Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, der ble vel den lagt død...

 

Når det er sagt. Tar meg nær av å bli kalt Pool-supporter, aldri i verden! De ligger heller i andre enden og jeg håper at Man Utd slår dem til helgen selv om jeg vil at Arsenal skal ta PL... (Løpet er vel kjørt for klubben min West Ham...)

 

Ellers er jeg enig i det du sier The Game, men Messi ble da vitterlig også toppscorer og herjet i Champions League ifjor også.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Messi er en herlig spillertype. Elsker flowen i spillet og fintene hans, minner litt om Zidane. Ronaldo synes jeg aldri har vært like "pen" å se på rent spillemessig, han er en av verdens beste, om ikke den beste. Men fintene hans synes jeg kan være litt "maskin".

 

Av Ronaldo og Messi er jeg usikker på hvem jeg ville valgt, men tror jeg ville valgt Messi i dag. Ronaldo kan ofte være for ego og at ting skal handle om han, han skal liksom hele tiden være i fokus. Messi har jeg inntrykk av at er en bedre lagspiller.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt det?

 

For meg virker det som om dere liker engelsk fotball så godt, at alle ting som er negativt for det, er noe dritt. Hadde det ikke vært for at jeg var på akkurat dette forumet hadde jeg trodd at dere bare spøkte med at Messi er kjedelig å se på. Jeg kan faktisk ikke skjønne hvordan det går ann. Samme gjelder Barcelona, ufattelig å kunne synes at de spiller kjedelig fotball. Jeg kan skjønne det når dere er motstanderlaget og ikke får ballen gjennom 10 minutter, men Barcelona har noen av tidenes peneste angrep når de er på sitt beste.

 

Jaja, kanskje klikk-klakk med alle spillere i laget involvert er kjedeligere enn å spamme baller ned mot høyrevingen til verdens mest enbente og uforutsigbare spillere som slår inn på verdens beste boks-spiss... [overdrivelse for å bringe fram poeng, jeg synes sistnevntes fotball også er veldig underholdene]

 

Deg om det, og hyggelig at du hart funnet et lag du liker.

 

For meg så er 20 pasninger før man spiller ballen fremover kjedelig.

 

@Limbeck

Fordi jeg påstår at Ronaldo nok ikke bare spiller på hjemmebane 100%?

 

Vel.... ja :)

Lenke til kommentar

Fantastisk scoring av Messi der ja. Å kalle han for oppskrytt vitner om enten 1) Laber fotballforståelse, eller 2) Du har ikke sett nok spansk fotball.

 

Fyren er world class.

Bare fordi han scorte nå? En spiller i verdensklasse, men jeg tåler ikke trynet på han og jeg syns han har blitt altfor mye skrytt opp i media.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Fantastisk scoring av Messi der ja. Å kalle han for oppskrytt vitner om enten 1) Laber fotballforståelse, eller 2) Du har ikke sett nok spansk fotball.

 

Fyren er world class.

Bare fordi han scorte nå? En spiller i verdensklasse, men jeg tåler ikke trynet på han og jeg syns han har blitt altfor mye skrytt opp i media.

 

Nei. Fordi han har gjort det der helt siden han debuterte for Barca som tenåring, og han blir bare bedre og bedre.

 

Hva er det du ikke liker med han siden du ikke tåler trynet hans? Er vel bare en episode jeg kommer på som kan få folk til å mislike han, og det er hands-episoden.

 

Hvis Messi blir skrytt opp av media, så blir også Rooney, Ronaldo, Torres, Zlatan m.fl. det samme.

Lenke til kommentar

Sykt oppskrytt han derre Messi assa...

Helt enormt. :roll:

Ehh, ok?

Dette her sier du bare fordi han har en god dag på jobben og har scort to mål. Tipper ingen av dere hadde sagt noe om Messi om Barcelona hadde tapt og Messi ikke hadde scort.

 

Håper du kødder. Messi er jo den minst oppskrydde spillerne av som er "verdens beste".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...