Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er i United-tråden. Du burde ikke forvente at alle fotballfans er interesserte i slike ting. wink.gif

Derfor er det ikke lov å spørre om noen andre skal dra? Jeg har ikke skrevet noe om at dere som ikke skal trenger å svare på spørsmålet...

Du kan spørre, men da er det naturlig at noen reagerer på det. Hvis du ikke tåler at noen ikke liker TG, ikke spør om det i United-tråden.

Som Wis sa, la oss glede oss over søndagen vi har opplevd. smile.gif

Nå vil jeg ikke at mine innlegg skal dras inn i en slags "Beat the nerds"-kamp. Poenget med innlegget mitt var jo at folk må slutte å søke kamp. Det er lett å slenge med leppa på internett, det er for så vidt utrolig lett i virkeligheten også (av egen erfaring), men man lærer fortere at det går an å moderere seg selv når du har tre idioter løpendes etter deg.

Her prøvde jeg faktisk å støtte Schjellin og Sameboe også for den saks skyld. Denne tråden har jo blitt et utløp for alt man enn måtte å ønske å spørre om eller diskutere derfor er det også naturlig å kunne spørre om dette. Det har jo stor relevans for Schjellin da det stort sett er hyggelig å se kamp med andre, men nå foreslår jeg at vi alle avslutter hele denne seansen for jeg skal titte på Community.

Lenke til kommentar

Selfølelig feier Barca over sånne lag som så vidt holder nivået i La Liga, er jo kun 4 lag i La Liga som holder nivået og resten er møkk. Latterlig forsvarsspill i La Liga også. Messi har scort endel i det siste, 12 scoringer på 6 kamper er jo utrolig sykt, men han kommer nok snart ned på jorda igjen skal du se :)

Lenke til kommentar

En perfekt søndag dette her, ja. Fyfaen så deilig. Jeg har hatt troa på seriegull i år også, selv om jeg holdt Chelsea som favoritter i starten. Nå vil jeg si vi er favoritter hårfint foran Arsenal og Chelsea. Herlig å være sikret minst 1 poeng ned til Chelsea før hengekampen deres.

@Wis:

Messi er helt vanvittig for tiden, men jeg tror aldri han hadde klart å herje like mye i verdens beste liga.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Må bare elske livet akkurat nå. Vinner vi ligaen er det helt sinnsykt, vi får bare vente og se hvordan akkurat det går. Jeg er storfornøyd no matter what denne sesongen, guttene og Fergie har vist hvor spesielle de er etter salgene forrige sommer osv. Denne sesongen har bare vært bedre for min del enn forrige, litt fordi vi faktisk slo Pool (:D :D) denne sesongen men også fordi jeg elsker Rooney så jævlig og fordi vi spiller bedre fotball synes jeg; også kjøpet av Valencia for min del. Herlig å se en tradisjonell høyreving herje så ofte og en ekte og herlig spiss som Rooney som takker for det han får fra midtbanen og vingene. Park er også en stor høydepunkt for meg.

Husker dere når vi tapte mot Burnley? Jeg tror Park spilte, og jeg tror de fleste sa at det var bare å selge eller noe lignende.

Fergie om Park etter kampen i dag:

”Ji-sung was fantastic,” said Sir Alex. “He’s one of these players that we can give him roles to play and he does it because of his control and discipline. We found another role for him [against Liverpool], which was slightly different to the one he played against Milan, but nonetheless he did a really important job for us. He’s such a brave little lad that his courage got him the goal.”

Rio:

"Ji has been phenomenal recently," Ferdinand said. "He’s a player who’s probably appreciated a bit more by his team-mates than some of the pundits and the media.

"Now, however, I think people are starting to see what a talented player he is. Maybe that's only because he’s scoring goals, but we’ve always appreciated him. He’s a top man and a top player."

Ji Sung Park. Blør for klubben, det har han alltid, gitt absolutt alt for oss. Men i dag blødde han bokstavelig talt for oss men det gjorde ingenting. Han fikset 2-1 mot Liverpool med et utrolig spiss-aktig løp med stor satsing. Bare se selv her under. Legend in the making. Som kommentatoren på MUTV sa nå, "He only scores in important games. Arsenal, AC Milan and now Liverpool". Syke syke mann. "He's run himself into the ground" hørte jeg nå når han ble ertsatted av The Ginger Prince, Scholesy, og det er faen meg ikke kødd. Er ganske sikker på at moren hans er fornøyd med han i kveld ja! :D (jfr. videoen med Pat og Tevez på bursdagen hans)

utdlpool12.jpg

Grattis gutter, en herlig søndag. Nå topper jeg det hele med å se hele kampen på MUTV igjen som begynte for noen min siden.

Red fucking devils.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nå vil jeg ha med meg folk for å se kampen, ikke for å bli whinet over pga jeg skal på TG.

Er gjerne med jeg, erre no spesielt sted du tenker på eller? Tar meg heller en tur ut noen timer enn å sitte på en dårlig stream.

Tenkte jeg sku sjekke om det var no sted de viste kampen, men hvis du har ett er jo det flott.

Lenke til kommentar

hehe... Eg tror ikke eg skreiv at eg ville ha han ut, men husker bestemt eg skreiv at eg synest han mistet ballen for ofte i første.

Men når eg ser høydepunktene så er han jo stort sett involvert i alt av sjangser og spill som blir vist i andre omgang.

Er forøvrig laaaangt mellom høydepunktene der Liverpool er involvert i noe annet enn det defensive ;)

Lenke til kommentar

Var Park veldig mye bedre i andre omgang enn første? For eg synest helt ærlig ikke han var fantastisk i første omgang. Andre omgang gikk bort i møte :(

Andreomgangen var et par hakk bedre enn første. Men kampen mot Milan er fortsatt den beste kampen hans i United-drakta. Synes uansett han har spilt bedre kamper tidligere for oss enn den mot Liverpool.

Lenke til kommentar

Nå vil jeg ha med meg folk for å se kampen, ikke for å bli whinet over pga jeg skal på TG.

Er gjerne med jeg, erre no spesielt sted du tenker på eller? Tar meg heller en tur ut noen timer enn å sitte på en dårlig stream.

Tenkte jeg sku sjekke om det var no sted de viste kampen, men hvis du har ett er jo det flott.

Flott! Nei, jeg har ikke ett sted enda. Men regner med at vi klarer å finne ett sted ikke så langt fra skipet. :)

Lenke til kommentar

Flott! Nei, jeg har ikke ett sted enda. Men regner med at vi klarer å finne ett sted ikke så langt fra skipet. :)

Finne frem til denne kanskje?

kart

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...