Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Noen har en kortere syklus enn andre. Andre igjen har ikke syklus, konstant pre/promenstruell. Torres er kanskje en av de siste? Men hun var alvorlig angrepet på søndag ja... Heldigvis gjorde det at han var dårlig også...

Hvorfor kan du så mye om pms, Jotun? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bye Bye Zola? Kampen mot Wolves nå var ikke pen. Man kan kanskje satse på at en "ny manager" effekt den siste tiden

Det jeg husker best fra Zola er at han gang på gang scåret på meg i Fifa.....99-00-01 eller noe sånt

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Noen har en kortere syklus enn andre. Andre igjen har ikke syklus, konstant pre/promenstruell. Torres er kanskje en av de siste? Men hun var alvorlig angrepet på søndag ja... Heldigvis gjorde det at han var dårlig også...

Hvorfor kan du så mye om pms, Jotun? :thumbup:

tssss.... er da allmenn kjent at eg også hører på Rybak. 2+2=?

Lenke til kommentar

Husker du ikke Zola som sannsynligvis er den mest populære Chelsea-spilleren i premier leagues historie? Mulig han ikke er det innad i klubben lenger, men for oss utenfor klubben er han fortsatt den beste og mest spiselige de har hatt i sin blå drakt.

Jeg visste ikke at det var så gale det stod til med FA.

Almost unbelievably Greaseproof Gerrard – nothing sticks – received a red card in the pre-season Amsterdam Tournament and received no suspension. United’s Paul Scholes and Wayne Rooney were sent from the field in the same competition and each missed three Premier League matches at the FA’s behest.

http://www.unitedrant.co.uk/even-fa-chief-thought-fergie-was-right/?

Lenke til kommentar

Bye Bye Zola? Kampen mot Wolves nå var ikke pen. Man kan kanskje satse på at en "ny manager" effekt den siste tiden

Det jeg husker best fra Zola er at han gang på gang scåret på meg i Fifa.....99-00-01 eller noe sånt

Det jeg husker best var et sykt mål han hadde mot oss, og så gikk Solskjær bort og gratulerte han for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hyrlen, er det frekt å spørre hva du gjør om dagene? Tipper på økonomistudium siden du ville bli adm.dir elns i den om-deg-selv-tråden.

Lenke til kommentar

Hyrlen, er det frekt å spørre hva du gjør om dagene? Tipper på økonomistudium siden du ville bli adm.dir elns i den om-deg-selv-tråden.

Starter på elektroingeniør til høsten i Trondheim. Går forkurset nå siden jeg har yrkesfaglig bakgrunn og 2xfagbrev innen elektro.

Skal studere økonomi etter endt bachelor, hvis ikke jeg tar master. Da blir det utsatt enda lenger. Men jeg er en gammel mann, så får se hvor lenge jeg gidder tjene slikk og ingenting når jeg vet hva jeg kan tjene kun med en bachelor og det jeg har fra før.

Koslig at du spør :p

Lenke til kommentar

Hehe... Sommerjobb i nordsjøen hadde eg de tre årene eg gikk på høgskulen.

Det er fint det, 14 dager på jobb tok eg som regel. To turer så blir det krøll med lånekassen om man jobber litt på siden ;)

Elektrikerne her ute skifter mange nødlysarmaturer for tiden, så hadde sikkert vært plass til deg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...