Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlich!

 

Ble stream i dag, turte ikke menge meg med Liverpool-supportere. Angrer litt på det nå :ph34r:

 

Fletcher blir jo bare bedre og bedre, BB i dag.

 

 

Edit: Ser på Sky nå, og nevner overlappingene til Neville. De er utrolig gode og på 2-1 målet skaper han nok rom for Fletcher slik at han kan legge inn.

 

Slik Neville spiller nå for tiden burde han bli med til VM.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

I dag elsker jeg dere alle! :love: Min kjærlighet går ut til dere: NightKeeper, Raste, DJ_Dark, Latias, tc47, GBD, archanios, Game, Jotun, Points, Hyrlen, Alt Ctrl, Hyrlen, Sameboe, Limbeck, Manx, TomHel, D'amico, LunaticFanatic, Geir M, RePac, Stonemeister, Zaltatov, Alastor, String Emil, Lucky, Niko, Corey, Sveern, SpencerReid, Mr. SS A.K.A Herr Sigurd, Anewz, Genser, Tazdog, mx1000, Hans-o, Larsemao, Tobbe, Sheasy, Tozva, Aunmar og alle andre jeg har glemt!

 

Gratulerer kosegjengen! :love:

 

En gledens dag, EN GLEDENS DAG.

 

Wayne Rooney! Du får det til å dirre i bokseren min. Wayne Rooney :love:

 

PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK!

 

TAkK til alle spillerne! Takk til dere alle :)

Lenke til kommentar

I dag elsker jeg dere alle! :love: Min kjærlighet går ut til dere: NightKeeper, Raste, DJ_Dark, Latias, tc47, GBD, archanios, Game, Jotun, Points, Hyrlen, Alt Ctrl, Hyrlen, Sameboe, Limbeck, Manx, TomHel, D'amico, LunaticFanatic, Geir M, RePac, Stonemeister, Zaltatov, Alastor, String Emil, Lucky, Niko, Corey, Sveern, SpencerReid, Mr. SS A.K.A Herr Sigurd, Anewz, Genser, Tazdog, mx1000, Hans-o, Larsemao, Tobbe, Sheasy, Tozva, Aunmar og alle andre jeg har glemt!

 

Gratulerer kosegjengen! :love:

 

En gledens dag, EN GLEDENS DAG.

 

Wayne Rooney! Du får det til å dirre i bokseren min. Wayne Rooney :love:

 

PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK!

 

TAkK til alle spillerne! Takk til dere alle :)

Du elsker meg dobbelt, jeg visste det!

 

Uansett. SÅ FORBANNA deilig dette er. Endelig er kjeften stoppet på de jævla degenererte scouserene.

Lenke til kommentar

Hvorfor havnet jeg så langt bak i leksa der Wis? (:D)

 

Nei, dette var helt forbanna deilig. Spesielt godtet deg meg å se jenta til Liverpool gå sur etter å tape hver duell mot Rio i andre omgang. Har dere sett en større cunt? Æsj.

 

Hadde vært skoy om Blackburn klarte uavgjort mot Chelsea i dag.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg er så glad, så glad. Dreit i buksa etter 5 minutter, men kom i buksa etter 10. Da visste jeg at dette gikk veien. Rooney, Fletcher og Vidic var elsk idag. Jeg telte ikke EN, EN duell som Vidic tapte. Han vant alt.

Carrick var Uniteds dårligste, helt sykt hvor mange feilpasninger han hadde. Helt syk dag for han. Bør benkes for å forstå alvoret. Vært veldig ustabil i år.

 

Elsker dere alle her, deg også WIS :):love:

Lenke til kommentar

Nettopp hjemme. Det er så forbanna nydelig. Har fortsatt ikke gått opp for meg enda.

 

Tidene facepalm da det skitne kvinnemennesket Torres headet inn ledelsen etter fem minutter. ELENDIG markeringsspill av Neville og Ferdinand og marerittstarten var et faktum. Klar straffe til oss, men jeg visste at Reina kom til å redde, da Rooney satt inn returen var det en enorm lettelse for meg.

 

Stillingskrig i store deler av kampen, følte at vår sentralmidtbane ikke kom helt med i kampen fra starten av, men det bedret seg etter hvert. Må få lov til å hylle Darren Fletcher og Ji-Sung fuckin Park. For noen jævla legender, helt fantastiske spillere. Gir aldri opp og vant midtbanekrigen med soleklar margin i dag. Så ikke noe til Captain Hypocrite i kampen grunnet Fletcher og Park.

 

Fantastisk innlegg av Fletch til Park og jubelbrølet var høyt og klemmer utvekslet med kompisene mine.

 

Siste tredve minuttene gikk sakte, og jeg satt med hodet under en pute og ristet konstant. Slike kamper lever vi for, men det er også slike kamper som viser hvor jævlig fotballen er. Bare Liverpool hadde ballen på vår banehalvdel så kjente jeg hjerteflimmeret komme nærmere, og det eksalerte da Torres fikk den sjansen på slutten av kampen etterfulgt av headingen til jøden. Helt jævlig.

 

Det høyeste jubelbrulet kom da dommeren blåste av kampen etter nærmere 95 min og 45 sekunder spilte. Jeg måtte legge meg ned i fosterstilling etter kampen. Helt utkjørt psykisk og fysisk, og jeg skjelver fortsatt.

 

Første seier mot denne klubben siden våren 08 og det har vært harde tider. Liverpool-supportere som kommer til meg og minner meg på disse kampene ukentlig, selv om jeg som regel eier jævlene da jeg sitter på mer kunnskap om den klubben enn 95 % av klubbens respektive supportere her i Norge.

 

Torres? Hva skal man si? Viser seg fra sin verste side i dag. Sparker til krittmerket og er generelt uspiselig. Det verste var da den androgyne hora viste filmetegnet. Her har han tydeligvis lært av kapteinen sin. Regelrett kvalmt å se slike hyklere. Kapteinen er en hykler, og deres stjernespiss er en hykler. Ligger i klubben det der. Torres skal bare holde kjeft. Komisk å se han prøve å manne seg opp når det ikke er et eneste testosteron-hormon i den kroppen hans. Makan til androgyn spiller har jeg ikke vært borti. Hadde han ikke endt opp med fotballen hadde han gått arm i arm med menner i Madrids homsestrøk.

 

GET THE FUCK IN.

 

MUFC THE RELIGION

 

(Tok den her også, fikk bare negativ respons fra Liverpudlians i den andre tråden. Den hører hjemme her)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...