fakey Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Og Rossi "drømmer om å spille i italia". Skyt gutten i nakken hvis han har sagt det. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Igjen er The Sun sine opplysninger bullshit... Både Rooney og Scholes får tre kamper... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Død over mafia-gjengen i Soho Square. Fotball = urettferdig. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Dagbladet suger Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Forbanna forskjelllsbehandling mot Man Utd fra FA IGJEN! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 3 kamper er vel litt drøyt til å være trenningskamper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 3 kamper er vel litt drøyt til å være trenningskamper 6682334[/snapback] Scholes sin er ok. At Rooney får rødt kort er skandale. Gleder meg til å høre uttalelsene til Fergie nå. De kommer til å bli grove. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Forbanna forskjelllsbehandling mot Man Utd fra FA IGJEN! 6682291[/snapback] Egentlig ganske feigt ja. Tror Chelsea hadde bare måtet betale . Tre kamper, er ikke det vanlig med en kamp da? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er forskjellig... Men da To pool-spillere, Gerrard og Mellor, ble utvist i en eller annen amsterdam-turnering for to år siden, SLAPP de straff FA gjør det de kan for å ødelegge for united, det er helt sikkert... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er det hele tatt noen tvil. FA er kjøpt så det holder av Chelsea. Litt drøy uttalelse, men vi har sett gang på gang at den råtne filmerklubben har kommet lett ut av det med bøter hele tiden i saker de har vært innblandet i. Aldri noe poengstraff etc. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Dette er en meget bra tråd for den beste fotballklubben i England, Manchester United. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hargreaves til United? Yes please! Håper Bayern vil selge, ser ut som Owen vil til United. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Håper også på Hargreaves. Men hvis VG har rett i sitt prisanslag på 200 mill er jeg mer skeptisk. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Manchester trenger aller mest en skikkelig spiss. Altså heller Adriano enn Hargreaves Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Manchester er en by; fotballklubben heter Manchester United. Uansett har United mer enn nok spisser i Rossi, Solskjær, Smith, Saha og Rooney. Hargreaves er akkurat den spillertypen klubben trenger. Han er en type som kan erstatte Roy Keane som anker på midtbanen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hargreaves er akkurat den spillertypen klubben trenger. Han er en type som kan erstatte Roy Keane som anker på midtbanen. 6697206[/snapback] Exactly! Han er blitt observert i Manchester i dag og eksortert bort fra hotellet sitt av en United sikkerhetsvakt, samme mann som "passet på" Carrick før han signerte for klubben. Må si jeg liker utviklingen her! Med Hargreaves begynner brikkene å falle på plass! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg registrerer at The Times, som vel regnes som en av de mer seriøse britiske avisene, i dag skriver at forhandlingene er kommet så pass langt at man forventer at klubbene blir enige i løpet av noen dager. Hargreaves skal ha allerede ha akseptert betingelsene i sin personlige kontrakt. Det spekuleres i overgangssummer på opp mot 17 millioner pund, men det tror jeg han vil vise seg å være verdt. Med Carrick og Hargreaves vil United for alvor kunne utfordre Chelsea i årene fremover, og da synes jeg ikke 35 millioner for de to er noen katastrofe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tviler på at £18 mill for Hargreaves stemmer. Blir nok betydlig mindre. Men, ja takk sier jeg. Er så glad for at United satser engelsk og ikke ender opp slik som Arsenal og Chelsea. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Helt enig, NightKeeper! Selv om det er dyrere å kjøpe engelske spillere, er det i alle fall langt mindre fare for at de ikke lykkes, all den tid de kjenner spillestilen, språket og kulturen fra før. Utenlandske spillere er i langt større grad et sjansespill. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg registrerer at The Times, som vel regnes som en av de mer seriøse britiske avisene, i dag skriver at forhandlingene er kommet så pass langt at man forventer at klubbene blir enige i løpet av noen dager. Hargreaves skal ha allerede ha akseptert betingelsene i sin personlige kontrakt. Det spekuleres i overgangssummer på opp mot 17 millioner pund, men det tror jeg han vil vise seg å være verdt. Med Carrick og Hargreaves vil United for alvor kunne utfordre Chelsea i årene fremover, og da synes jeg ikke 35 millioner for de to er noen katastrofe. 6699030[/snapback] Jepp, jeg leste dette selv også. Har i tillegg sjekket litt rundt på diverse foraer, og det blir meldt om noe ala det samme. Carrick og Hargreaves tror jeg vil bli perfekt faktisk, tror de kommer til å utfylle hverandre til punkt å prikke! Da begynner midtbanen vår å ligne noe, omsider! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå