Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget var å roe gemyttene ved å trekke fokus over på meg selv og min fiksjonelle dumskap. Eller? Tok jeg Mourinho, eller er jeg bare tett i pappen? Grubl på den i steden for å krangle om tull og tøys. Mitt svar? Oh well, I plead the fifth.

Make love, not war.

Lenke til kommentar

Poenget var å roe gemyttene ved å trekke fokus over på meg selv og min fiksjonelle dumskap. Eller? Tok jeg Mourinho, eller er jeg bare tett i pappen? Grubl på den i steden for å krangle om tull og tøys. Mitt svar? Oh well, I plead the fifth.

Make love, not war.

Muligens så ble jeg litt for ivrig det angående Latias og jeg har rapportert innleggene med at de ble litt for personlige og litt for OT. Har også sendt en PM til Latias angående dette.

Points, støvsuger? LOL!

Når vi snakker om sola Points, skjekk hva disse i Asker fant: http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=584258.

Kermit :)

Lenke til kommentar

Å buhu! Mannen som jobber som en hest for dette forumet, skaper mye positivt og legger mye tid inn i tråder som Predicition league, tippetråden deres og alt annet mulig stress og mekker evig med positivt lada tråder i United kategorien poster for mye.

Jeg syns dere er heldige som har Latias jeg. Legger ned mer innsats i denne kategorien enn noen andre gjør, og du klager? Latterlig.

Dette er det bare å ramme inn.

Om folk har et problem med andre brukere så driter jeg i det. Diskusjon.no driter i det. Vi har retningslinjer, retningslinjer som SKAL følges. De sier "fokuser på sak, ikke person". Dvs at man kan hate og herje så mye man vil - utenfor forumet.

Ser jeg mer sutring over andre brukere her, VIL jeg komme med reaksjoner. Sutre andre steder. Takk!

PS: PM! Denne diskusjonen er over.

Lenke til kommentar

Å buhu! Mannen som jobber som en hest for dette forumet, skaper mye positivt og legger mye tid inn i tråder som Predicition league, tippetråden deres og alt annet mulig stress og mekker evig med positivt lada tråder i United kategorien poster for mye.

Jeg syns dere er heldige som har Latias jeg. Legger ned mer innsats i denne kategorien enn noen andre gjør, og du klager? Latterlig.

+1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...