Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg så en parade med Barca-"fans" etter CL-finalen i fjor våres i Kr.sand sentrum. Meg og en kompis var skuffet og måtte ha noe trøste-junk, så ser vi et tog på 20-25 utlendinger. Noen i Barca-drakter, og noen få i Arsenal - og Chelseadrakter. Bare bekrefter min mistanke.

Var faen ikke en nordmann i Barca-drakt den dagen, eller det kunne vært det. Husker fint lite av den kvelden der annet enn at jeg bantes sammenhengende til jeg sovnet på en sofa. Fy faen som jeg hater den hypen det laget fikk. Vi moste oss vei til finalen, Barca kom så vidt dit. Det var Chelsea vi skulle møte, men takket være vår skallede presenile venn ble det ikke slik som alle vet. Vi dominerte hele veien, men fikk ikke litt skryt engang.

 

Nei håper vi trekker dem. Så kan vi vise hvor skapet egentlig skulle stå uten bottlere som Tevez og Ronaldo som allerede var i henholdsvis Shitty og Real når finalen blåste igang. Samt har vi sendt Carrick på avrusning etter den byturen ilag med samme gjengen som Myhre var med som han må ha vært på før finalen.

 

Tevez spilte ikke en gang før kampen var "ferdig". Kanskje det var etter 1-0, men uansett. Tror en Tevez fra start hadde bare hjulpet, for Fergie tok helt feil med taktikken osv i den kampen. Spesielt det at Scholes var på benken, og at Anderson var i midten med Giggs. Rotete, bare rotete.

 

GUD. Tevez så ut som en våt dopet hund når han kom inn. Kampen var vel "ferdig" mot Spurs også? Men da klarte han flytte på bena hvertfall, å vi vant til slutt. Fancy that. Du fraskriver han jo det ene han hadde den siste sesongen, utrettelig vilje.

 

Kan ikke du bare skrive en uforløst kjærlighetserklæring for Tevez i signaturen, så slipper vi dette :)

Lenke til kommentar

Og ja, Messi scorer en del far utenfor 16 så er ikke helt sikker på hvorfor du tror det Corey, men jeg skjønner at det er nesten litt "kjedelig" å se han spille, der er jeg egentlig enig. Men la oss ikke overdrive osv nå, han er en av verdens beste spillere. Personlin enig i at Ronaldo er mer komplett og "bedre" spiller, men Messi er faen ikke dårlig. Helt greit å mislike han, men ting som "Messi kan ta seg en bolle" osv blir latterlig. Liker ikke han nevneverdig jeg heller, men det skal ikke så mye til å innrømme at han er en gifted fotballspiller.

 

Først og fremst,hvor i all verden har jeg skrevet at Messi kan ta seg en bolle?

Jeg sa heller aldri at jeg ikke trodde Messi hadde scoret utenfor 16,bare at jeg aldri hadde sett det.Men som sagt,mitt syn på spilleren er uforandret for det.

 

Selvfølgelig er han en av verdens beste spillere,der er jeg ikke uenig,jeg bare fronter mitt eget syn om han,og poengterer at jeg synes Ronaldo er en bedre spiller totalt sett.

Jeg er også personlig dritlei av at alle blir blinde av beundring hver gang han drar den standard-tofots-finten som jeg greier gjøre i blinde,istedenfor å gi kred til lagkompisene hans,som hjelper han enormt mye med smarte løp,trekant-spill(ikke tenk koffert nå) osv..

 

Det er nesten som jeg skal spørre deg; hvem har best skuddfot Lampard eller Scholes?Lampard som har gållet på 37 (selvfølgelig ikke et nøyaktig tall) deflections eller Scholes som har dundret den i diverse vinkler om en annen? Jeg tror jeg vet svaret :innocent:

Lenke til kommentar

Går an å hente folk tilbake fra lån. =)

 

Mame er vel egentlig såpass nær førstelaget at det ikke er aktuelt, men han kan også risikere at han ikke får mer enn 10 minutts innhopp frem til kampen mot Stoke (hvor vi selvsagt ikke trenger å vinne, ettersom serien for lengst er avgjort)..

Så mange ganger han bommet på sjanser mot Wolves, så trenger han litt spilletid på et eller annet førstelag.

Lenke til kommentar

*OFF* Kjenne eg savner Ronaldo i United. Men uansett så er Rooney min store favoritt. Under hele Ronaldo era'en så var det Rooney! Sa t.o.m. at Rooney kommer til å bli bedre enn Ronaldo.

Jeg tror han kommer til å passere Ronaldo. Men Ronaldo: Velkommen tilbake!!

Ronaldo har klasse-frispark, skudd og finter, men Rooney har ekstreme ferdigheter på alt.

Tipper en skadefri Rooney passerer Ronaldo's 42..

Lenke til kommentar

JT er seriøst skadet i hodet. Burde starte en klinikk sammen med Captain Fantastic.

 

Btw, hva gjør Toni sammen med han igjen? Er hun virkelig så dum?

Nå var det sikkert en stor folkemasse rundt bilen og jeg tviler jævlig sterkt på at han faktisk ville kjøre på vakta. Han ringte også vakta senere som godtok unnskyldninga. Dette er en ikkesak som naturlig nok er krem for VG o.l. Men at han er en idiot er jeg uansett enig i.

Lenke til kommentar

Ronaldo har klasse-frispark, skudd og finter, men Rooney har ekstreme ferdigheter på alt.

 

Bortsett fra frispark, skudd og finter???

Dårlig formulering! Siktet mest til defansive kvaliteter o.l. Og etter min tolkning et mykje høgere killerinstinkt! Blør mykje meir for drakta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...