Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er en fryd for meg å se at jeg er ikke alene om det, jeg HATER BARCA og MESSI. Messi er en av de mest oppskrytte, huff hva ser folk i ham? Han er ikke en magiker som folk liker å påstå.

 

Om vi skal snakke om magiker, da bør vi ta titt på Bergkamp :) Evt Zlatan.

Zlatan? En egoist som scorer innimellom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Corey, Messi har som Corey sier åpenbare begrensninger. Han er selfølgelig god spiller, men jeg syns ikke det er like gøy å se på han som det er med Ronaldo, Zlatan og den gjengen.

 

Det er en fryd for meg å se at jeg er ikke alene om det, jeg HATER BARCA og MESSI. Messi er en av de mest oppskrytte, huff hva ser folk i ham? Han er ikke en magiker som folk liker å påstå.

 

Om vi skal snakke om magiker, da bør vi ta titt på Bergkamp :) Evt Zlatan.

Zlatan? En egoist som scorer innimellom?

Zlatan er en ren magiker, ikke noe å si på det.

Lenke til kommentar

Men det er ikke engangstilfelle med Messi da...........

Han scorer ikke ofte på langskudd eller utenfor 16 meteren.

 

Forresten, noen som vet når Gary Neville scorte sitt siste mål for United? Han har 7 mål i karrieren, og det er leenge siden jeg har sett han score.

Lenke til kommentar

Husker jeg så en parade med Barca-"fans" etter CL-finalen i fjor våres i Kr.sand sentrum. Meg og en kompis var skuffet og måtte ha noe trøste-junk, så ser vi et tog på 20-25 utlendinger. Noen i Barca-drakter, og noen få i Arsenal - og Chelseadrakter. Bare bekrefter min mistanke.

Var faen ikke en nordmann i Barca-drakt den dagen, eller det kunne vært det. Husker fint lite av den kvelden der annet enn at jeg bantes sammenhengende til jeg sovnet på en sofa. Fy faen som jeg hater den hypen det laget fikk. Vi moste oss vei til finalen, Barca kom så vidt dit. Det var Chelsea vi skulle møte, men takket være vår skallede presenile venn ble det ikke slik som alle vet. Vi dominerte hele veien, men fikk ikke litt skryt engang.

 

Nei håper vi trekker dem. Så kan vi vise hvor skapet egentlig skulle stå uten bottlere som Tevez og Ronaldo som allerede var i henholdsvis Shitty og Real når finalen blåste igang. Samt har vi sendt Carrick på avrusning etter den byturen ilag med samme gjengen som Myhre var med som han må ha vært på før finalen.

Lenke til kommentar

Men det er ikke engangstilfelle med Messi da...........

Han scorer ikke ofte på langskudd eller utenfor 16 meteren.

 

Forresten, noen som vet når Gary Neville scorte sitt siste mål for United? Han har 7 mål i karrieren, og det er leenge siden jeg har sett han score.

Tror det var mot charlton i 05/06 sesongen.

Lenke til kommentar

Barca er ikke en gang videre fra åttendelsfinalen enda. Stuttgart burde ha drept kampen på hjemmebane. Så mange sjanser, likevel scorte de kun ett. Håper de får et tidlig mål, noe som gir Barca panikk. Så kontrer Stuttgart enda et, og Barca må da ha tre mål for å gå videre.

 

Nei, det høres for vanskelig ut. Barca er i kvartfinalen allerede. :p

Lenke til kommentar

Husker jeg så en parade med Barca-"fans" etter CL-finalen i fjor våres i Kr.sand sentrum. Meg og en kompis var skuffet og måtte ha noe trøste-junk, så ser vi et tog på 20-25 utlendinger. Noen i Barca-drakter, og noen få i Arsenal - og Chelseadrakter. Bare bekrefter min mistanke.

Var faen ikke en nordmann i Barca-drakt den dagen, eller det kunne vært det. Husker fint lite av den kvelden der annet enn at jeg bantes sammenhengende til jeg sovnet på en sofa. Fy faen som jeg hater den hypen det laget fikk. Vi moste oss vei til finalen, Barca kom så vidt dit. Det var Chelsea vi skulle møte, men takket være vår skallede presenile venn ble det ikke slik som alle vet. Vi dominerte hele veien, men fikk ikke litt skryt engang.

 

Nei håper vi trekker dem. Så kan vi vise hvor skapet egentlig skulle stå uten bottlere som Tevez og Ronaldo som allerede var i henholdsvis Shitty og Real når finalen blåste igang. Samt har vi sendt Carrick på avrusning etter den byturen ilag med samme gjengen som Myhre var med som han må ha vært på før finalen.

 

Tevez spilte ikke en gang før kampen var "ferdig". Kanskje det var etter 1-0, men uansett. Tror en Tevez fra start hadde bare hjulpet, for Fergie tok helt feil med taktikken osv i den kampen. Spesielt det at Scholes var på benken, og at Anderson var i midten med Giggs. Rotete, bare rotete.

 

Men det er ikke engangstilfelle med Messi da...........

Han scorer ikke ofte på langskudd eller utenfor 16 meteren.

 

Forresten, noen som vet når Gary Neville scorte sitt siste mål for United? Han har 7 mål i karrieren, og det er leenge siden jeg har sett han score.

Tror det var mot charlton i 05/06 sesongen.

 

Ganske sikker på at det er riktig ja.

 

EDIT:

 

Og ja, Messi scorer en del far utenfor 16 så er ikke helt sikker på hvorfor du tror det Corey, men jeg skjønner at det er nesten litt "kjedelig" å se han spille, der er jeg egentlig enig. Men la oss ikke overdrive osv nå, han er en av verdens beste spillere. Personlin enig i at Ronaldo er mer komplett og "bedre" spiller, men Messi er faen ikke dårlig. Helt greit å mislike han, men ting som "Messi kan ta seg en bolle" osv blir latterlig. Liker ikke han nevneverdig jeg heller, men det skal ikke så mye til å innrømme at han er en gifted fotballspiller.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...