Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The URL contained a malformed video ID. " til deg game ;)

 

eller så synes jeg at nani er en helt grei spiller, som fremdeles kommer til å vokse mer.

 

ved siden av så heter bikkja mi nani så må bli rename hvis han stikker fra united -.- (siste gang jeg kaller en hund/andre dyr for spiller som ikke allerede er legender...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Appell til SAF.

 

Hvordan i huleste sabeltan har Nani gjort seg fortjent til en ny kontrakt? Han er dessverre en bøtte med dritt som gjør fem dårlige for hver gode kamp. Jeg m/fl har mistet tolmodigheten. Selg mens han fortsatt har en verdi i penny.

 

Kjøp inn:

Venstreving: Tar egentlig det meste, for her er det tynt! En venstre side dominert av franske negere (Malouda), Silva, en aldrene Ronaldinho, det meste er bedre enn Nani. For min del vil jeg heller se Obertan pdd. Er spent på hva sommeren bringer.

VdV: Ligger i prisklassen Smalling+, har ikke sett all verdens av kamper med han, men inntrykket mitt er at han er stabil og kreativ. Anderson, Carrick, Scholes og Giggs er dessverre ikke nok til holde Fletcher med selskap om vi skal konkurrere om PL og CL neste år.

Maicon: Syk back som blir dyr og verdt det når markedet tydligvis ikke har andre objekter.

 

Neste års lineup

 

VDS

O'shea/brown-Vidic-Evans-Evra

Valencia-Fletcher-Carrick-X

Rooney-Berbatov

Lenke til kommentar

noe av det der var ikke så veldig ille :)

 

Nani med ny kontrakt

 

Dårlig nyheter. Personlig syntes jeg fyren er en vits og ville helst sett han milevis unna Old Trafford.

Jeg syns han er helt fantastisk. Gi han livstidskontrakt.

 

@Sovehest. At Valencia klarer å løpe med den venstrefoten forundrer meg fortsatt.

 

 

Venstrefoten til Valencia har i alle fall bedre fotballforståelse enn Nani.

 

 

Det har min bestemor også, og hun slår bedre innlegg med krykka enn det Valencia gjør med venstre.

 

 

... eggstokkene til din bestemor har bedre skudd enn Nani.

 

 

 

gullkorn?

Lenke til kommentar

Faen, tullete at Hazza ikke er med i i CL-troppen. Jeg som hadde håpet han kunne fått noen minutter mot gamleklubben på OT. :(

 

Hva skulle han ha gjort der, kastet krykkene sine etter Ribery og Robben?

 

 

 

Må helt ærlig si at det er litt moro at Nani har fått ny kontrakt :)

Lenke til kommentar

Nani med ny kontrakt

 

Dårlig nyheter. Personlig syntes jeg fyren er en vits og ville helst sett han milevis unna Old Trafford.

Jeg syns han er helt fantastisk. Gi han livstidskontrakt.

 

Say what? Hadde ingen aning om at du var såpass Pro-Nani.

 

Håper denne kontrakten kan gi han selvtilliten tilbake. Teknikken har han, mangler bare litt på fotballforståelsen. Men jeg er pessimistisk om dette.

Lenke til kommentar

Nani med ny kontrakt

 

Dårlig nyheter. Personlig syntes jeg fyren er en vits og ville helst sett han milevis unna Old Trafford.

Jeg syns han er helt fantastisk. Gi han livstidskontrakt.

 

Say what? Hadde ingen aning om at du var såpass Pro-Nani.

 

Håper denne kontrakten kan gi han selvtilliten tilbake. Teknikken har han, mangler bare litt på fotballforståelsen. Men jeg er pessimistisk om dette.

Det er jo ironi din løk.

 

Jeg er ikke en stor fan av noen av våre vinger med unntak av Giggs. Håper vi kan kappe hver og en av dem opp så vi kan lage en skikkelig en med alle bena på plass og et hode som funker.

 

@Game, haha. Ja da du må krysse fingre for mer enn at bare papirene er i orden :D

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jeg også er glad for at Nani har fått ny kontrakt. Han har mange gode kamper for oss denne sesongen og jeg tror at stabiliteten vil forbedre seg. Dessuten er han vel god nok som han er i dag også

 

Angående Hargreaves og CL så er han vel et godt stykka unna første laget enda. Tror nok sesongstart er det mest realistiske

Lenke til kommentar

Nani med ny kontrakt

 

Dårlig nyheter. Personlig syntes jeg fyren er en vits og ville helst sett han milevis unna Old Trafford.

Jeg syns han er helt fantastisk. Gi han livstidskontrakt.

 

Say what? Hadde ingen aning om at du var såpass Pro-Nani.

 

Håper denne kontrakten kan gi han selvtilliten tilbake. Teknikken har han, mangler bare litt på fotballforståelsen. Men jeg er pessimistisk om dette.

Det er jo ironi din løk.

 

Jeg er ikke en stor fan av noen av våre vinger med unntak av Giggs. Håper vi kan kappe hver og en av dem opp så vi kan lage en skikkelig en med alle bena på plass og et hode som funker.

 

Flaut for min del. Men til mitt forsvar så hadde jeg akkurat våknet, var i ørska, og hadde en feit skruf sterk løs i kjeften FØR frokost.

 

Elsker Valencia, selv om han er invalid i venstrefoten. Sett han bruke venstrefoten to ganger denne sesongen. Den ene gangen var mot Wolves, da han skulle slå en enkelt støttepasning over til sentral-midt. Ballen var så elendig at den spratt tre-fire ganger. Sier litt om venstrefoten hans.

Lenke til kommentar

Han hadde faktisk to average skudd med venstre kampen i en og samme kamp, tror kanskje det var mot West Ham på OT.

 

Ellers elsker jeg Valencia helt jævlig mye, love. Og at Nani får ny kontrakt er egentlig synd da jeg er litt lei av å se han på banen for oss. Men greit nok for selvtilliten hans ja.

 

Anyway, drit i alt det der, Rooney er 100% klar og fit for fight

 

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6647608

 

:D O'shea er også tilbake i trening, yaaay. Bare fyren er så genial, digg å ha han tilbake.

 

Skal til London i morgen tidlig og være der i 10 dager (litt sånn kurs-greier jeg skal ta for eksamene mine samtidig som det blir noen dager ferie osv. :)) Så jeg kommer ikke til å være her i det hele tatt nesten, så ha en fin påskeferie folkens. :) Og lykke til med alle kampene, blir en del pub watchin' der borte, blir gøy.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...