Bruno Mars Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Men tar ikke slikt som dette tid? Husker at det tidligere har vært slik at straffen begynner 7 dager etter at den er blitt gitt. Er det ikke slikt enda? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har ikke sett albuen før nå. Hva faen er det Gerrard driver med? Dette er jo Keane og Wise opp av dage. Synd det er Englands kjæledegge nr 1 som gjør det. Han kom seg unna vold på byen, han kommer seg unna dette. Rooney kaster en ball å får utvisning. Lurer på om Gerrard kan ta flying kick på tilskuere å slippe unna? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 9 mnd får han iallefall ikke... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) JEEEZ!!! Glazers ready to sell! Glazers received bid from the Red Knights late Monday, and negotiations are going by the reports forward. Endret 16. mars 2010 av Corey Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Kjente jeg ble litt mer glad i Corey... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Saint Stevie goes free again! Alt er som normalt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Du MÅ kødde. FY faen. Har ikke ord en gang. Jeg er så jævlig lei av FA nå. Fitte faen helvete kuk. Endret 16. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Kan ikke si det overrasker. @Corey Gikk faen meg rett i fella Endret 16. mars 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Faen ta deg Corey, hadde faen 2 fantastiske sekunder før jeg så YouTube logoen. Også fantastisk at Gerrard ikke får straff, hva mer skal han slippe? Nesten gang tar han en Adebayor og stempler en i trynet? Endret 16. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Som der står. Dommeren dømte på situasjonen og pratet med Gerrard etterpå, tolker det dithen at han da så albuen, så FA kunne ikke gjøre stort mer ut av det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 han slår ned en annen spiller og får ingen reaksjon. Hadde det skjedd på gata hadde han blitt sendt i fengsel. Latterlig av FA, men er jo ikke overaskende, er jo kronidioter hele gjengen! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Som der står. Dommeren dømte på situasjonen og pratet med Gerrard etterpå, tolker det dithen at han da så albuen, så FA kunne ikke gjøre stort mer ut av det. Han kan umulig ha sett albuen. Da kvalifiserer han hvertfall til årets klovn og inkompetente idiot på samme tid. Jeg spyr. Det er rett og slett latterlig. Og FA KAN gjøre noe med det, men de har det som norm at de ikke skal overprøve en dommer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Wow, nå ble jeg sjokkert. Steven Gerrard ble ikke straffet av FA dere! Den var ny. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Akkurat som Hans-o sier. Jeg er faen meg faktisk provosert nå. HVORDAN kan han slippe unna straff for dette her, HVORDAN. Også fikk Rio 3 kamper for det mot Hull mens Masch fikk ingenting for den mot Leeds. FUCKING HELL FA. Er ikke bare vi som klager over dette heller, comments på teamtalk artikkelen har sagt det samme også: MU4eva (Manchester United fan) "What a suprise!!!" wigster (Everton fan) "why write this? whats the point? he was never going get done was he. its gerrard the golden child" Rell1gunna (Arsenal fan) "Did Michael Brown refuse to put on Phil Collins aswell?" BlueLion (Chelsea fan) "how many times every season do we see the headline "Gerrard to escape FA action" or something similar. Saint Stevie really cant put a foot wrong can he?" Roy the Boy (Manchester United fan) "Such double standards, a utd player would never get away with this. Liverpool obv have the fa in their pocket. " Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg leser som regel bare her og poster sjeldent, men fy faen. Hvordan i all verden kan Gerrard bli frikjent? Jeez! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Spiller ingen rolle. Mot oss er Lucas og Kuyt tilbake, mens 200Mill-Aquaman igjen sitter og ser kampen fra benken. Og med Wazza vinner vi uansett. Det er vel lavere odds på to scoringer av Wazza enn ingen.. Endret 16. mars 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fy faen så provosert og trist jeg blir av at en spiller gang på gang slipper unna. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Faen ta deg Corey, hadde faen 2 fantastiske sekunder før jeg så YouTube logoen. Det var vertfall verdt når jeg så innlegget ditt Raste Du fikk ihvertfall 2 fantastiske sekunder idag. Ang. Stevie Me...Hva må den mannen gjøre før han får straff? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå