Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Er det i det hele tatt mulig å få tak i billetter til borteoppgjøret mot Bayern München via supporterforeningen, gitt at jeg ikke er medlem? Jeg bor nemlig kun et par fotballspark unna München, så dette er glimrende mulighet for meg til å endelig få sett en kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det i det hele tatt mulig å få tak i billetter til borteoppgjøret mot Bayern München via supporterforeningen, gitt at jeg ikke er medlem? Jeg bor nemlig kun et par fotballspark unna München, så dette er glimrende mulighet for meg til å endelig få sett en kamp.

Vil tro det blir rimelig vanskelig. Du må nok ty til svartebørsen.

Lenke til kommentar

Sju av våre siste åtte kamper er i Lancashire-området, dermed trenger vi ikke å reise mye tvers over landet. Kan være en viktig fordel mot slutten av sesongen. Men vi har en del knalltøffe kamper igjen, så dette kan vinnes av hvem som helst.

Manchester United

Bolton (B) - Slitekamp, Bolton vil gjøre alt de kan for å spille sin defensive fotball. Knepen seier til oss. 3 poeng.

Chelsea (H) - Her kan alt skje. Chelsea er helt ute av form, men vil nok bruke alt av krefter på ligaen nå. Tipper uavgjort. 1 poeng.

Blackburn (B) - Så jo hva de gjorde mot Chelsea i går. Knallsterke på Ewood denne sesongen. Enda en slitekamp, men vi burde være sterkere også her. 3 poeng.

Man City (B) - Lillebror er ute etter hevn. Eneste laget som ikke har tapt på hjemmebane. Har en kjempegod mulighet til seier mot oss, så jo hvordan de knuste Chelsea på brua. 0 poeng.

Tottenham (H) - Tottenham er alltid tøffe, uansett hvor man møter dem. Litt vanskelig å spå så tidlig, men vi burde vinne på hjemmebane. 3 poeng.

Sunderland (B) - Enda en tøff kamp. Laget til Bruce har åtte seiere denne sesongen, hele sju på hjemmebane. Har desidert beste målforskjell av lagene der nede, og har kun tapt to kamper hjemme. Bent har scoret over halvparten av lagets mål, og ligger på en tredjeplass bak Rooney og Drogba i kampen om toppscorertittelen. Skal vi ta ligaen, må slike kamper vinnes. 3 poeng.

Stoke (H) - Endelig, en lett kamp. Letteste kampen av de som er igjen. Stoke er ingenting på bortebane, og står kun med åtte mål borte. 3 poeng.

Arsenal

Birmingham (B) - 3 poeng

Wolverhampton (H) - 3 poeng

Tottenham (B) - 1 poeng

Wigan (B) - 3 poeng

City (H) - 0 poeng

Blackburn (B) - 3 poeng

Fulham (H) - 3 poeng

Chelsea

Portsmouth (B) - 3 poeng

Aston Villa (H) - 3 poeng

Manchester United (B) - 1 poeng

Bolton (H) - 3 poeng

Tottenham (B) - 0 poeng

Stoke (H) - 3 poeng

Liverpool (B) - 3 poeng

Wigan (H) - 3 poeng

United 69+16 = 85 poeng

Chelsea 65+19 = 84 poeng

Arsenal 67+16 = 83 poeng

Men er det en ting PL har lært oss denne sesongen, så er det at ting sjeldent går som planlagt. Kan fort hende at vi går på smell borte mot Bolton og Blackburn, og da er gullkampen plutselig snudd på hodet.

Lenke til kommentar

I sjangsen til Torres på slutten så ser det ut som om ballen hopper rett før han skal avslutte. Er det straffemerket Torres ramponerte som ødela for han? I så fall er det karma på sitt beste

Jepp, var det. Skrev det rett etter kampen i kamptråden. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...