Ol'H Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Bare å jobbe så mye at du slipper lånekassen Planen min var egentlig å komme meg offshore, men skolegang med piker vin og sang fristet mye mer i sommer. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvem vil ha CV? hehe Etter Gjøa er ferdig her på Stord, så ser det dystert ut for oss i elektrobransjen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 På hvilken plattform jobber du på Jotun? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er på Troll Bravo nå. Hjem i morra Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Da blir det oss to i Bartebyen til høsten da Hyrlen! Har søkt medisin-studier.. næææt Bør kanskje fullføre videregående først og deretter ta opp alle fagene på nytt så kanskje jeg kommer inn. Men skal ihvertfall til Bartebyen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Okay, Pompey-Chelsea nå. Forventer ikke en dritt av Pompey, men håper de gjør sitt beste. Selv om de ligger nederst og nesten har garantert nedrykk, så er de gode på hjemmebane. De slo jo Liverpool der også (men hvem har ikke det liksom). Chelsea er ikke i form, så jeg håper de har nok en dårlig dag på jobben. Men de reiser seg nok nå, og vinner 0-4. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Vi fikk hjelp av Blackburn, er vel for mye å be om at det skal skje to kamper på rad tror jeg. Skal vi håpe på noe så må det være uavgjort, tror ikke vi skal håpe alt for mye mer av Portsmouth. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jepp, det enkleste er jo å vinne alle våre egne kamper. Men det er lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Vi har kanskje mulighet for en uavgjort på våre siste 7 for å vinne serien og det er hjemme mot nettopp Chelsea. Endret 24. mars 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Vi har kanskje mulighet for en uavgjort på våre siste 7 for å vinne serien og det er hjemme mot nettopp Chelsea. Men så vinner Arsenal resten av kampene sine, og slår oss på målforskjell (selv om vi har bedre målforskjell pdd). Så det beste er egentlig å slå Chelsea, men jeg tar gjerne uavgjort (hvis vi har slått Bolton på forhånd da). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg tror ingen av de tre lagene går ubeseiret på de siste kampene, tror at det holder med 5 seiere og et par uavgjort så har vi PL trofeet for fjerde gangen på rad. Sånn som PL har vært i år så er det lite trolig at noen av lagene ikke taper poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Legg opp, James. Legg opp nå. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Skulle vært frispark til Pompey først. Men når verdens dårligste midtstopper, Rocha, upresset gir bort ballen og James sparker hull i lufta - ja da blir det tøft. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Helt Fucking utrolig at Malouda ennå er på banen. Sjelden du ser så glassklare albuer i engelsk fotball! Ref, YOU FUCKED UP! Til og med nakkestøtte på spilleren ja. Lurer på hva retarden tenker nå "kanskje det var rødt kort?" Endret 24. mars 2010 av Corey Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Kjøpt å betalt. Flakselag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Haha, slått ned to spillere. Fyfaen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fy faen er det mulig... Lukter jeg straffereaksjoner etter kampen? Eller bare ikke! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Straff fra FA til Chelsea? Haha, morsom vits... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Ingen mål på Messi i dag. Han har tapt seg så sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå