Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde aldri taklet å sittet på The Gathering. Har aldri vært på den kødden og kommer aldri til å dra dit.

Fint for deg da. Jeg skal ihvertfall kose meg der med resten av forumgjengen.

Er min mening det jeg skriver, og det er noe jeg selv mener. Kos deg med forumgjengen om du skal dra, bryr meg lite.

Lenke til kommentar

Haha, så ufattelig anspent ting var her nå da. Jeg skal ikke på TG og kommer nok heller aldri til å dra, men forstår godt at det appellerer til en god del. Jeg vil tro at TG er sosialt og morsomt, men av de jeg kjenner som drar dit så vil jeg anta at det ikke er mitt type miljø.

Vær glade nå folkens. Vi slo Liverpool! :)

Lenke til kommentar

Haha, så ufattelig anspent ting var her nå da. Jeg skal ikke på TG og kommer nok heller aldri til å dra, men forstår godt at det appellerer til en god del. Jeg vil tro at TG er sosialt og morsomt, men av de jeg kjenner som drar dit så vil jeg anta at det ikke er mitt type miljø.

+1

Lenke til kommentar

Hehe, bare kom fram med min mening. Kun det :)

Er kjempe glad jeg, har ikke hatt en så bra søndag på lørdag :)

Lenke til kommentar

Vi er i United-tråden. Du burde ikke forvente at alle fotballfans er interesserte i slike ting. ;)

Derfor er det ikke lov å spørre om noen andre skal dra? Jeg har ikke skrevet noe om at dere som ikke skal trenger å svare på spørsmålet...

Du kan spørre, men da er det naturlig at noen reagerer på det. Hvis du ikke tåler at noen ikke liker TG, ikke spør om det i United-tråden.

Som Wis sa, la oss glede oss over søndagen vi har opplevd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...