Ed Hunter Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Fin trekning for oss, ingen tvil om det. Lett er det dog aldri i CL. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Er jo en grei gruppe det der, ikke for lett sånn at det blir litt matching sånn skal det jo være. RBK blir jo slakt i den gruppa der... 9392952[/snapback] RBK hadde ikke gått videre uansett hvilken gruppe de hadde kommet i Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Det beste med denne trekninga er at vi ikke spiller på samme dager som RBK. HURRA! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Det beste med denne trekninga er at vi ikke spiller på samme dager som RBK. HURRA! 9392981[/snapback] Jepp, og det gjør Liverpool, haha :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Er jo en grei gruppe det der, ikke for lett sånn at det blir litt matching sånn skal det jo være. RBK blir jo slakt i den gruppa der... 9392952[/snapback] RBK hadde ikke gått videre uansett hvilken gruppe de hadde kommet i 9392976[/snapback] Det hadde de ikke, men de hadde hatt en liten mulighet for å bli nr. 3 og gå inn i eufa-cupen. Det har de ikke mulighet for nå, tror det kommer til å bli tre bortekamper med mye mål i mot... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Bortsett fra Braca-Lyon og Lyon-Barca blir det ingen storkamper på samme dag som vi spiller, maks tv-dekning Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Tv3 velger uansett United - Kiev foran barca-lyon. Dessverre for fotballen kan man kanskje si. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Tv3 velger uansett United - Kiev foran barca-lyon. Dessverre for fotballen kan man kanskje si. 9393123[/snapback] Er pga. seertall. Lyon har uansett tapt seg, på langt nær så bra som før, ikke noe tap. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Husker ifjor da de viste PSV-Liverpool fremfor Bayern München- Milan(?) og Liverpool hadde 3-0 å gå på. Da var jeg irritert... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Husker ifjor da de viste PSV-Liverpool fremfor Bayern München- Milan(?) og Liverpool hadde 3-0 å gå på. Da var jeg irritert... 9393148[/snapback] Jepp, husker det jeg og, var jævli forbannet da, fordi i 8-delsfinalen unlot de å vise Manchester United - Lille fordi hadde 1-0 å gå på. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Grei gruppe, kan bli mange interessante kamper dette her. Måtte dra litt på smilebåndet når AS Roma ble trekt i samme gruppe som United, og programlederen sa "Interesting one from last year" Tipper det kommer noen nervøse italienere til Old Trafford Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Grei gruppe. Frykter et antiklimaks mot Roma og Sporting Lisboa mot Nani og Ronaldo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Tv3 velger uansett United - Kiev foran barca-lyon. Dessverre for fotballen kan man kanskje si. 9393123[/snapback] Og alikevel har jeg gull abonnemang i tilfelle de ikke gjør det Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Kanskje jeg skal skaffe billetter til Roma i år også, satser tosifret Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jepp, og det gjør Liverpool, haha :!: 9393008[/snapback] For de av oss som har tilgang til SportN eller en fin pub så blir overhodet ikke det noe problem. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Han tenker vel kanskje på at mange Liverpool fans også vil se Rosenborg spille. Det kan Man utd. fansen gjøre i år. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Veldig fin gruppe. Har stor tru på at vi kommer til å gå vidre fra den gruppen, blir meget skuffet hvis ikke. Gleder meg som andre her til Roma kampen, men jeg trur ikke det blir like mange mål som i fjor Ser så gjerne at vi løfter CL trofeet over hode istede for PL i år. Begynner å bli alt for lenge siden sist. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Kanskje det, kanskje. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Ligaen er viktigs for meg og vil alltid være det. Er det sånn at vi møter Roma borte til slutt? Det tror jeg kan være farlig. Bør være videre før den kampen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Se her: http://youtube.com/watch?v=e-OANja52d0 Solskjærs mål etter 1 minutt og 40 sek, hvem er det mot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå