Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har heller aldri likt fyren. Men taklingen, det er en utrolig takling. Og verst av alt, han hadde lenge planlagt at han skulle brekke beina hans.

 

Håland insuerte at Keane filmet under en kamp mellom Leeds og United i 97, da Keane lå nede med enorme smerter og pådro seg en skade som førte til at han var ute i et halvt år. Slikt gjør man bare ikke. Det skal også sies at Håland måtte legge opp grunnet en skade i det andre benet, og han brakk ikke benet i taklingen.

 

Håland fikk forøvrig som fortjent, og jeg skal ærlig innrømme at det napper litt i buksa når jeg ser taklingen og det Keane gjør etterpå når han står over Håland og sier fra.....fuckin legend.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En stor miks av kvalmhet og nervøsitet på gang, og ser på countdown to kick off på MUTV. Jeg er faktisk så jævlig redd for tap, skjønner ikke hvordan jeg skal se på kampen. Helvete.

 

Btw, jeg husker jeg hatet Arsenal MYE mer før, husker f.eks 2-4 kampen på Highbury, da var det mer feiring enn noensinne. Eller kanskje 1-0 målet til Ruud når han tok revansje mot de, på straffen. Da mistet jeg faktisk tøflene mine, fant de aldri igjen her hjemme og husker jeg løp rundt hele huset mens jeg kledde av meg. Eneste målet jeg kan huske jeg feiret mer var

; Rio scoret faen meg nesten ALDRI også kom den der. Og
. LEGENDS for de feiringene der. Orgasme, selv om det ikke var å viktig mtp. på ligaen osv som O'Shea sitt et par år senere. Speaking of O'Shea, savner personligheten hans. Herlig fyr. Og en veldig god spiller. Get well soon Sheasy.

 

Så, bare over the yaers, så har jeg begynt å hate Chelsea mye mer og den samme rivaliseringen som var der for min del mot Arsenal går vekk. Vinner de liagen i år så hadde det kanskje sparket det opp igjen til neste år, hvem vet.

 

Eneste jeg vet er at om vi ikke vinner i morgen, vet jeg faen ikke hva jeg skal gjøre. Tåler ikke flere tap, ikke uavgjort i morgen gang. Ikke mot de. Jeg misliker Liverpool mest av alle klubber i verden, derfor jeg var litt sjokkert når jeg leste at folk mislikte Arsenal mest. Liverpool er shite, utter shite. Hater de så jævlig mye. Bare se på Gerrard, slår ned folk i bar, slår ned folk på banen og viser faen meg fingeren til en jævla dommer RETT i trynet. Men han får ikke EN kamp karantene en gang og stiller som helt vanlig på OT selv om han skulle nesten faen meg vært i fengsel. OG HAN ER KAPTEINEN AV DET JÆVLA DRITTLAGET OGSÅ. Fy faen. Akkurat som Terry er for Chelsea, og han liker å albue folk mens dommeren ikke ser på, knulle bestekompisen sin eks som har barn med ham, og kjøre ned folk utenfor Stamford Bridge UTEN Å STOPPE OG SJEKKE OM DET GÅR GREIT MED HAN for faen. Bare fordi de tapte og røk ut av CL. WELL YOU DESERVE THAT YOU FUCKING CUNT. Og Torres på banen er verre enn Berbatov når det gjelder sutring, og jeg HATER han. Oppførselen hans på banen er så jævlig kvalm.

 

Liverpool can eat shit. GET IN YOU FUCKING RED DEVILS. GI ALT I MORGEN FOR FAEN.

 

Lykke til folks.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

En stor miks av kvalmhet og nervøsitet på gang, og ser på countdown to kick off på MUTV. Jeg er faktisk så jævlig redd for tap, skjønner ikke hvordan jeg skal se på kampen. Helvete.

 

Btw, jeg husker jeg hatet Arsenal MYE mer før, husker f.eks 2-4 kampen på Highbury, da var det mer feiring enn noensinne. Eller kanskje 1-0 målet til Ruud når han tok revansje mot de, på straffen. Da mistet jeg faktisk tøflene mine, fant de aldri igjen her hjemme og husker jeg løp rundt hele huset mens jeg kledde av meg. Eneste målet jeg kan huske jeg feiret mer var

; Rio scoret faen meg nesten ALDRI også kom den der. Orgasme, selv om det ikke var å viktig mtp. på ligaen osv som O'Shea sitt et par år senere. Speaking of O'Shea, savner personligheten hans. Herlig fyr. Og en veldig god spiller. Get well soon Sheasy.

 

Så, bare over the yaers, så har jeg begynt å hate Chelsea mye mer og den samme rivaliseringen som var der for min del mot Arsenal går vekk. Vinner de liagen i år så hadde det kanskje sparket det opp igjen til neste år, hvem vet.

