Limbeck Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 En sak som plager meg med FA sin behandling av albuen til Ferdinand. Han fikk en ekstra kamp for å anke dommen. Hvorfor kan vi ikke lage sak pga brudd på menneskerettighetene her? Det er en messeskerett å kunne anke og det er ulovlig å øke en straff pga det. Dette med Hargreaves minner meg om Keane sine problemer. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Trist å lese om Hargreaves. Unner ingen det han er igjennom. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) En sak som plager meg med FA sin behandling av albuen til Ferdinand. Han fikk en ekstra kamp for å anke dommen. Hvorfor kan vi ikke lage sak pga brudd på menneskerettighetene her? Det er en messeskerett å kunne anke og det er ulovlig å øke en straff pga det. Dette med Hargreaves minner meg om Keane sine problemer. Egentlig skjønner jeg FA i akkurat i den saken. Kortet ble anket slik at Ferdinand kunne spille mot City fordi de måtte behandle anken. Når det ankes kun for å drøye slik at man får spilt en viktig kamp, er det greit med en ekstra kamp i mine øyne. Det mener jeg om FA klarer å være konsekvente selvfølgelig. Ellers er det jo fritt frem for alle å anke slik at man rekker en eller annen viktig kamp. Ser for meg Drogba gir en albue og blir utvist i kampen før Chelsea møter oss, han anker og får spille mot oss allikevel. Det hadde blitt for dumt, da er det i det minste greit med en kamp ekstra synes jeg. Ja, det er en menneskerettighet å anke, men det gjelder neppe i slike saker tror jeg. Blir litt som at om du klager på karakteren på eksamen, så kan du like greit ende opp med en enda dårligere karakter enn den du fikk. Edit: Noen som har video av albuene i Chelsea-kampen fra i går? Endret 25. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det var vel ikke akkurat en tom anke vi kom med regner jeg med. Fergie uttalte (ja, jeg vet ha sier mye rart) at han trodde vi hadde en god sjanse. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Da har vel han dessverre spilt sin siste kamp på toppnivå vil jeg tro. Spørs hvor lenge han orker å holde på med konstant smerter i knærne og finner ut at det er like greit å legge skoene på hylla. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Bli med på SuperCupen, folkens. Jo flere spillere, jo bedre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Skade på Ivanovic, Bosingwa, Cole og nå Carvalho (ute 1 mnd). Jeg liker det. Ja, bare start å angripe meg pga min skadefryd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kunne vært forsvarsrekka på hvilket som helst lag. Mangler bare JT der, men han slipper alltid unna skader og suspsensjon og hva det måtte være. Er Chelsea som har presset på seg, er ikke de som har vunnet ligaen de tre siste årene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva vil evt. Chelsea stille mot oss? Ferreira, Terry, Alex og Zhirkov? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Noe sånt, ja. Tipper de savner Bridge nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Noe sånt, ja. Tipper de savner Bridge nå. Blir nok det, ja. Zhirkov er for øvrig en vel så god back som Bridge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) En sak som plager meg med FA sin behandling av albuen til Ferdinand. Han fikk en ekstra kamp for å anke dommen. Hvorfor kan vi ikke lage sak pga brudd på menneskerettighetene her? Det er en messeskerett å kunne anke og det er ulovlig å øke en straff pga det. Dette med Hargreaves minner meg om Keane sine problemer. Egentlig skjønner jeg FA i akkurat i den saken. Kortet ble anket slik at Ferdinand kunne spille mot City fordi de måtte behandle anken. Når det ankes kun for å drøye slik at man får spilt en viktig kamp, er det greit med en ekstra kamp i mine øyne. Det mener jeg om FA klarer å være konsekvente selvfølgelig. Ellers er det jo fritt frem for alle å anke slik at man rekker en eller annen viktig kamp. Grunnen til å anke har ingen betydning *Ja, det er en menneskerettighet å anke, men det gjelder neppe i slike saker tror jeg. Blir litt som at om du klager på karakteren på eksamen, så kan du like greit ende opp med en enda dårligere karakter enn den du fikk. Man skal ikke få en dårligere karakter fordi man klager Endret 25. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Skade på Ivanovic, Bosingwa, Cole og nå Carvalho (ute 1 mnd). Jeg liker det. Ja, bare start å angripe meg pga min skadefryd. Det er deilig at det ikke er oss som har problemer med skader i forsvaret. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 En sak som plager meg med FA sin behandling av albuen til Ferdinand. Han fikk en ekstra kamp for å anke dommen. Hvorfor kan vi ikke lage sak pga brudd på menneskerettighetene her? Det er en messeskerett å kunne anke og det er ulovlig å øke en straff pga det. Dette med Hargreaves minner meg om Keane sine problemer. Egentlig skjønner jeg FA i akkurat i den saken. Kortet ble anket slik at Ferdinand kunne spille mot City fordi de måtte behandle anken. Når det ankes kun for å drøye slik at man får spilt en viktig kamp, er det greit med en ekstra kamp i mine øyne. Det mener jeg om FA klarer å være konsekvente selvfølgelig. Ellers er det jo fritt frem for alle å anke slik at man rekker en eller annen viktig kamp. Grunnen til å anke har ingen betydning *Ja, det er en menneskerettighet å anke, men det gjelder neppe i slike saker tror jeg. Blir litt som at om du klager på karakteren på eksamen, så kan du like greit ende opp med en enda dårligere karakter enn den du fikk. Man skal ikke få en dårligere karakter fordi man klager Det er slik det er. Oppgaven blir sett over igjen og kan i visse tilfeller bli vurdert som dårligere enn den originale karakteren. Det er ingen menneskerett å skulle kunne anke suspensjoner i Premier League. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Man skal ikke få en dårligere karakter fordi man klager Man får jo ikke dårligere karakter bare fordi man klager. Men når en klager på en karakter så ser man igjennom oppgaven på nytt. Om man da finner ut at den originale karakteren egentlig var for høy kan man risikere å få en lavere karakter. Slik var det i hvert fall når jeg gikk på videregående, regner med at det er det samme på høgskolene og. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er jo helt naturlig at noe blir vurdert på nytt når det ankes/klages. Jeg er enig i at det skal gis en ekstra kamp bare fordi man anker når det gjøres for å få spillere spilleklare til visse kamper. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tips: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6183715/Manchester-United-Champions-League-Final/Product.html Manchester United: Champions League Final (Blu-ray) £5.99 Free Delivery Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Klart man kan få større straff om det finnes grunnlag for det, men å få det fordi man anker høres veldig diktatorisk ut. og om det ikke er en menneskerett å kunne anke i PL. Hvorfor har man da muligheten til det? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Du skjønner godt hva jeg mener Limbeck, men tar kvelden nå. Forresten så trenger jeg noen skikkelig motiverende sanger til når jeg trener så det hadde vært kjekt om dere hadde noe å komme med, det har dere jo alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå