Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Raste: Bartens og konemishandlernes hjemby, Trondheim!

Haha, ikke dårlig :p

 

@Raste: Bartens og konemishandlernes hjemby, Trondheim!

Hæ? Ingen OT? :dontgetit:

Trondheim ligger i Norge, og Old Trafford ligger i England (Manchester). To forskjellige ting :)

 

God tur forresten Points :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Var elendig kvalitet på den og var vel ikke 100x100 heller :p

 

 

Hehe, jah. Hadde fått for meg at det var limit på 80*80 når jeg "lagde" den, gadd ikke fikse det. Er ikke helt fornøyd med den jeg har nå, er liksom litt grå. Men det er jeg og så det passer vel.

 

"Nursie, am I glad to see you or did someone put a canoe in my pocket!?."

Lenke til kommentar

Var elendig kvalitet på den og var vel ikke 100x100 heller :p

 

 

Hehe, jah. Hadde fått for meg at det var limit på 80*80 når jeg "lagde" den, gadd ikke fikse det. Er ikke helt fornøyd med den jeg har nå, er liksom litt grå. Men det er jeg og så det passer vel.

 

"Nursie, am I glad to see you or did someone put a canoe in my pocket!?."

 

Haha.. Jeg ler meg fordervet av Lord Flashheart.

Har kun funnet 2 episke klipp av han on the Tube. Vet du om det finnes flere?

Lenke til kommentar

Spørs hva du legger i episk, jeg synes alle klippene med han er episke :p

Må se hele serien minst en gang hvert år. Rett og slett en legendarisk serie, med rette.

 

Dårlig kvalitet, men skitt ævv. Dere som ikke har sett noe av Blackadder skjønner sikkert ikke mye av det her :p

http://www.youtube.com/watch?v=63K-wEaGxRc

http://www.youtube.com/watch?v=vcfFDi3Td1Y

http://www.youtube.com/watch?v=QgS7WOVk9nU

http://www.youtube.com/watch?v=aKfbSHW9uGA

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Spørs hva du legger i episk, jeg synes alle klippene med han er episke :p

Må se hele serien minst en gang hvert år. Rett og slett en legendarisk serie, med rette.

 

Dårlig kvalitet, men skitt ævv. Dere som ikke har sett noe av Blackadder skjønner sikkert ikke mye av det her :p

 

Godt at det noen andre her som vet å sette pris på humor i verdensklasse. Black Adder > Alt annet innenfor komedie-genren, kanskje med unntak av Seinfeld og Monty Python.

 

Dagens ungdom vet ikke hva de går glipp av. Må bare riste på hode når folk lister opp serier som Friends, Kongen av Queens og Two and a Half Man som tidenes beste komi-serier.

Lenke til kommentar

Spørs hva du legger i episk, jeg synes alle klippene med han er episke :p

Må se hele serien minst en gang hvert år. Rett og slett en legendarisk serie, med rette.

 

Dårlig kvalitet, men skitt ævv. Dere som ikke har sett noe av Blackadder skjønner sikkert ikke mye av det her :p

 

Godt at det noen andre her som vet å sette pris på humor i verdensklasse. Black Adder > Alt annet innenfor komedie-genren, kanskje med unntak av Seinfeld og Monty Python.

 

Dagens ungdom vet ikke hva de går glipp av. Må bare riste på hode når folk lister opp serier som Friends, Kongen av Queens og Two and a Half Man som tidenes beste komi-serier.

 

 

 

Ler godt av mye av det som skjer i Friends og Kongen av Queens og, selv om begge seriene tapte seg stort mot slutten, spesielt KaQ. Two and a half men er ikke verdig en plass på imdb engang.

 

Liker egentlig det meste som kommer ut, så er vel ikke helt ukritisk. Men Seinfeld og Blackadder er de beste komediene for min del, uten tvil. Sett alt av begge to.

Lenke til kommentar

Godt at det noen andre her som vet å sette pris på humor i verdensklasse. Black Adder > Alt annet innenfor komedie-genren, kanskje med unntak av Seinfeld og Monty Python.

 

Dagens ungdom vet ikke hva de går glipp av. Må bare riste på hode når folk lister opp serier som Friends, Kongen av Queens og Two and a Half Man som tidenes beste komi-serier.

 

Hehe, jeg har akkurat gått til innkjøp av Black Adder på DVD. Starta litt trått for min del, men det blir bare bedre og bedre. Fantastisk underholdning.

 

Skal ikke legge skjul på at jeg også liker Kongen av Queens og Two and a Half Men, da spesielt førstnevnte. Arthur Spooner = legende :love:

Lenke til kommentar

Slutta å se Blackadder etter å ikke ha blitt så veldig imponert over sesong 1, men ser flere anbefale serien, så kanskje det er noe jeg ikke ser.

 

Har uansett 3 sesonger igjen av The Wire og hele Deadwood foran på listen. Vurderer også å se Yes Minister først.

Lenke til kommentar

Starta litt trått for min del,

 

 

Første sesongen er nok den tyngste å starte med tror jeg. Så selv sesong to først. Så tre, også firern. Liker bedre karakterene i de andre sesongene. Men spesielt øyeblikket der Edmund møter den gamle kjerringa i skogen og spør etter veien til heksa er uforglemmelig. Og første gang man hører om "cunning plan" greiene :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...