 

Eneste jeg vet er at om vi ikke vinner i morgen, vet jeg faen ikke hva jeg skal gjøre. Tåler ikke flere tap, ikke uavgjort i morgen gang. Ikke mot de. Jeg misliker Liverpool mest av alle klubber i verden, derfor jeg var litt sjokkert når jeg leste at folk mislikte Arsenal mest. Liverpool er shite, utter shite. Hater de så jævlig mye. Bare se på Gerrard, slår ned folk i bar, slår ned folk på banen og viser faen meg fingeren til en jævla dommer RETT i trynet. Men han får ikke EN kamp karantene en gang og stiller som helt vanlig på OT selv om han skulle nesten faen meg vært i fengsel. OG HAN ER KAPTEINEN AV DET JÆVLA DRITTLAGET OGSÅ. Fy faen. Akkurat som Terry er for Chelsea, og han liker å albue folk mens dommeren ikke ser på, knulle bestekompisen sin eks som har barn med ham, og kjøre ned folk utenfor Stamford Bridge UTEN Å STOPPE OG SJEKKE OM DET GÅR GREIT MED HAN for faen. Bare fordi de tapte og røk ut av CL. WELL YOU DESERVE THAT YOU FUCKING CUNT. Og Torres på banen er verre enn Berbatov når det gjelder sutring, og jeg HATER han. Oppførselen hans på banen er så jævlig kvalm.

 

Liverpool can eat shit. GET IN YOU FUCKING RED DEVILS. GI ALT I MORGEN FOR FAEN.

 

Lykke til folks.

 

<3 :D

Lenke til kommentar

Please, spar oss for Arsenal elsken din i United tråden.

Satt her i min egen kvalme, delvis forårsaket av alkoholmisbruk, delvis av tc's gjentatte Arsenal dickriding, så kom dette innlegget. Faen så enig. Vi er venner vi, tc, men hver fuckings kamp, for å ikke nevne i Arsenal-delen. Jeg blir uvel.

 

Har folk generelt mindre hat enn meg eller hva er det?

Og til det med hyllesten til Game, det er én person. Det er ikke mange United-supportere (tror jeg) som hyller den.

I likhet med fler av mine medsupportere så napper det i buksa når jeg ser Haaland vs Keano.

Liverpool er shite, utter shite. Hater de så jævlig mye. Bare se på Gerrard, slår ned folk i bar, slår ned folk på banen og viser faen meg fingeren til en jævla dommer RETT i trynet. Men han får ikke EN kamp karantene en gang og stiller som helt vanlig på OT selv om han skulle nesten faen meg vært i fengsel. OG HAN ER KAPTEINEN AV DET JÆVLA DRITTLAGET OGSÅ. Fy faen. Akkurat som Terry er for Chelsea, og han liker å albue folk mens dommeren ikke ser på, knulle bestekompisen sin eks som har barn med ham, og kjøre ned folk utenfor Stamford Bridge UTEN Å STOPPE OG SJEKKE OM DET GÅR GREIT MED HAN for faen. Bare fordi de tapte og røk ut av CL. WELL YOU DESERVE THAT YOU FUCKING CUNT.

 

Skap-gooner til side så er du en fin fyr :) Den siste linja om Berbatov håper jeg at jeg misforstod.

Lenke til kommentar

Hva faen skjer med at dommeren dytter Ruud bort? Greit at han får kort, det var velfortjent for han blå fyren, men dommeren hadde vel ikke fått med seg hva som skjedde først. Men å dytte?

Det er faktisk keeperen. Trodde det var dommern selv først, men du ser han kommer i hvit drakt etterpå.

Lenke til kommentar

Da er dagen her, vår viktigste kamp hittil i sesongen. Nervene er her og jeg føler at det stikker i hjertet, om vi taper vår fjerde kamp mot Liverpool så er det mye jeg kommer til å gjøre. Gråte meg i søvn, ta meg fri fra Diskusjon i et par uker/eller mnd, kanskje ta fri fra skolen, gråte og gråte. 3 strake tap mot de holder, jeg kommer ikke til å takle et tap i dag.

 

Jeg håper spillerne står frem og spiller for det de spiller for. Et Premier League gull!

Jeg tror jeg vil se 4-5-1 formasjon i dag, men jeg kan godt overleve 4-4-2 så lenge de står fram og vinner.

 

Fy faen, dette er jævlig.

Lenke til kommentar

I likhet med fler av mine medsupportere så napper det i buksa når jeg ser Haaland vs Keano.

 

 

 

Jaja, dere om det. Jeg synes det er jævlig stygt. Jeg liker spillet fotball, og da passer det seg ikke at folk går til angrep på hverandre som fulle tullinger ute på byen.

 

 

Men herlig å se igjen flere av målene over her. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...