Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater Arsenal mere enn Liverpool.

Utrolig sier jeg nå bare.

 

 

Hvor var du når vi kniva med Arsenal som verst, og de hadde Keown, Campbell, Ljungberg, Reyes, Henry og det som verre var? Fy faen for en råtten gjeng med fotballspillere, bra prestasjon av Wenger å trykke de alle inn på samme lag, jeg er faktisk imponert.

 

Så reprisen på WH straffen nå, revurderer og sier den var av det billige slaget. Ved første øyekast så det ut som det var mer kontakt, men skjønner at linjedommeren kunne se det annerledes.

Lenke til kommentar

Oioi!!! Jøss sier jeg bare, lav selvinnsikt? Keane, Neville brødrene, RvN og de andre? Har du glemt dem?

The Game har hylt Keanes takling på Håland, det er utrolig kvalm.

 

EDIT; med annet ord, det var like mye kvalm i begge leirene. (ikke for mine øyne fo rjeg synes at dere var verre, men objektivt sett)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Oioi!!! Jøss sier jeg bare, lav selvinnsikt? Keane, Neville brødrene, RvN og de andre? Har du glemt dem?

Hva har de med saken å gjøre? tc sier det er utrolig at Limbeck hater Arsenal mer enn Liverpool, jeg nevner noen grunner til at det ikke er så utrolig.

 

Og til det med hyllesten til Game, det er én person. Det er ikke mange United-supportere (tror jeg) som hyller den. Men ser du derimot på Arsenal sitt kollektive angrep på Nistelrooy, da snakker vi hyllest. Dét er kvalmt det.

 

Og når filma Nistelrooy Fox? Eller prøver du å gjøre Nistelrooy til syndebukk når Vieira slengte en fot etter han?

 

 

Edit: Ikke uventet synes du den mentale klikken til Arsenal var en fryd, helt som forventet og ikke smått ironisk jfr kommentaren din om Game tidligere.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Om jeg husker rett, dere spilte skitten. Keane dytta Viera og alt der bråket, like etter filma RvN. Ikke faen at Vieria var i nærhet.

 

 

Relevant? Det RvN ble behandlet på, kan ikke sammenliknes med Keanes takling. Er du helt korka?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Ja, jeg har heller aldri likt fyren. Men taklingen, det er en utrolig takling. Og verst av alt, han har hatt planlagt at han skulle brekke beina hans.

Selfølgelig var det en syk takling, men så vidt jeg vet så var det også ren hevn og jeg tror nok han visste hva han gjorde der og da. Beskytter ikke Keane, men jeg kan ikke si at jeg syntes synd på Håland der og da og gjør det heller ikke nå.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Youtube av kollektivt angrep på RvN takk. Minnene om drittarsenal trengs å friskes opp!

 

Ja, jeg har heller aldri likt fyren. Men taklingen, det er en utrolig takling. Og verst av alt, han har hatt planlagt at han skulle brekke beina hans.

Selfølgelig var det en syk takling, men så vidt jeg vet så var det også ren hevn og jeg tror nok han visste hva han gjorde der og da. Beskytter ikke Keane, men jeg kan ikke si at jeg syntes synd på Håland der og da og gjør det heller ikke nå.

Hevn og hevn. Han hevner seg på Håland fordi han selv ble skadet når han prøvde å takle Håland... Sånn ca... Keane gjorde utrolig mye stygt, men var allikevel en utrolig spiller!

Lenke til kommentar

like etter filma RvN. Ikke faen at Vieria var i nærhet.

 

Nistelrooy filmet aldri. Men det er klart man skvetter til når noen sender en fot etter deg. Det er så jævla typisk at Nistelrooy gjøres til syndebukk i den situasjonen, forstå det den som kan.

 

Vieira sparker, Nistelrooy hopper unna = Nistelrooy er slemmingen, igjen, forstå det den som kan.

Relevant?

Du vingler noe voldsomt.

 

1: Jeg nevner noen grunner til at det ikke er utrolig over at Limbeck hater Arsenal mer enn Liverpool (les denne flere ganger).

 

2: Du kommer drassende med noen United-spillere.

 

3: Jeg spør hva de har med saken å gjøre.

 

4: Så begynner du å rable om at måten RvN ble behandlet på ikke kan sammenlignes med Keanes takling (hva faen har det med saken å gjøre?). Nei, selvfølgelig ikke. Jeg snakker om den massive hyllesten denne kollektive klikken til Arsenal får blant Arsenal-supportere.

 

Er du helt korka?

Klapp-klapp.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har heller aldri likt fyren. Men taklingen, det er en utrolig takling. Og verst av alt, han hadde lenge planlagt at han skulle brekke beina hans.

 

Han hadde planlagt å skade han. Og siden dere alltid bruker det som unnskyldning når noen av deres spillere gjør noe galt så skulle jeg nesten ønske at han hadde klart det.

 

edit, det var da faen så vanskelig å finne video av situasjonen. Det var jo hundrevis av dem rett etterpå.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg står fast på at han filmet

 

Unnskyldning, ja... Det gjør dere også

 

 

 

Alt-Ctrl, noen her har kommet med beskyldning at Arsenal-leir var fulle av cheatere. JEg sier bare at det var også ille i den andre leiren.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg står fast på at han filmet

 

Huff. Det blir håpløst å diskutere når du lager din egen virkelighet. Vieira hadde uansett blitt utvist om Nistelrooy hadde hoppet unna eller ei.

 

Alt-Ctrl, noen her har kommet med beskyldning at Arsenal-leir var fulle av cheatere. JEg sier bare at det var også ille i den andre leiren.

 

Det at Nistelrooy filmet mye er en myte. Han filmet i en del i starten av United-karrieren, men roet seg betraktelig de par-tre siste sesongene. Uansett ikke i nærheten av hva Reyes og Pires gjorde. De to var helt sinnssyke når det gjaldt diving og overspilling. Og ja, objektivt sett var Arsenal leiren på den tiden full av ufyselige typer. United har hatt sine, men aldri så mange på en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...