Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hargreaves er akkurat den spillertypen klubben trenger. Han er en type som kan erstatte Roy Keane som anker på midtbanen.

6697206[/snapback]

Exactly!

Han er blitt observert i Manchester i dag og eksortert bort fra hotellet sitt av en United sikkerhetsvakt, samme mann som "passet på" Carrick før han signerte for klubben.

Må si jeg liker utviklingen her! Med Hargreaves begynner brikkene å falle på plass!

Lenke til kommentar

Jeg registrerer at The Times, som vel regnes som en av de mer seriøse britiske avisene, i dag skriver at forhandlingene er kommet så pass langt at man forventer at klubbene blir enige i løpet av noen dager. Hargreaves skal ha allerede ha akseptert betingelsene i sin personlige kontrakt. Det spekuleres i overgangssummer på opp mot 17 millioner pund, men det tror jeg han vil vise seg å være verdt. Med Carrick og Hargreaves vil United for alvor kunne utfordre Chelsea i årene fremover, og da synes jeg ikke 35 millioner for de to er noen katastrofe.

Lenke til kommentar
Jeg registrerer at The Times, som vel regnes som en av de mer seriøse britiske avisene, i dag skriver at forhandlingene er kommet så pass langt at man forventer at klubbene blir enige i løpet av noen dager. Hargreaves skal ha allerede ha akseptert betingelsene i sin personlige kontrakt. Det spekuleres i overgangssummer på opp mot 17 millioner pund, men det tror jeg han vil vise seg å være verdt. Med Carrick og Hargreaves vil United for alvor kunne utfordre Chelsea i årene fremover, og da synes jeg ikke 35 millioner for de to er noen katastrofe.

6699030[/snapback]

Jepp, jeg leste dette selv også. Har i tillegg sjekket litt rundt på diverse foraer, og det blir meldt om noe ala det samme.

Carrick og Hargreaves tror jeg vil bli perfekt faktisk, tror de kommer til å utfylle hverandre til punkt å prikke! Da begynner midtbanen vår å ligne noe, omsider!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...