Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 TOP OF THE LEAGUE! Chelsea har en tøff kamp mot B'burn nå, satser på defensivt spill av hjemmelaget. Takk, dere skuffet meg ikke. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Herlig! Nå er vi 4 poeng foran Chelsea med en kamp mere spilt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kampen mot Chelsea blir en nerveorgie av de helt sjeldne. Vet da faen hva jeg gjør om Arsenal henger med når vi kommer så langt. Det er så jevnt, så jevnt! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg er faen ikke så sikker på at CFC vinner hengekampen sin mot Pompey borte. Er fortsatt pessimistisk mtp et nytt ligagull, men prospektene om et fjerde lyser sterkere nå. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Top of the league, ikke dårlig. Nå må bare Boca slå River i dag, så er søndagen komplett! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jaja. Nå er det opp til Arsenal å hindre dere i å ta det fjerde, tenker jeg. Vi skal til Anfield, White Heart Lane og Old Trafford. Ikke satan om vi tar 9 poeng der. Vinner vi resten av kampene våre tar vi dere, men det må være inkludert bortekampen mot dere. Ikke faen om vi gjør det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Herlig Blackburn! Nydelig Søndag. :!: Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Beste søndagen noensinne. Uten tvil! TOP OF THE FUCKING LEAGUE! Elsker Park, den gutten er genial! Nå har han (endelig) lært seg å score mål også, så nå er det ingenting han ikke kan! Min nye United-favoritt! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Å herregud for en nydelig søndag! Tror ikke denne dagen kan bli stort bedre, united vinner mot liverpool og blackburn spiller uavgjort mot chelsea. Begynner virkelig å få troa på det fjerde på rad nå ! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Beste søndagen noensinne. Seier over Liverpool, uavgjort for Chelsea og Himmelblå om en halvtime Bli'kke mye bedre, muuhaha. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kommer aldri til å gå lei av å gni inn seieren til alle vennene mine som heier på Liverpool Er så deilig! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Beste søndagen noensinne. Seier over Liverpool, uavgjort for Chelsea og Himmelblå om en halvtime Bli'kke mye bedre, muuhaha. Du hadde meg lenge, men så kom himmelblå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Seier over Liverpool, uavgjort for Chelsea og Himmelblå om en halvtime Bli'kke mye bedre, muuhaha. Du hadde meg lenge, men så kom himmelblå. Da er vi to, datt av der jeg også. Tok heller God of War 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 De to seierene vi har mot Arsenal kan bli utrolig viktige Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jaja. Nå er det opp til Arsenal å hindre dere i å ta det fjerde, tenker jeg. Vi skal til Anfield, White Heart Lane og Old Trafford. Ikke satan om vi tar 9 poeng der. Vinner vi resten av kampene våre tar vi dere, men det må være inkludert bortekampen mot dere. Ikke faen om vi gjør det. Kjenner jeg fotballen riktig så kommer det til å skje ting enda. Vi har City borte enda også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Beste søndagen noensinne. Seier over Liverpool, uavgjort for Chelsea og Himmelblå om en halvtime Bli'kke mye bedre, muuhaha. Du hadde meg lenge, men så kom himmelblå. Niko hadde meg ved himmelblå, men så kom leksene Jeg har for øvrig liten tro på at ikke Arsenal, Chelsea og United alle kommer til å avgi poeng for serieslutt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som skal på The Gathering som skal se Manchester United - Chelsea utenfor skipet? Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nå må bare Portsmouth knuse Chelsea, da er vi helt sikkra en 1. plass! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå