Mr.SS Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Skjønner ikke helt hvordan man kan få en skade av dette. Nå synes jeg vi kjøper Michael Owen ut av den lave klausulen sin. Da har vi fire fabelaktige spisser! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Skjønner ikke helt hvordan man kan få en skade av dette. Nå synes jeg vi kjøper Michael Owen ut av den lave klausulen sin. Da har vi fire fabelaktige spisser! 9387791[/snapback] Skeptisk til skadeforfulgte spisser. Finn ein smålat men god spiller fra en klubb han har for mye frihet i.. HEHE! Får en nesten gratis spiss. Eksempelvis en type sånn som Braaten er. Har ganske tru på han i Bolton. Denne holdninga fikser Ferguson LETT forandring i. Berre litt sånn for backup. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Owen..... nja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Owen er en strålende spiss, men han er Liverpool. Så jeg ser helst at vi holder oss unna den mannen. edit: Ahh minner fra ifjor http://www.fanchants.com/listenfootballchants/1959/11/116/ Endret 30. august 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Rooney: - Jeg er klar Rooney, som brøt et bein i foten allerede i åpningskampen i årets Premier League, og opprinnelig ble utelukket for spill i seks uker, er allerede i trening igjen. Og skal vi tro manager Sir Alex Ferguson så har Rooney allerede erklært seg «fit and ready to play». Får håpe han ikke rusher det, men er sikker på at han er klar igjen når han virkelig er det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Sto jo på United.no for en stund siden, men absolutt nydelige nyheter. Tevez, Saha og Rooney. Stinker klasse og power Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 At Roon blir så fort klar kan jo berre gjere ting verre... Han har jo hatt denne typen skade tidligare, og i alle tilfella så har han vel blitt erklært frisk mykje tidligare enn anntatt. Så spørsmålet blir jo om det er positivt at han melder seg frisk så raskt. Mykje av det kan jo ha med at han VIL spele fotball og det er jo veldig positivt, men også veldig synd dersom det seinare fører til ei forverring eller at skada kjem tilbake. Men, håper virkelig han er klar snart. Det hadde vore fint om Tevez kunne brukt kompetansen sin skikkelig i staden for å stange mot en forsvarsmur aleine, som han delvis har gjort til no. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Absolutt. Men jeg synes uansett vi burde ha en spiss til, det er realistisk å anta at Saha ikke holder lenge og da blir det fort tynt på topp. Jeg hater når vi spiller med enslig spiss, det holder rett og slett ikke. Hva var det som gjorde oss så gode i 99? Jo nettopp to rene spisser som kjente hverandre ut og inn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 At Roon blir så fort klar kan jo berre gjere ting verre... 9390615[/snapback] Nå er det snakk om bein, og ikke sener eller muskler. Dermed vil nok en enkel MR kunne avgjøre om han er leget eller ikke, å det er heller vanskelig og trene opp noe slikt. Så når Rooney slippes utpå igjen er jeg sikker på at Alex har god samvittighet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 CL-trekning idag, jeg får synse med gruppene litt I andre seedingsgruppe håper jeg på enten PSV eller Werder Bremen. Bremen har vært ganske så ræv i Bundesliga i år, og er langt nær så gode som de har vært. Tredje seedingsgruppe: Bucuresti eller CSKA Moskva. Vil helst slippe Celtic, Schalke, Stuttgart, Marseille og Lazio. Ganske sterk seedingsgruppe faktisk, ikke så mye dårligere her enn 2 pulje. Fjerde seedingsgruppe: Rosenborg hadde jo vært morro da Men da blir det mindre tv-dekning på oss. Slavia Praha hadde vært digg. Mange gode lag her og, det blir vanskelig uansett. Håper vi kommer oss i motsatt tv-sendingsgruppe som Rosenborg Liverpool kan gjerne havne i Rosenborg sin sendegruppe for min del Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Er det ikke slik at Rosenborg vil bli vist på TV2sport eller noe? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Går trekningen på eurosport eller? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Går trekningen på eurosport eller? 9391381[/snapback] pleier det så vidt jeg hukser EDIT: japp, den går på eurosport..sjekket på hjemmesiden deres Endret 30. august 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Er det ikke slik at Rosenborg vil bli vist på TV2sport eller noe? 9391362[/snapback] Er ikke TV2sport, og alle disse kanalene til TV2 en del av Canal Digital da? Er vel Viasat og TV3 som har rettighetene på CL. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Er det ikke slik at Rosenborg vil bli vist på TV2sport eller noe? 9391362[/snapback] Er ikke TV2sport, og alle disse kanalene til TV2 en del av Canal Digital da? Er vel Viasat og TV3 som har rettighetene på CL. Mulig jeg tar feil. 9391961[/snapback] Du har rett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jeg håper på Valencia, litt matching mot skikkelige lag før det braker skikkelig løs Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 PSV, Sporting Lisboa og RBK hadde jo vært gøy... Greit å ha en ikke alt for tøff gruppe, men likevel en som ikke er alt for lett heller. Så hadde jo Ronaldo og Nani fått lov til å hilse på gamle venner også Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Vi havner ihvertfall i Gruppe F. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Gruppe A: Liverpool Porto Marseille Gruppe B: Chelsea Valencia Schalke 04 Gruppe C: Real Madrid Werder Bremen Lazio Gruppe D: Milan Benfica Celtic Gruppe E: Barcelona Lyon Stuttgart Gruppe F: Man Utd Roma Sporting Lisboa Gruppe G: Inter PSV CSKA Moskva Gruppe H: Arsenal Sevilla / AEK Bucuresti I'll update Endret 30. august 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Så kjører vi PSV gruppe F ... Edit: Var pokker meg ikke langt unna... Endret 30. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå