Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Har mest sannsynlig noe med drakta han har rundt kroppen å gjøre. Kan ikke huske noe off-pitch av han som jeg liker heller (som med Zlatan), så klarer bare ikke like han.

Spiller man på det mest oppskrytte fittelaget som er så blir det ofte sånn. Truls Dæhli: "kjøp Barca drakt til ungene". Odds for at det noensinne skjer, da kjøper jeg heller en Real Madrid drakt, det laget har hvertfall hatt sjel en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller man på det mest oppskrytte fittelaget som er så blir det ofte sånn. Truls Dæhli: "kjøp Barca drakt til ungene". Odds for at det noensinne skjer, da kjøper jeg heller en Real Madrid drakt, det laget har hvertfall hatt sjel en gang.

Jeg tar en Ramos/Ronaldo/Real-drakt anyday over en hvilken som helst BCN-drakt.

 

Jeg liker Tevez :)

 

Get in! :p

...

 

Hater TC for at han skapliker Tevez fortsatt.

Lenke til kommentar

Unødvendig bullshit i andre sesongen, mye av det skyldes at han ikke er den smarteste personen i verden men det er selvfølgelig ikke en unnskyldning. Er han sånn så er han sånn. Uansett så digget jeg han som spiller, var en ekte Utd spiller for min del. Andre sesongen gikk selvfølgelig ikke like bra, men han var livsviktig til tider der også. Ironisk nok mest av alt i en kamp er han kom inn rett etter pause hvor vi holdt på å tape, 0-2 mot Spurs, og vant 5-2 uten at han scorte et mål. Kanskje ikke minst mot Wigan med litt moment of genius etter 60-65 min, og det var også rett etter han kom inn på fra benken for å fikse 1-1.

 

Gode minner ang. Tevez i Utd for min del ihvertfall. Slutten ødela selvfølgelig en del, men jeg ser litt bort fra det.

Lenke til kommentar

Har mest sannsynlig noe med drakta han har rundt kroppen å gjøre. Kan ikke huske noe off-pitch av han som jeg liker heller (som med Zlatan), så klarer bare ikke like han.

Spiller man på det mest oppskrytte fittelaget som er så blir det ofte sånn. Truls Dæhli: "kjøp Barca drakt til ungene". Odds for at det noensinne skjer, da kjøper jeg heller en Real Madrid drakt, det laget har hvertfall hatt sjel en gang.

Barca er ikke sjelløse. De har alltid vært det store laget i Spania som har hatt min sympati, noe diktator-laget i Madrid aldri i verden vil få. Jeg har imidlertid også irritert meg kraftig over Barcelona siden de vant CL. Egentlig har det vel vært mest irritasjon over de som heier på de, eller såkalte "nøytrale" som elsket at de slo United fordi de heier på et annet lag i England og som kalte det for en seier for fotballen. Herregud. Slike folk er forbanna irriterende. Spesielt når Barca er såpass oppskrytte som de er.

Lenke til kommentar

På andre side har jeg et intenst hat mot spillere "alle" liker. Pyoul, Fabregas etc. Mest av alt og alle: MESSI.

 

Trodde det bare var argentinere som mislikte Messi, jeg.... Skjønner ikke hva som er å mislike med han :p

 

Snakk om argentinere, en spiller jeg virkelig har sansen for er Verón.

Lenke til kommentar

Er ikke så lett å prestere for landslaget når man har Maradona som trener. Fyren driter ut alt av journalister han møter, i tillegg nekter han å snakke på pressekonferanser hvis en av motstanderens spillere er til stede. Fyren har heller ikke peiling på taktikk eller hvordan han skal lede laget. Det at man var en av de beste som spiller, gjør deg ikke automatisk til den beste treneren. Alt han gjør er å ødelegge miljøet, i tillegg greier han ikke å levere resultater. Argentina burde skaffe seg en ny manager dersom de har tenkt å gjøre det bra framover.

Lenke til kommentar

Er ikke så lett å prestere for landslaget når man har Maradona som trener. Fyren driter ut alt av journalister han møter, i tillegg nekter han å snakke på pressekonferanser hvis en av motstanderens spillere er til stede. Fyren har heller ikke peiling på taktikk eller hvordan han skal lede laget. Det at man var en av de beste som spiller, gjør deg ikke automatisk til den beste treneren. Alt han gjør er å ødelegge miljøet, i tillegg greier han ikke å levere resultater. Argentina burde skaffe seg en ny manager dersom de har tenkt å gjøre det bra framover.

De slo da nettop Tyskland... De har jo Norge aldri.. no wait.

Lenke til kommentar

Trodde det bare var argentinere som mislikte Messi, jeg.... Skjønner ikke hva som er å mislike med han :p

 

Personlig misliker jeg Messi pga hans åpenbare begrensninger.Messi er for meg kjedelig å se på,han har en standard tofots-finte som går om og om igjen i repertoaret hans,samt han har en haug med gode medspillere som får han til å fremstå bedre enn han er.Se på totalpakken som Ronaldo tilbyr kontra Messi: skudd,langskudd,innlegg,headinger,et finterepertoar lengre enn et vondt år,fysikk osv.

 

Tror aldri jeg har sett Messi skyte imål utenfor 16-meteren.Gjerne korriger meg på denne,men det utgjør ingen forskjell for min egen del.

Lenke til kommentar

Det er en fryd for meg å se at jeg er ikke alene om det, jeg HATER BARCA og MESSI. Messi er en av de mest oppskrytte, huff hva ser folk i ham? Han er ikke en magiker som folk liker å påstå.

 

Om vi skal snakke om magiker, da bør vi ta titt på Bergkamp :) Evt Zlatan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...