NightKeeper Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Godt at det noen andre her som vet å sette pris på humor i verdensklasse. Black Adder > Alt annet innenfor komedie-genren, kanskje med unntak av Seinfeld og Monty Python. Dagens ungdom vet ikke hva de går glipp av. Må bare riste på hode når folk lister opp serier som Friends, Kongen av Queens og Two and a Half Man som tidenes beste komi-serier. Hehe, jeg har akkurat gått til innkjøp av Black Adder på DVD. Starta litt trått for min del, men det blir bare bedre og bedre. Fantastisk underholdning. Skal ikke legge skjul på at jeg også liker Kongen av Queens og Two and a Half Men, da spesielt førstnevnte. Arthur Spooner = legende Jerry Stiller er så evig mye bedre i Seinfeld enn det han er i King of Queens etter min mening. Mye drøyere som faren til George Hyperio: Jeg håper du mener Office UK? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har ikke sett UK. US er uansett overlegent alt annet jeg har sett av komedie. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da kan du umulig ha sett noe særlig komedie. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 The Office US er da absolutt anerkjent som en av de aller beste komiseriene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Office US er en herlig serie, en av de bedre som er kommet ut de siste 10-årene. Har ikke fått meg til å starte på UK enda, men når jeg kommer skikkelig inn i den og tipper jeg den er minst like bra. Endret 20. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ingenting slår Red Dwarf Enig med deg der Limbeck. Har ikke sett alle sesongene ennå, og holder på å laste ned Back to Earth.. Har du sett di? Så også at Black Books ble nevnt... Genial serie. http://www.youtube.com/watch?v=voB5ZknmNRw Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Finnes det en bra og lovlig streametjeneste for å se kampene? (kan gjerne koste) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Finnes det en bra og lovlig streametjeneste for å se kampene? (kan gjerne koste) Canal+ har vel en streamingtjeneste, men der tror jeg det koster oppimot 150kr for en kamp. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 The Office UK >>>>>>>>>>>>>>>>> US Trist at folk ser US utan å ha sett UK i det heile tatt. Den kleine stemninga i UK-versjonen kan ingenting måle seg med, kanskje med unntak av stemninga i Peep Show. Brent er kongen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Finnes det en bra og lovlig streametjeneste for å se kampene? (kan gjerne koste) Canal+ har vel en streamingtjeneste, men der tror jeg det koster oppimot 150kr for en kamp. Tror det er 79 kroner, var det sist jeg prøvde. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Aston Villa mot Wolves nå klokka 13.45. Lokaloppgjør hvor hjemmeseier passer Liverpool veldig dårlig. Håper både Tottenham og A. Villa vinner sine respektive kamper i dag, for da er ikke uavgjort "nok" for Liverpool i morgen. Da kan vi kontre dem ihjel om LFC går offensivt tilverks. Tottenham har et ekstremt vanskelig kampprogram igjen, men kan ligge 4p foran LFC med en kamp til gode. Dvs evt 7 poengs forsprang. PS: James Milner til sommeren, hvad tycks? Målfarlig midtbanemann som atpåtill er britisk. Ikke bare dumt det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Milner foran Gibson anyday. Kan gjerne inngå en byttehandel. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 PS: James Milner til sommeren, hvad tycks? Målfarlig midtbanemann som atpåtill er britisk. Ikke bare dumt det. Er det et rykte, eller noe du tar ut av luften? Jeg er ikke noe fan av Milner. En dårlig versjon av Fletcher IMO. Vanskelig å si hvordan hans utvikling ville blitt i et lag som spiller offensiv fotball. I tillegg er han Leedsgutt. Om jeg vil ha han i United? Alt avhenger av pris, han kan nok være en god squadplayer i starten. Å jeg tar en brite foran en fra sør-Europa anyday. Med tanke på at Scholes er gammel og Carrick tidvis viser store svakhetstegn, så må nytt blod inn. Men han er jo ikke mannen til å erstatte slike spillertyper uansett. Prisen betyr alt, den kan jo bli lav med tanke på når han nåværende kontrakt går ut. Å hvor villig han er til å signere en ny kontrakt med et Villa lag blottet for ambisjoner. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En...eh... dårligere versjon av Fletcher? Jeg ser samtlige AV-kamper jeg har mulighet til å få med meg og kan absolutt ikke se hvordan Milner er samme spilletype som Fletcher. Milner er en langt mer offensiv spiller, en bedre dribler med ballen og med et bedre blikk for den avgjørende pasningen. En likhet er dog at de begge er godt anvendelige og kan spille på flankene, selv om det er liten tvil om at Milner er bedre på kantene enn det Fletcher er. Dette har i all hovedsak vært Milners store gjennombruddsesong etter at O'Neill flyttet han inn på den sentrale midtbanen. Han får bedre tid med ballen, viser at han har en flott pasningsfot, skuddfot, bidrar med flotte assists og har blitt mye mer målfarlig. Om jeg ønsker Milner? Ikke nødvendigvis, men jeg hadde neppe vært skuffet om 24 åringen tok turen til Manchester. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hadde spydd av Milner i klubben. Hater alt og alle fra AV. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En...eh... dårligere versjon av Fletcher? Jeg ser samtlige AV-kamper jeg har mulighet til å få med meg og kan absolutt ikke se hvordan Milner er samme spilletype som Fletcher. Milner er en langt mer offensiv spiller, en bedre dribler med ballen og med et bedre blikk for den avgjørende pasningen. En likhet er dog at de begge er godt anvendelige og kan spille på flankene, selv om det er liten tvil om at Milner er bedre på kantene enn det Fletcher er. Dette har i all hovedsak vært Milners store gjennombruddsesong etter at O'Neill flyttet han inn på den sentrale midtbanen. Han får bedre tid med ballen, viser at han har en flott pasningsfot, skuddfot, bidrar med flotte assists og har blitt mye mer målfarlig. Om jeg ønsker Milner? Ikke nødvendigvis, men jeg hadde neppe vært skuffet om 24 åringen tok turen til Manchester. Han har stort sett samme rolle som Fletcher defensivt. Offensivt spiller han på sine kvaliteter, Fletcher på sine. De har fortsatt samme rolle. Selv om Fletcher nok innehar en mindre playmaker rolle enn det Milner gjør. Men skal jeg liksom sammenligne Milner med Scholes da? Det blir hvertfall feil IMO. Bedre blikk for den avgjørende pasningen? Jeg er litt uenig. At Milner kan drible, og Fletcher ikke. Vel helt korrekt. Men vi har ikke tenkt å kjøpe Milner som høyrekant, der er både Nani og Valencia bedre. Nå skal det sies at utviklingen til Milner peker bare en vei etter at han kom til Villa. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Haha.. Apropos Milner.. Fint mål! Synes det er pinlig at vi tapte på hjemmebane mot en så elendig bakre firer som Villa har. Collins er jo en parodi å se på i tospann med Cuellar. Til sammen tror jeg di deler på et halvt offensivt gen Edit: Og Downing, vinner han årets bomkjøp? Endret 20. mars 2010 av Corey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå