Latias Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kult, hvor på OT skal du sitte? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Endelig har du fått deg ny avatar Alt-CTRL, har irritert meg over den gamle din Haha, hvorfor det? Lord Flashheart er jo legendarisk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 @Raste: Bartens og konemishandlernes hjemby, Trondheim! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Var elendig kvalitet på den og var vel ikke 100x100 heller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 @Raste: Bartens og konemishandlernes hjemby, Trondheim! Hæ? Ingen OT? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Betalte noen hundrelapper ekstra for å fly med SAS som gikk litt tidligere framfor Norwegian som gikk senere. Genistrek. Norwegian sitt fly har gått for lengst og jeg sitter på gardermoen med en mozarella-baguette jeg betalte med matkuppong vi har fått. Underhold meg! http://www.youtube.com/watch?v=XrDxlf9bMYU Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) @Raste: Bartens og konemishandlernes hjemby, Trondheim! Haha, ikke dårlig @Raste: Bartens og konemishandlernes hjemby, Trondheim! Hæ? Ingen OT? Trondheim ligger i Norge, og Old Trafford ligger i England (Manchester). To forskjellige ting God tur forresten Points Endret 19. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Var elendig kvalitet på den og var vel ikke 100x100 heller Hehe, jah. Hadde fått for meg at det var limit på 80*80 når jeg "lagde" den, gadd ikke fikse det. Er ikke helt fornøyd med den jeg har nå, er liksom litt grå. Men det er jeg og så det passer vel. "Nursie, am I glad to see you or did someone put a canoe in my pocket!?." Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Var elendig kvalitet på den og var vel ikke 100x100 heller Hehe, jah. Hadde fått for meg at det var limit på 80*80 når jeg "lagde" den, gadd ikke fikse det. Er ikke helt fornøyd med den jeg har nå, er liksom litt grå. Men det er jeg og så det passer vel. "Nursie, am I glad to see you or did someone put a canoe in my pocket!?." Haha.. Jeg ler meg fordervet av Lord Flashheart. Har kun funnet 2 episke klipp av han on the Tube. Vet du om det finnes flere? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Spørs hva du legger i episk, jeg synes alle klippene med han er episke Må se hele serien minst en gang hvert år. Rett og slett en legendarisk serie, med rette. Dårlig kvalitet, men skitt ævv. Dere som ikke har sett noe av Blackadder skjønner sikkert ikke mye av det her http://www.youtube.com/watch?v=63K-wEaGxRc http://www.youtube.com/watch?v=vcfFDi3Td1Y http://www.youtube.com/watch?v=QgS7WOVk9nU http://www.youtube.com/watch?v=aKfbSHW9uGA Endret 19. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) @Raste: Bartens og konemishandlernes hjemby, Trondheim! Håper ikke ditt rosa pannebånd og genseren din rundt halsen din er for stram når du kommer til værnes da.^^ Endret 19. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 V-gensere er da ikke stramme rundt halsen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Spørs hva du legger i episk, jeg synes alle klippene med han er episke Må se hele serien minst en gang hvert år. Rett og slett en legendarisk serie, med rette. Dårlig kvalitet, men skitt ævv. Dere som ikke har sett noe av Blackadder skjønner sikkert ikke mye av det her Godt at det noen andre her som vet å sette pris på humor i verdensklasse. Black Adder > Alt annet innenfor komedie-genren, kanskje med unntak av Seinfeld og Monty Python. Dagens ungdom vet ikke hva de går glipp av. Må bare riste på hode når folk lister opp serier som Friends, Kongen av Queens og Two and a Half Man som tidenes beste komi-serier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Verste er vel når man påstår at Big Bang Theroy er verdens beste serie. Eller enda verre: Scrubs. Endret 19. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Spørs hva du legger i episk, jeg synes alle klippene med han er episke Må se hele serien minst en gang hvert år. Rett og slett en legendarisk serie, med rette. Dårlig kvalitet, men skitt ævv. Dere som ikke har sett noe av Blackadder skjønner sikkert ikke mye av det her Godt at det noen andre her som vet å sette pris på humor i verdensklasse. Black Adder > Alt annet innenfor komedie-genren, kanskje med unntak av Seinfeld og Monty Python. Dagens ungdom vet ikke hva de går glipp av. Må bare riste på hode når folk lister opp serier som Friends, Kongen av Queens og Two and a Half Man som tidenes beste komi-serier. Ler godt av mye av det som skjer i Friends og Kongen av Queens og, selv om begge seriene tapte seg stort mot slutten, spesielt KaQ. Two and a half men er ikke verdig en plass på imdb engang. Liker egentlig det meste som kommer ut, så er vel ikke helt ukritisk. Men Seinfeld og Blackadder er de beste komediene for min del, uten tvil. Sett alt av begge to. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Godt at det noen andre her som vet å sette pris på humor i verdensklasse. Black Adder > Alt annet innenfor komedie-genren, kanskje med unntak av Seinfeld og Monty Python. Dagens ungdom vet ikke hva de går glipp av. Må bare riste på hode når folk lister opp serier som Friends, Kongen av Queens og Two and a Half Man som tidenes beste komi-serier. Hehe, jeg har akkurat gått til innkjøp av Black Adder på DVD. Starta litt trått for min del, men det blir bare bedre og bedre. Fantastisk underholdning. Skal ikke legge skjul på at jeg også liker Kongen av Queens og Two and a Half Men, da spesielt førstnevnte. Arthur Spooner = legende Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Slutta å se Blackadder etter å ikke ha blitt så veldig imponert over sesong 1, men ser flere anbefale serien, så kanskje det er noe jeg ikke ser. Har uansett 3 sesonger igjen av The Wire og hele Deadwood foran på listen. Vurderer også å se Yes Minister først. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Starta litt trått for min del, Første sesongen er nok den tyngste å starte med tror jeg. Så selv sesong to først. Så tre, også firern. Liker bedre karakterene i de andre sesongene. Men spesielt øyeblikket der Edmund møter den gamle kjerringa i skogen og spør etter veien til heksa er uforglemmelig. Og første gang man hører om "cunning plan" greiene :!: Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Black Books > alt annet av komiserier, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Nei, nei, nei. The Office. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå