Blax Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Tror det var mot Chelsea. Han scora to nøyaktig like mål på ei uke eller noe sånt Begge låg limt i krysset, som på filmen. Endret 31. august 2007 av Blax Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Fergie sier at Saha er klar til i morgen og vil spille en rolle i morgendagens oppgjør mot Keane og gutta. Dermed har vi muligheter for å få se både Saha og Anderson. http://www.united.no/nyheter/2007/saha_tilbake_i_morgen Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Bra! Trur det blir vanskelig kamp i morgo men me skal vinne! Me må vinne Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Vet ikke helt hva jeg skal tru om denne kampen. Kean har jo ganske god insikt i hvordan SAF driver taktikk og slike ting. Spørsmålet er vel bare om han er smartere enn SAF/ vet hvordan han skal angripe united på riktig måte. Ellers trur jeg på at det er inviduell prestasjon som kan avgjøre kampen. Vil se et Teves mål hvis han skal spille. Gleder meg værtfall til å se utfalle av denne kampen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Har ingen tro på at Keane er en smartere trener enn Sir Alex. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg vil nok tro at SAF viser igjen at han er best, og fører United til seier, noe som viser at Keano fortsatt har ting og lære, men det skulle bare mangle..han er jo fersk i jobben, men har gjort en glimrende jobb så langt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Har ingen tro på at Keane er en smartere trener enn Sir Alex. 9402296[/snapback] Her snakker vi om noe som også kalles erfaring, Ferguson har snart 34 år med trener yrke bak seg, Keane er vel inne i sitt andre år. Begge har ikke akkurat mangel på vinnervilje heller for å si det sånn. Men Keano har noen år igjen får han er oppe på Fergusons nivå, men han har startet meget bra det må jeg få lov til å si. Men Sunderland får nok bank i kveld og med mer enn et mål det er jeg overbevist om Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Idag håper vi på ketchup-effekten og 5-0seier Håper på dette laget: ---------------VDS------------- ---Brun--Rio-- Vida--Evra---- ---------Hargreaves----------- ---Scholes-- Carrick--Nani--- --------Tevez---Saha---------- Endret 1. september 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Tviler på at Saha er med frå start, trur han kjører med samme lag som mot spurs. Men håper sjølvsagt Saha er med, og med Anderson på benken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Kan godt hende han gir Saha en gjennomkjøring på rundt 60min. Han må ha kamptrening, å et svakt Sunderland lag er ikke akkurat det verste å matches mot. Ellers håper jeg Nani får spilt på seg enda mer selvtillit... Å håper ikke united får et tidlig mål og dermed blir litt for komfortabel! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Kan godt få et tidlig mål så lenge det blir etterfulgt av en par, tre tidlige mål til.. Hadde vore godt med en kamp der vi får endel store sjansar og helst minimum tre mål, sjølv om at det ikkje ville vere så veldig snilt mot Keano.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Håper vi får se Anderson i dag. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hadde vore fint om han kunne få debutere i PL i dag ja. Ikkje sikkert ein kan forvente maks av han i denne kampen om han slepp innpå, men det er nok godt for han å komme igang Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Å håper ikke united får et tidlig mål og dermed blir litt for komfortabel! 9404347[/snapback] Det håper jeg så absolutt vi får. Det har vært problemet vårt i år. Vi har ikke fått tidlig scoring og blir dermed mer og mer frustrert utover i kampen ettersom målet ikke kommer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Ja, snart litt over 1 time til kamp. Håper på Ketchup effekten som NightKeeper sa. Håper på dette laget: -------------VDS-------------- ---Brown--Rio-Vidic--Evra--- Nani-Hargreaves-Scholes-Giggs ----------Saha--Tevez------- Benk: Kuszczak Eagles Carrick Anderson O'Shea/Fletcher Så håper jeg vi får en 4-0 seier idag eller med flere scoringer, vi trenger å få litt mål - Raste Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hvilken kanal går kampen på? Canal+ .... ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hvilken kanal går kampen på? Canal+ .... ? 9404999[/snapback] http://united.no/ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Å håper ikke united får et tidlig mål og dermed blir litt for komfortabel! 9404347[/snapback] Det håper jeg så absolutt vi får. Det har vært problemet vårt i år. Vi har ikke fått tidlig scoring og blir dermed mer og mer frustrert utover i kampen ettersom målet ikke kommer. 9404849[/snapback] Nettopp, og jeg orker ikke flere slike kamper nå. Tottenham-kampen tok knekken på meg. Det var dråpen, heldigvis gikk det bra. Og jeg tror Liverpool tar gull i år, bare en ekkel følelse jeg har... Endret 1. september 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Ser ut som liverpool vinner greit i dag , ja... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Ikke bli for skremt da gutter. De spiller hjemme mot Derby, et lag som skal nedover igjen neste sesong. Koselig at Anderson starter, og at Saha er på benken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå