Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Å NEI! RØYK CHELSEA?? Jeg digger Zlatan, aner ikke hvorfor, men fyren er rå! Det gjør vel det fleste (...Har jeg et inntrykk av) Ikke et millisekund. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 De fleste er vel Zlatanister, eller kanskje ikke de fleste, men en god del er nok Zlatanister. Jeg liker forøvrig Materazzi også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg elsker Zlatan og Matrix. Alle har noen badboys de liker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er Ronaldo en bad boy? Nei. Mannfolk som vokser leggene er ikke badboys. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg liker forøvrig Materazzi også. http://www.youtube.com/watch?v=jOzqaodDmTk Vennligst forklar. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Totti er vel heller ikke med da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har sansen for Joey Barton da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Håper vi trekker: 1. Bordeaux / Olympiakos 2. CSKA 3. Lyon 4. Arsenal 5. Bayern Så håper jeg Barca trekker Inter. Heller Bayern enn Lyon. Kanksje Arsenal foran Lyon også. Tror Lyon er sterke i år Min liste: 1. Olympiakos 2. CSKA 3. Lyon 4. Bordeaux 5. Bayern 6. Arsenal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Utrolig at noen kan LIKE Materazzi, kanskje folk kan synes han er kul eller noe, men herregud. Han er stygg og ekkel, og vil bare ødelegge andre sine karrierer, nesten like mye som å vinne. Jaja. Jeg tror ikke jeg liker noen badboys, utenom Keane da. Altså, han var bare for stor for oss for å ikke like han. Legend. Har sansen for Joey Barton da. Hvordan i helvete kan du ha sansen for han der? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Barton, Materazzi, Drogba, Andresen, Bakke og Terry er helt uforståelig for meg at noen liker, spesielt Drogba. Garantert glemt noen og. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Enig, Alt. Ikke ofte det. Og videre kan jeg innrømme at jeg kan skjønne supportere av andre lag enn Utd som misliker Keano. Endret 16. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du glemte Macherano. Hehe, er vel noe i det Wisbatov sier, de fleste liker en eller annen av "drittsekkene", jeg liker Drogba. Liker for øvrig Robben også. Tåler derimot ikke trynet på Materazzi, kjente det vrenge seg inni meg bare jeg så han på sidelinja. Jeg hata han som pesten tidligere, men Drogba har blitt bedre som spiller, og bedre på og utenfor banen. Jeg digger han, på en morsom måte. The Drogba. Stemmen hans er elskbar, haha. På andre side har jeg et intenst hat mot spillere "alle" liker. Pyoul, Fabregas etc. Mest av alt og alle: MESSI. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvem liker Puyol? Altså, ihvertfall ikke alle. Fabregas er syk som spiller men jeg misliker han en del også, spesielt på banen. Ligner nesten på Torres på banen. Så enig med deg på de. Og må si at det er noe med Messi som jeg misliker sterkt også, han er ikke stygg eller noe men jeg føler at han "later" litt som om han ikke er så god av og til, vet ikke. Umulig å forklare. Syk spiller for all del, men han er litt irriterende for en eller annnen grunn. Xavi, derimot, elsker jeg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kanskje det bare er vennene mine som er Barca-fanatikere. Altså, ser hver CL-kamp + El Classico. Puyol hvertfall kosedildo nr. 2 her, etter Messi. Hater Xavi og. (Hele Barca kutter vi det ned til, minus Zlatan.) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvorfor i helvete hater du Xavi??? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har mest sannsynlig noe med drakta han har rundt kroppen å gjøre. Kan ikke huske noe off-pitch av han som jeg liker heller (som med Zlatan), så klarer bare ikke like han. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Xavi er en kjernekar. Han bor vel i et helt vanlig innredet hus med store deler av familien tror jeg, mener jeg så en dokumentar for en tid tilbake. Messi er stygg, men jeg liker han også. Jeg liker egentlig usedvanlig mange spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du MÅ kødde. FY faen. Har ikke ord en gang. Jeg er så jævlig lei av FA nå. Fitte faen helvete kuk. Uff, du minner meg om Boondock Saints, FUCK! ASS! At noen kan bli overrasket over at Stevie G går fri fra et assault er uforståelig. Det som er mer uforståelig er hvorfor ingen med autoritet går ut og bemerker det offentlig. Terry idag, hadde ikke bytta det ut med en CL-finalebillett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå