Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi trekker:

 

1. Bordeaux / Olympiakos

2. CSKA

3. Lyon

4. Arsenal

5. Bayern

 

Så håper jeg Barca trekker Inter. :)

 

Heller Bayern enn Lyon. Kanksje Arsenal foran Lyon også. Tror Lyon er sterke i år

Min liste:

 

1. Olympiakos

2. CSKA

3. Lyon

4. Bordeaux

5. Bayern

6. Arsenal

Lenke til kommentar

Utrolig at noen kan LIKE Materazzi, kanskje folk kan synes han er kul eller noe, men herregud. Han er stygg og ekkel, og vil bare ødelegge andre sine karrierer, nesten like mye som å vinne.

 

Jaja. Jeg tror ikke jeg liker noen badboys, utenom Keane da. Altså, han var bare for stor for oss for å ikke like han. Legend.

 

Har sansen for Joey Barton da.

 

Hvordan i helvete kan du ha sansen for han der?

Lenke til kommentar

Du glemte Macherano.

 

Hehe, er vel noe i det Wisbatov sier, de fleste liker en eller annen av "drittsekkene", jeg liker Drogba. Liker for øvrig Robben også. Tåler derimot ikke trynet på Materazzi, kjente det vrenge seg inni meg bare jeg så han på sidelinja.

 

Jeg hata han som pesten tidligere, men Drogba har blitt bedre som spiller, og bedre på og utenfor banen. Jeg digger han, på en morsom måte. The Drogba. Stemmen hans er elskbar, haha.

 

På andre side har jeg et intenst hat mot spillere "alle" liker. Pyoul, Fabregas etc. Mest av alt og alle: MESSI.

Lenke til kommentar

Hvem liker Puyol? Altså, ihvertfall ikke alle. Fabregas er syk som spiller men jeg misliker han en del også, spesielt på banen. Ligner nesten på Torres på banen. Så enig med deg på de. Og må si at det er noe med Messi som jeg misliker sterkt også, han er ikke stygg eller noe men jeg føler at han "later" litt som om han ikke er så god av og til, vet ikke. Umulig å forklare. Syk spiller for all del, men han er litt irriterende for en eller annnen grunn.

 

Xavi, derimot, elsker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du MÅ kødde. FY faen.

 

Har ikke ord en gang. Jeg er så jævlig lei av FA nå. Fitte faen helvete kuk.

Uff, du minner meg om Boondock Saints, FUCK! ASS! :)

 

At noen kan bli overrasket over at Stevie G går fri fra et assault er uforståelig. Det som er mer uforståelig er hvorfor ingen med autoritet går ut og bemerker det offentlig.

 

Terry idag, hadde ikke bytta det ut med en CL-finalebillett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...