Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mourinho går ned tunnelen tidlig, sporty av han. Viser ikke altfor mye følelser osv.

Definitivt, før spillerne kommer inn i garderoben må han jo ha fått vekk den største gleden, lirer den nok av seg. Det farligste for Mou er å vise enten glede eller usikkerhet...

 

TC47: Fake Tears, showman...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Now you say you're lonely

You cry the long night through

Well, you can cry me a river

Cry me a river

I cried a river over you

 

Now you say you're sorry

For being so untrue

Well, you can cry me a river

Cry me a river

I cried a river over you

 

You drove me, nearly drove me, out of my head

While you never shed a tear

Remember, I remember, all that you said

You told me love was too plebeian

Told me you were through with me and

 

Now you say you love me

Well, just to prove that you do

Come on and cry me a river

Cry me a river

I cried a river over you

I cried a river over you

I cried a river...over you...

Lenke til kommentar

Fyren gjør det nok en gang på brua. Har man tenkt å snakke om tidenes managere, må The Special One nevnes. Langt bak Fergie da, men han er fortsatt ganske god.

 

Var ikke hans største fan da han var i Chelsea, men må si jeg savner han i England. Skaper alltid stemning i media osv. Håper han vender tilbake til PL, og tar over et av de mindre lagene. :)

Lenke til kommentar

Hva er det Mourinho har gjort som er så veldig stort da? Vinne ligaen med ubegrenset med penger er ikke så stort synes jeg. CL med Porto er knallbra selv om de fikk dommerhjelp mot oss. Å vinne med Inter er bra.

 

Men så er han ung også. Vi får se hva kan gjør fremover

 

Han har sine ting men han er ikke helt favouritten min. Er ikke en jeg ville hatt i Manchester United ihvertfall

Lenke til kommentar

Taktisk triumf til de grader.

 

Synd for Chelsea som spiller mot 12 mann, men jeg er glad vi slipper å møte de senere i turneringa.

 

Btw, ingen andre ikke-Chelsea supportere her som liker Drogba? Jeg har i hvert fall en liten forkjærlighet for han. ^^

 

Tc: Jeg husker Carvalho/Ronaldo-situasjonen.

Lenke til kommentar

Mourinho går ned tunnelen tidlig, sporty av han. Viser ikke altfor mye følelser osv.

Definitivt, før spillerne kommer inn i garderoben må han jo ha fått vekk den største gleden, lirer den nok av seg. Det farligste for Mou er å vise enten glede eller usikkerhet...

 

TC47: Fake Tears, showman...

 

Hahaha, du er smart Giallo. Hører på Sky nå, og Mourinho blr spurt, "How hard was it not celebrate here, and how was the whole experience today?"

 

M: "I celebrate a lot, a lot. I have to be fair, when I got to the dressing room, I really did celebrate a lot." :p Haha.

Lenke til kommentar

Hehe, er vel noe i det Wisbatov sier, de fleste liker en eller annen av "drittsekkene", jeg liker Drogba. Liker for øvrig Robben også. Tåler derimot ikke trynet på Materazzi, kjente det vrenge seg inni meg bare jeg så han på sidelinja.

Jeg digger Zlatan, aner ikke hvorfor, men fyren er rå! :)

Lenke til kommentar

Har det inntrykket også, og skjønner det ikke. Hater Zlatan, selv om det er fine videoer med han osv hvor han er ganske morsom. Hater han på fotballbanen ihvertfall, mye det samme som Torres for min del. Zlatan har jo vært grusomt stygg i La Liga til tider i år også, om noen av dere har sett det. 2-3 røde kort er det nå vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...