Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvorfor er du så jævlig pro Arsenal hele tiden? Har aldri sett deg skrive en eneste negativ ting om klubben.

 

Om det laget der ender opp med å vinne PL, knekker jeg sammen i latter. Patetisk av United om det er Arsenal som vinner og det står jeg for. Drittlag. Chelsea har i det minste en jævla god tropp.

Lenke til kommentar

Rett og slett fordi jeg ikke tror vi vinner ligaen egentlig Game, og om vi klarer å gjøre det utrolige så er det jo opp til oss anyway, har lite å gjøre med Arsenal. Men det skjer bare ikke for oss føler jeg, er den pesimisten når det gjelder PL. Og jeg dør om Chelsea vinner ligaen, hater Terry så jævlig mye, at bare tanken av han som løfter PL ødelegger meg så dypt.

 

Bayern Munich tapte i dag, for de som er interessert

 

Tror vi skal være fornøyd med Bayern. Er mere redd de franske laga

 

Kan jeg spørre hvorfor du frykter de franske lagene mer enn Bayern?

 

Mener du virkelig at Arsenal har et drittlag da Game? Hva tenker du på da?

 

Altså, troppen er ikke svær nei, men førstelaget er ganske villt. Eneste er keeperen, han er svak. Men virker også som han er svak annenhver kamp, og ikke hver. Men det at de ikke har RvP i 6 mnd + er ganske sykt ja. Bendtner har egentlig prestert over evne (unntatt den ene kampen da :p).

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Rett og slett fordi jeg ikke tror vi vinner ligaen egentlig Game, og om vi klarer å gjøre det utrolige så er det jo opp til oss anyway, har lite å gjøre med Arsenal. Men det skjer bare ikke for oss føler jeg, er den pesimisten når det gjelder PL. Og jeg dør om Chelsea vinner ligaen, hater Terry så jævlig mye, at bare tanken av han som løfter PL ødelegger meg så dypt.

 

Bayern Munich tapte i dag, for de som er interessert

 

Tror vi skal være fornøyd med Bayern. Er mere redd de franske laga

 

Kan jeg spørre hvorfor du frykter de franske lagene mer enn Bayern?

 

 

 

Jeg tror Fransk fotball er på vei opp. Blanc har gjort en kjempejobb og Lyon har ikke blitt dårligere av å miste Real floppen

 

Tysk fotball tror jeg har vert på vei ned i lang tid. Gikk også videre pga Øvrebø.

 

Blir ikke overrasket om et fransk lag vinner CL denne sesiongen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hater Arsenal mere enn Liverpool.

 

Utrolig sier jeg nå bare.

 

Kollektivt angrep på Ruud. Wenger har sagt at Ruud er en diver og en "cheat" direkte på intervju tre ganger. Wenger har sagt at Manchester United hadde vert et lag midt på tabellen om det ikke var for dommerene. Ekstrem lite satsing på britiske spillere.

 

Et par ting til. Martin Keown. Sol Cambell som slo ned Solskjær

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...