Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ville heller valgt denne (noe av det første jeg fikk opp) selv om det er svak motor på den. Accenten er faktisk en av de bruktbilene det er minst feil på. Det er veldig smart å kjøpe så ny bil som mulig.

 

Tja, jeg har alltid hatt "noe" i mot disse stygge Hyundai bilene. Og det er nok en god grunn til at en så ny bil (i forhold til 90-Mazdaen) går for så lite. Men for all del, kan godt være en god bil.

 

Men nå har jeg en liten fetish for gamle 626er da, gode minner fra den bilen :cool:

 

 

@tc: Dæng, var nytt for meg :innocent:

Lenke til kommentar

Fine er de ikke, men veldig driftsikre. Og når man skal kjøpe bil til under 20 000,- da ville til og med jeg som er bil-entusiast vurdert driftsikkerhet foran utseende.

 

 

Enig i det. Og da hadde jeg nok valgt Mazdaen med hengerfeste og en stor og kraftig motor. Samt at den har sentrallås og elektriske vinduer. ;)

 

Det som virkelig trekker Mazdaen ned er at den er fra en tid hvor sikkerheten kanskje ikke akkurat stod i høysetet, er ikke lysten i å kræsje med en bil fra tidlig 90, sent 80.

Lenke til kommentar

Kjeks i aksjon nå. Spennende med Hargreaves tilbake, det er jo som å få en ny spiller om han klarer å holde seg skadefri. Selv om det er opplest og vedtatt alle som kommer tilbake fra så lange skadeavbrekk vil få MANGE småskader før han er fullt tilbake.

 

Uansett velkommen tilbake kjekken. Håper du kan gi Fletcher og Carrick skikkelig konkurranse. Vi vet alle at du er selvskreven frisparkskytter fra 20 og inn.

Lenke til kommentar

Håper han kommer tilbake nær godt gammelt slag. Men jeg synes han gjør seg bedre på høyrekanten enn som sentral midtbanespiller, i hvert fall der han har vært best for oss. Har ikke gjort seg bort som back heller.

 

 

 

Edit: Greit at Juventus har en mann mindre, men herregud så tragisk. feilpasning på feilpasning.

 

Og der gikk Fulham opp i ledelsen sammenlagt og. Fortjent!

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Høyrekanten trenger han ikke å bry seg om. Der har vi et luksusproblem fra før av...

 

 

Hehe, joda. Poenget er jo at han ikke akkurat gjør seg bort der, spesielt med tanke på at han har gjort sine beste kamper der for oss. Når det gjelder høyrebacken, om han kommer tilbake i godt gammelt slag rangerer jeg han nesten på høyde med Neville anno 06/07, da var han world class.

 

 

Edit: Og det skader ikke å ha alternativ.

 

Edit 2: Juve med sitt andre røde :!:

 

Edit 3: Og der var Juve ute. Har liker ikke Fulham, men artig at engelske lag går videre, bare det ikke er Arsenal, Chelsea eller Liverpool selvsagt.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...