Martindani Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Remember the Name av Fort Minor er jo the treningslåt. Anbefaler også 'Till I Collapse og ikke minst Odysee av Scarf. Du har antakeligvis hørt den i en Cristiano Ronaldo-film på youtube. Edit: Er det forresten noen som kunne ha funnet et bilde av Fletcher i høy oppløsning til meg? Gjerne der han er hissig og dytter frem brystkassa. Det er så herlig å se på når han gjør det Endret 25. mars 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Du skjønner godt hva jeg mener Limbeck, men tar kvelden nå. Forresten så trenger jeg noen skikkelig motiverende sanger til når jeg trener så det hadde vært kjekt om dere hadde noe å komme med, det har dere jo alltid. Jeg skjønner ikke hvor jeg legger youtube-videor rett inn i forumet på denne nye skinen, men linker hvertfall til 2 must sanger når det skal trenes for real! http://www.youtube.com/watch?v=W8xHjC27YvM&NR=1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Pfffft.... Rocky.... pffft http://www.youtube.com/watch?v=-Qae_TUTeGo Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Karate Kid kunne stått i et par år å slått på Rocky uten en skramme, et bodyslag fra Rocky og karate Kid hadde gått i bakken og ligget der å grini Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Denne karen hadde uansett banket driten av alle, å da mener jeg selv Chuck Norris. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Good ol' Lenny ja. Hard som faen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Drittkveld i går da jeg spilte COD. Når en fyr ikke dør av 5 headshots så åpner det for litt frustrasjon. Jeg kastet controlleren opp i lufta, som landet nydelig og perfekt på det meget godt taktisk plasserte glasset med brus som sto ved siden av laptopen som veltet og rant over hele laptopen som bare sa "poff" og svartnet. Ikke skulle det bli bedre da jeg måtte opp tidlig i dag for å dra til tannlegen. Jeg hadde satt av 10.000kr til denne behandlingen fordi jeg var rimelig sikker på enorme syreskader på fortenner og en hel haug med rotfyllinger og hull og drit og møkk. Mtp. at jeg kun betaler 25% hos tannlegen kan dere tenke dere hvor pesimistisk jeg var. Jeg satte jo av penger til behandling som i praksis ville kostet 40.000kr for meg om ett år. Kommer til tannlegen og er dritnervøs. Setter meg ned i tannlegestolen mens tannlegen vurderer røntgen-bildene og kommer bort og ber meg åpne kjeften. "Utrolige flotte tenner du har"... Whaaaat? Syreskader og 20 hull er da ikke flotte tenner?! Viser seg at jeg kun har 2 hull. De "enorme syreskadene" jeg hadde på fortennene var kun naturlige biter som hadde falt av som lett ble slipt ned og det hele ender med en tannlegeregning på sikkert ikke mer enn noen få hundrelapper. Nå stikker jeg å kjøper meg ny laptop for de 10.000kr jeg hadde satt av! ALT ORDNER SEG FOR SNILLE GUTTER!! Endret 26. mars 2010 av Points Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har du forsikring eller er medlem i en eller annen fornuftig organisasjon, så ordner det seg som regel også.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Nani med ny kontrakt Dårlig nyheter. Personlig syntes jeg fyren er en vits og ville helst sett han milevis unna Old Trafford. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Veldig positivt. Tror det kan booste selvtilliten hans når han vet at han slipper litt av presset han hadde for å få ny kontrakt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nani er veldig av/på spiller. Synd han stort sett har vært av denne sesongen. Har vi prøvd å spille med Valencia på venstrekanten, eller kan han ikke legge inn med venstrefoten? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Nani med ny kontrakt Dårlig nyheter. Personlig syntes jeg fyren er en vits og ville helst sett han milevis unna Old Trafford. Jeg syns han er helt fantastisk. Gi han livstidskontrakt. @Sovehest. At Valencia klarer å løpe med den venstrefoten forundrer meg fortsatt. Endret 26. mars 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Venstrefoten til Valencia har i alle fall bedre fotballforståelse enn Nani. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det har min bestemor også, og hun slår bedre innlegg med krykka enn det Valencia gjør med venstre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har aldri sett Valencia bruke venstrefoten til noe annet enn å holde høyrefoten med selskap, så jeg vet lite om hvor god eller dårlig han er til å legge inn med den. Forhåpentligvis jobber han hardt med å få 2 føtter som kan sparke en ball. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 ... eggstokkene til din bestemor har bedre skudd enn Nani. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Tips: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6183715/Manchester-United-Champions-League-Final/Product.html Manchester United: Champions League Final (Blu-ray) £5.99 Free Delivery Hehe, har den alt Lite som er så sweet som gliset til van der Sar, før han lander, idet han skjønner at han redder straffa til Anelka i HD Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Avslutter med en oppsummering av Nani, magikeren vår! Dette er helt utrolig fra en fuckings kamp. http://www.youtube.c...?v=MHSC6UmIv-I8 Søppel. Dessverre kommer jeg aldri til å spise ordene mine heller. David Bellion 2. Edit: Hva er vitsen med å ha en media-funksjon som ikke funker? Drittforum Endret 26. mars 2010 av Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Er vel mer det at du ikke har greid å linke riktig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 The Red Knights utsetter tilbud til Glazers til etter sesongen. Vi får se hva som skjer etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå