Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det blir: ManUtd - Inter i finalen (tredje året på rad i finalen, er det ny rekord BTW?)

 

Jeg tipper det samme som deg; Man Utd - Inter i finalen. Tror Bayern er tøffe, men vi går videre både fordi vi er et bedre lag og fordi vi får spille andre kamp hjemme. Semifinalene bør gå greit hvis vi kommer dit.

 

Det har skjedd før at et lag har kommet til finalen tre år på rad. Top of my head: Milan 93,94,95 og Juventus 96,97,98.

Lenke til kommentar

Når det gjelder at "United alltid får lett trekning" som de whiner om nå KopForum. Gidder noen å lete fram innlegget der jeg så på trekningene hvert år og motbeviste så til de grader at Unitd får enkle trekninger kontra Liverpool?

 

Da e æ å sjå i Tråndhjæm om noen timar.

Er det virkelig noen som mener Bayern er en lett trekning med tanke på de andre lagene som lå å fløt i bollen? Det og Barca var det jeg fryktet mest.

Lenke til kommentar

Meget god fornøyd med trekningen. Bayeren blir en hard nøtt, men semi-trekninga fikk det til å gå for meg. Meget glad vi slapp Barca / Internazionale.

Siden når begynte du å snakke om semien før kvartfinalene har blitt spilt? Nei, nå har du jinxet og vi kommer garantert til å bli knust i Tyskland. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg ville i utgangspunktet unngå Barcelona først, deretter Bayern og så Inter, så det er klart jeg er ganske skuffet over dette. Lyspunktet er om vi seirer mot tyskerne da går vi en "lett" semi-finale i møte, men det er pussig hvordan folk undervurderer franske lag. Lyon har vi selv slitt med før, og det Bordeaux vi ser under Laurent Blanc er absolutt ikke et lag å spøke med. Jeg ser ikke på denne trekningen som plankekjøring til finalen, men håper selvsagt at vi klarer å gå videre.

 

Jeg tror i likhet med to andre over her at Inter går til finalen. Det har lite å si hva slags kamp som ble spilt på Camp Nou mellom Barcelona og Inter hvis de skulle barke sammen i semi-finalen for det Inter laget var et helt annet enn dagens. Pandev bringer en ny dimensjon til angrepet, Sneijder har virkelig funnet formen og prikker ballene nøyaktig der han vil ha dem. Eto'o er en glimrende spiss og Diego Milito har vært forrykende over de siste fem kampene til I Nerazzuri. Når det er sagt så holder jeg de bare som 55/45 favoritter over Barcelona for min egen del.

Lenke til kommentar

Inter er gode, men det er rart hvor mye erfaring spiller inn i slike kamper. Barca har et solid overtak der. Men Barca må først slå Arsenal, selv tror jeg Arsenal blir for "naive" og lite kyniske til å slå Barca (kjenner denne kommer til å smelle rett i fleisen på meg). Men cup er cup.

 

Hvor er det du skal Points?

 

 

Tipper på Manchester. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...