Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt hvordan man kan få en skade av dette. Nå synes jeg vi kjøper Michael Owen ut av den lave klausulen sin. Da har vi fire fabelaktige spisser!

9387791[/snapback]

Skeptisk til skadeforfulgte spisser.

Finn ein smålat men god spiller fra en klubb han har for mye frihet i.. HEHE! Får en nesten gratis spiss.

Eksempelvis en type sånn som Braaten er. Har ganske tru på han i Bolton.

 

Denne holdninga fikser Ferguson LETT forandring i.

Berre litt sånn for backup.

Lenke til kommentar

Rooney: - Jeg er klar

 

Rooney, som brøt et bein i foten allerede i åpningskampen i årets Premier League, og opprinnelig ble utelukket for spill i seks uker, er allerede i trening igjen. Og skal vi tro manager Sir Alex Ferguson så har Rooney allerede erklært seg «fit and ready to play».

 

Får håpe han ikke rusher det, men er sikker på at han er klar igjen når han virkelig er det.

Lenke til kommentar

At Roon blir så fort klar kan jo berre gjere ting verre... Han har jo hatt denne typen skade tidligare, og i alle tilfella så har han vel blitt erklært frisk mykje tidligare enn anntatt. Så spørsmålet blir jo om det er positivt at han melder seg frisk så raskt. Mykje av det kan jo ha med at han VIL spele fotball og det er jo veldig positivt, men også veldig synd dersom det seinare fører til ei forverring eller at skada kjem tilbake.

 

Men, håper virkelig han er klar snart. Det hadde vore fint om Tevez kunne brukt kompetansen sin skikkelig i staden for å stange mot en forsvarsmur aleine, som han delvis har gjort til no.

Lenke til kommentar

Absolutt. Men jeg synes uansett vi burde ha en spiss til, det er realistisk å anta at Saha ikke holder lenge og da blir det fort tynt på topp. Jeg hater når vi spiller med enslig spiss, det holder rett og slett ikke. Hva var det som gjorde oss så gode i 99? Jo nettopp to rene spisser som kjente hverandre ut og inn.

Lenke til kommentar
At Roon blir så fort klar kan jo berre gjere ting verre...

9390615[/snapback]

Nå er det snakk om bein, og ikke sener eller muskler. Dermed vil nok en enkel MR kunne avgjøre om han er leget eller ikke, å det er heller vanskelig og trene opp noe slikt.

 

Så når Rooney slippes utpå igjen er jeg sikker på at Alex har god samvittighet.

Lenke til kommentar

CL-trekning idag, jeg får synse med gruppene litt :)

 

I andre seedingsgruppe håper jeg på enten PSV eller Werder Bremen. Bremen har vært ganske så ræv i Bundesliga i år, og er langt nær så gode som de har vært.

 

Tredje seedingsgruppe: Bucuresti eller CSKA Moskva. Vil helst slippe Celtic, Schalke, Stuttgart, Marseille og Lazio. Ganske sterk seedingsgruppe faktisk, ikke så mye dårligere her enn 2 pulje.

 

Fjerde seedingsgruppe: Rosenborg hadde jo vært morro da :) Men da blir det mindre tv-dekning på oss. Slavia Praha hadde vært digg. Mange gode lag her og, det blir vanskelig uansett.

 

Håper vi kommer oss i motsatt tv-sendingsgruppe som Rosenborg :) Liverpool kan gjerne havne i Rosenborg sin sendegruppe for min del :)

Lenke til kommentar

Gruppe A:

Liverpool

Porto

Marseille

 

Gruppe B:

Chelsea

Valencia

Schalke 04

 

Gruppe C:

Real Madrid

Werder Bremen

Lazio

 

Gruppe D:

Milan

Benfica

Celtic

 

Gruppe E:

Barcelona

Lyon

Stuttgart

 

 

Gruppe F:

Man Utd

Roma

Sporting Lisboa

 

Gruppe G:

Inter

PSV

CSKA Moskva

 

Gruppe H:

Arsenal

Sevilla / AEK

Bucuresti

 

I'll update

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...