Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjefte'n på'ræ Hyrminator. Var det ikke du som kjørte citroen? Papirene var i orden og bilen er strøøøøkkken. Har en bilkyndig kamerat som var med bort å sjekka den ut for meg her om dagen. Mørk blå og pen i lakken.

MAZDA-323-S-Xtra--1995-1996-.jpg

Nokså lik denne.

Lenke til kommentar

Giggs vurderer å gjøre comeback for Wales

Ferguson sin reaksjon:

- Jeg kan ikke se at det skjer, Ryan må ha sagt det i et svakt øyeblikk.

- fint å se at Ferguson styrer med jernhånd, vil du spille med flagget for brystet må du først ha godkjennelse fra manageren ser det ut som.

Hvem burde bestemme? Giggs eller Ferguson?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Kjefte'n på'ræ Hyrminator. Var det ikke du som kjørte citroen? Papirene var i orden og bilen er strøøøøkkken. Har en bilkyndig kamerat som var med bort å sjekka den ut for meg her om dagen. Mørk blå og pen i lakken.

Nokså lik denne.

Gratz med ny bil. Jeg kjører pug 206 GT. Jeg sier det er konebilen om folk spør.

Lenke til kommentar

Når vi først er inne på nye biler osv. Har nettopp fått lappen og kjører rundt i en corsa, lignende denne her, men blå med 4 dører.

opel-corsa-004.jpg

Så er ikke akkurat i gjengen med kule og dyre biler selv.

Men første bil skal ikke være noe big deal, kunne gjerne tatt noe råtnere også egentlig. Skulle gjerne hatt en med mer power i, går så jævlig dårlig.

Lenke til kommentar

Giggs bestemmer jo, men SAF vil ikke at han skal bli skadet/sliten i kamper for Wales.

selv mener jeg at Giggs ikke burde spille for Wales siden han har mer nok kamper her.

Hva med å lytte til ønskene til Giggsy som har tjenestegjort under Rednose i alle disse årene? Når skal egentlig en United spiller få noe tilbake av Ferguson? Hva må til hvis ikke Giggsy kan få en "blessing" til å gjøre det han ønsker mtp Wales spill?

Finnes det ingen egen fotball/bil tråd for engelske fans? Hvem kan lage en slik tråd?

Lenke til kommentar

- fint å se at Ferguson styrer med jernhånd, vil du spille med flagget for brystet må du først ha godkjennelse fra manageren ser det ut som.

Som vanlig tolker man det Ferguson sier akkurat som man selv vil.

Edit: Har lest artikkelen nå, som vanlig er det reinspikka dritt av en "artikkel" dagbladet kommer med, sensasjons-nyhet kalles dette. Idiotene biter selvfølgelig på.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Giggs bestemmer jo, men SAF vil ikke at han skal bli skadet/sliten i kamper for Wales.

selv mener jeg at Giggs ikke burde spille for Wales siden han har mer nok kamper her.

Hva med å lytte til ønskene til Giggsy som har tjenestegjort under Rednose i alle disse årene? Når skal egentlig en United spiller få noe tilbake av Ferguson? Hva må til hvis ikke Giggsy kan få en "blessing" til å gjøre det han ønsker mtp Wales spill?

Finnes det ingen egen fotball/bil tråd for engelske fans? Hvem kan lage en slik tråd?

Å for en forferdelig mann han er.....

Lenke til kommentar

Å for en forferdelig mann han er.....

Helt utrolig hvordan stort sett alt som kommer ut av munnen til Ferguson blir overanalysert og feiltolket akkurat slik man "vil" at det skal være.

En reporter nevner at Giggs vurderer comeback på landslaget ("I wouldn't dismiss the idea. If I had that call from (Wales coach) John (Toshack) I would have to think hard about it. I wouldn't rule it out"), Ferguson reagerer med skepsis og fleip, for han kjenner tross alt Giggs bedre enn de fleste og vet at han ikke har noen planer om comeback, skal være bra tjukk i huet om man ikke tror at Giggs ville tatt en prat med Ferguson om han vurderte et comeback. Noe Giggs langt på vei bekrefter senere ("I've got no immediate plans on coming back and playing regularly. I just said I wouldn't rule it out. If there was ever an emergency or a game that they needed me I would obviously think about it.").

Idiotene tolker det slik at Ferguson nekter Giggs et comeback, rett og slett imponerende.

Lenke til kommentar

Når skal de få noe tilbake? Tuller du nå eller? Har du bodd under en stein i hele Ferguson's managertid i United?

Lenke til kommentar

Det er han som har satt sammen lagene som vinner trofèer, men det er ikke han som alene skal få all æren for at Giggs har vært den spilleren han har vært og fortsatt er, det er det utallige timer på treningsfeltet og beinhard selvdisiplin som har gjort. Det er helt utrolig hva Giggs gjør for å kunne forlenge fotballkarrieren så lenge som mulig enten det er yoga eller å ha et strikt kosthold.

Lenke til kommentar

Det er han som har satt sammen lagene som vinner trofèer, men det er ikke han som alene skal få all æren for at Giggs har vært den spilleren han har vært og fortsatt er, det er det utallige timer på treningsfeltet og beinhard selvdisiplin som har gjort. Det er helt utrolig hva Giggs gjør for å kunne forlenge fotballkarrieren så lenge som mulig enten det er yoga eller å ha et strikt kosthold.

Alt dette er sant, mnen å si at SAF ikke har gitt noe tilbake til spillerne under seg er å ta ganske godt i etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...