Kjartan1234 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som har funnet høydepunkter? Fikk ikke med meg kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Beste søndagen noensinne. Seier over Liverpool, uavgjort for Chelsea og Himmelblå om en halvtime Bli'kke mye bedre, muuhaha. Himmeblå? WTF Har hørt på debutskiva til The Stone Roses i to dager i strekk nå. Satser på at det var det som gjorde susen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Beste søndagen noensinne. lett! Et lite pluss er at Viking leder 3-0 til pause også, faen for en dag Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Haha, var fler som beit på Himmelblå greia ser jeg Blir ikke søndag uten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som skal på The Gathering som skal se Manchester United - Chelsea utenfor skipet? Nei, ser vi ut som nerder? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som skal på The Gathering som skal se Manchester United - Chelsea utenfor skipet? Jeg skal på TG. Joiner gjerne jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hadde aldri taklet å sittet på The Gathering. Har aldri vært på den kødden og kommer aldri til å dra dit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hadde aldri taklet å sittet på The Gathering. Har aldri vært på den kødden og kommer aldri til å dra dit. Fint for deg da. Jeg skal ihvertfall kose meg der med resten av forumgjengen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hadde aldri taklet å sittet på The Gathering. Har aldri vært på den kødden og kommer aldri til å dra dit. Fint for deg da. Jeg skal ihvertfall kose meg der med resten av forumgjengen. Er min mening det jeg skriver, og det er noe jeg selv mener. Kos deg med forumgjengen om du skal dra, bryr meg lite. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Haha, så ufattelig anspent ting var her nå da. Jeg skal ikke på TG og kommer nok heller aldri til å dra, men forstår godt at det appellerer til en god del. Jeg vil tro at TG er sosialt og morsomt, men av de jeg kjenner som drar dit så vil jeg anta at det ikke er mitt type miljø. Vær glade nå folkens. Vi slo Liverpool! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 2-1 1-1 og 4-0 er stikkord som gjør meg glad i dag! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Haha, så ufattelig anspent ting var her nå da. Jeg skal ikke på TG og kommer nok heller aldri til å dra, men forstår godt at det appellerer til en god del. Jeg vil tro at TG er sosialt og morsomt, men av de jeg kjenner som drar dit så vil jeg anta at det ikke er mitt type miljø. Vær glade nå folkens. Vi slo Liverpool! +1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nå vil jeg ha med meg folk for å se kampen, ikke for å bli whinet over pga jeg skal på TG. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vi er i United-tråden. Du burde ikke forvente at alle fotballfans er interesserte i slike ting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Haha, så ufattelig anspent ting var her nå da. Jeg skal ikke på TG og kommer nok heller aldri til å dra, men forstår godt at det appellerer til en god del. Jeg vil tro at TG er sosialt og morsomt, men av de jeg kjenner som drar dit så vil jeg anta at det ikke er mitt type miljø. Vær glade nå folkens. Vi slo Liverpool! Hehe, bare kom fram med min mening. Kun det Er kjempe glad jeg, har ikke hatt en så bra søndag på lørdag Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vi er i United-tråden. Du burde ikke forvente at alle fotballfans er interesserte i slike ting. Derfor er det ikke lov å spørre om noen andre skal dra? Jeg har ikke skrevet noe om at dere som ikke skal trenger å svare på spørsmålet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vi er i United-tråden. Du burde ikke forvente at alle fotballfans er interesserte i slike ting. Derfor er det ikke lov å spørre om noen andre skal dra? Jeg har ikke skrevet noe om at dere som ikke skal trenger å svare på spørsmålet... Du kan spørre, men da er det naturlig at noen reagerer på det. Hvis du ikke tåler at noen ikke liker TG, ikke spør om det i United-tråden. Som Wis sa, la oss glede oss over søndagen vi har opplevd. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 2-1 1-1 og 4-0 er stikkord som gjør meg glad i dag! Ikke helt ueffen denne søndagen nei. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Poenget er vel at man ikke trenger å svare. Uansett jeg prøvde nå iallefall å få med noen United supportere for å se kampen sammen. Endret 21. mars 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå