Å håper ikke united får et tidlig mål og dermed blir litt for komfortabel!

9404347[/snapback]

Det håper jeg så absolutt vi får. Det har vært problemet vårt i år. Vi har ikke fått tidlig scoring og blir dermed mer og mer frustrert utover i kampen ettersom målet ikke kommer.

9404849[/snapback]

 

Nettopp, og jeg orker ikke flere slike kamper nå. Tottenham-kampen tok knekken på meg. Det var dråpen, heldigvis gikk det bra.

 

Og jeg tror Liverpool tar gull i år, bare en ekkel følelse jeg har...

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...