Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så da blir det sikkert kvartfinale 1 og 2 en dag, (franske lag og oss) også kvartfinale 3 og 4 den neste med Arsenal + Inter kampene. Høres herlig ut altså.

 

Men Latias, seff fordel å ha hjemmekamp sist, men vi kan ikke klage i det hele tatt når det gjelder semifinale trekningen, no siree. Arsenal må sannsynligvis slå Barca og Inter (og spille hjemme først mot Barca) for å komme seg til finalen, mens vi trenger "bare" å slå Bayern først med bortekamp først også får vi møte Bordeaux eller Lyon; kan ikke klage.

Lenke til kommentar

Skuffet over at vi trakk Bayern, men lykkelig over at vi spiller borte først. Semifinalen klarer vi OM vi kommer forbi tyskerne. Etter trekkningen anser jeg United som favoritter til å nå finalen. Barca må ta seg forbi Arsenal og etter all sannsynlighet Inter. Kan bli tøft det.

Lenke til kommentar

Ser det som rimelig sannsynlig at vinneren av Utd og Bayern ender opp i finalen. Tviler på franskmennene tar oss eller tyskerne i semien.

 

Håper litt på Arsenal i finalen (walk in the park!), men jeg tar gjerne en omkamp mot Barca om vi klarer å møte opp denne gang.

Lenke til kommentar

Men Latias, seff fordel å ha hjemmekamp sist, men vi kan ikke klage i det hele tatt når det gjelder semifinale trekningen, no siree. Arsenal må sannsynligvis slå Barca og Inter (og spille hjemme først mot Barca) for å komme seg til finalen, mens vi trenger "bare" å slå Bayern først med bortekamp først også får vi møte Bordeaux eller Lyon; kan ikke klage.

Klager ikke, vi har fått den letteste trekningen av alle lagene. For en gangs skyld. :wee:

Lenke til kommentar

Tror vi er en klar finalefavoritt nå.

 

Bayern kom seg med nød og neppe videre fra gruppespillet, og de franske lagene er greie og kan slå oss på en dag da alt er på topp.

 

Tipper det blir: ManUtd - Inter i finalen (tredje året på rad i finalen, er det ny rekord BTW?)

Lenke til kommentar

Nah, det hadde vært litt kjedelig. (CSKA i finalen)

 

Jeg har faktisk jævlig lyst på en rematch med Barca, denne gangen tar ikke Fergie feil mtp taktikken og laguttaket osv. Så det hadde vært en mye bedre kamp enn forrige gang. Men det er stor sannsynlighet for tap da, så jeg vet ikke helt. Vi får nå først sørge for at vi klarer å slå Bayern, håper på et par bartemål i førstekampen. Lyon/Bordeaux klarer (vi må det..) vi, så det kan bli en chill semi-finale for oss mens Arsenal/Barca møter Inter og stresser. Det kan bli herlig. MÅ SLÅ BAYERN!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vi var så dårlig mot Barcelona at vi ikke bare kan skylde på taktikken. Vi var kun på banen under opplesning av navn, så forsvant hele laget. Det samme så vi forøvrig mot Liverpool denne sesongen. Vi var elendige, og Liverpool trodde plutselig de var verdens beste lag.

 

Barcelona var sannsynligvis ikke kjempegod, men når United møter opp som statister ser de selvsagt fantastisk ut. Messi scorer på hodet etter innlegg med Brown, Vidic og Rio i samme boks. Det skjer ikke igjen..

Lenke til kommentar

Chelsea i FA Cupen er faktisk morsomt, selv om det er tilfeldig så føles det hele så utrolig planlagt. Vi i CL? Vel, vi møtte jo Arsenal i semi-finalen i fjor. Og året før var det jo enda vanskeligere kamper mener jeg å huske. Men i fjor hadde vi kanskje litt lette kamper før Arsenal? Porto og..? Jaja uansett, latterlig å si at vi har "klippekort".

Lenke til kommentar

Chelsea i FA Cupen er faktisk morsomt, selv om det er tilfeldig så føles det hele så utrolig planlagt. Vi i CL? Vel, vi møtte jo Arsenal i semi-finalen i fjor. Og året før var det jo enda vanskeligere kamper mener jeg å huske. Men i fjor hadde vi kanskje litt lette kamper før Arsenal? Porto og..? Jaja uansett, latterlig å si at vi har "klippekort".

Inter. The Special One. Samme fyr som slo ut Chelsea for et par dager siden.

 

EDIT: Har du glemt årets mål fra Ronaldo? :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...