Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal også nevnes at de to første sesongene av US er direkte kopi av UK hvis jeg ikke tar helt feil?

Det er jo ikke fordi de ikke "klarte" å lage noe selv, men at det stod i kontrakten at det skulle være slik. Har ikke sett UK enda, men jeg synes US er fantastisk bra.

 

Har merket meg at det er veldig mange som ser på UK versjonen som prater dritt om US versjonen, jeg skjønner det ikke.

 

For øvrig er Green Wing en herlig serie. Men synes kanskje episodene kan vare litt lenge.

Lenke til kommentar

Er jo Stephen Merchant og Ricky Gervais som var produsere bak US versjonen også, så ble jo ganske naturlig en kopi av den Britiske versjonen. Jeg liker begge og har sett alt av begge versjonene (US pågår fortsatt og er i sin sjette sesong). Det som er den største forskjellen er at UK-versjonen flyter veldig på David Brent og er avhengig at han er den morsomme. Gareth er jo definitivt også morsom, men forholdet han har med Tim er ikke i nærheten så bra, som hva Dwight og Jim har i US versjonen etter min mening. Uansett så er det flere morsomme karakterer i US enn i UK og serien er ikke spesielt avhengig av Carell, dog begge er verdt å se, da de er veldig morsomme. US blir bedre og bedre.

Lenke til kommentar

Nja, han bommet jo på taklingen liksom, hvis det er det du vil kalle det. Var ganske billig, men hvis linjedommeren gir straffe så MÅ dommeren gi rødt, så sånnsett er det greit.

Må?

 

I sånne situasjoner er det enten rødt kort eller ikke kort. Du kan jo se hva dommeren gjorde med Vidic i Ligacup-finalen. Ingen kort, men straffe.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

UK versjonen er en av tidenes beste sitcoms og den knuser US versjonen lett. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om at serien er helt avhengig av Ricky Gervais som David Brent når han er så fantastisk. Carell når han ikke til knærne en gang. Dwight er heller ikke morsommere enn Gareth, fordi Gareth føles mye mer ekte enn Dwight som blir litt for mye av en tegneseriefigur. Dette gjelder også Michael og Andy. Problemet med dette er at det bryter med den kvasirealistiske settingen for showet. US versjonen fremstår litt som en fordummet, standardisert rullebåndsutgave av den originale serien som er så fantastisk nettopp på grunn av den er så annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...