Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Har alt av eksamener nå i mai, Wis. Final year. Er for en eller annen grunn ikke nervøs, selv om jeg er langt bak på arbeidet og her utrolig mye å lese hvis jeg har tenkt å gjøre det "greit". Vi får se hvordan det går, viktigste er egentlig å gjøre det "greit" og stå i alt, og det tror jeg jeg klarer. Spennende og spennende, litt vanskelig. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt-Ctrl: Hva kjører du nå?

 

Har selv kjørt en Felicia i halvannet år og den har vært et problembarn uten like.

 

Tror nok jeg går for Toyotaen. Min farfar har hatt en likedan modell siden jeg var bare barnet og den har aldri streiket. Japser er dessuten billig i drift.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Haha, det er bra det. Jeg ligger etter i stort sett alle fag nå grunnet lathet, men satser på at jeg tar det igjen med et realt skippertak. Det er vel egentlig særemne som er den tyngste børen på skuldrene mine, og eksamener selvsagt. Hva er "greit" egentlig, tc? tongue.gif Hvor ligger ambisjonene?

 

 

Tror nesten jeg må legge meg snart nå, opp 06.15 i morgen og skal ha økonomi i Entreprenørskap store deler av dagen.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Som sagt, det første er å stå i alt. Da får jeg faktisk automatisk plass i Manchester eller London, i kurs som Business Information Technology. Eneste er at jeg ikke er sikker på om jeg ivl ta det, eller kanskje meidisin i Polen eller noe. Vet ikke helt. Da må jeg kanskje ha litt bedre karakterer, med mindre jeg klarer sånn entrance exams for et par universitet der borte; men det blir seff vanskelig. Så jeg får egentlig se, og bare prøve mitt beste på disse eksamenene for nå. Er sånn 2-3 eksamener i hvert fag, og jeg skal ta 5 fag nå i år. 6 skal det være totalt, og jeg tok 2 i fjor, men matte gikk ikke så bra (selv om jeg heldigvis akkurat sto :D) så jeg tar det på nytt just for the hell of it nesten. :p

 

Tar fri i morgen jeg, har bare 2 timer meeed.. norsk B! :D Der skal jeg få full pott (forhåpentligvis da), en syver. (Ja vi har opp til syv, ikke seks)

 

Nice Game, erfaring og alt i familien. Og ja, japser er billige på den siden. I say go for it. Ser veldig decent ut også. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

The Game, hva er du har til rådighet da? Om du blar opp noen tusen til får du en bil som er bedre og sikkert litt komfortabel å kjøre. Selv om det er en bil så skal den være god å kjøre og ikke minst være sikker :)

 

Om du blar opp 35 000 får du en fin A3 som holder lenger og dog ser bedre ut i mine øyner.

Lenke til kommentar

Når man skal kjøpe en billig bil så kjøper man da ikke A3 som er som alt annet fra Audi overpriset....

 

Kjører forøvrig Mondeo Stv 2004 modell. Må ha plass til familien :D

 

Liker ikke å bruke penger på bil. Kan liksågreit strø pengene utover knarkisene i Bergen. Da får hvertfall ikke folk som er skittent rike fra før av alle pengene mine.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe så gammel bil og en som har gått så langt? Kan vel kjøpe en 10 nyere bil til ca samme pris og utstyr til ca samme pris samt at den har rulla 1/3.

Jeg har ikke saumfart markedet, men får du en pen 2000-modell til 15 000,- så gjerne si fra.

 

Det at motoren har gått så langt har ikke så mye å si i den situasjonen her tror jeg. Kjøper du en slik bil beholder du den ikke lenge, og motoren på de gode gamle bilene er stort sett jævlig holdbare så de tåler lett noen kilometer til. Bare skift ut de delene som skiftes kan, luftfilter, oljefilter, tennplugger osv.

 

 

 

Edit: Nå er det helt sikkert at Portsmouth rykker ned. De har blitt trukket ni poeng.

 

http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~1996776,00.html

 

"Following the High Court's decision that Portsmouth FC's administration is valid the Premier League Board convened today to apply the League's rules and policies in relation to a member club suffering an event of insolvency."

 

"As a result Portsmouth FC has been deducted nine points with immediate effect.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...