Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett albuen før nå. Hva faen er det Gerrard driver med? Dette er jo Keane og Wise opp av dage. Synd det er Englands kjæledegge nr 1 som gjør det. Han kom seg unna vold på byen, han kommer seg unna dette. Rooney kaster en ball å får utvisning. Lurer på om Gerrard kan ta flying kick på tilskuere å slippe unna?

Lenke til kommentar

Som der står. Dommeren dømte på situasjonen og pratet med Gerrard etterpå, tolker det dithen at han da så albuen, så FA kunne ikke gjøre stort mer ut av det.

Han kan umulig ha sett albuen. Da kvalifiserer han hvertfall til årets klovn og inkompetente idiot på samme tid.

 

Jeg spyr. Det er rett og slett latterlig. Og FA KAN gjøre noe med det, men de har det som norm at de ikke skal overprøve en dommer.

Lenke til kommentar

Akkurat som Hans-o sier. Jeg er faen meg faktisk provosert nå. HVORDAN kan han slippe unna straff for dette her, HVORDAN. Også fikk Rio 3 kamper for det mot Hull mens Masch fikk ingenting for den mot Leeds. FUCKING HELL FA. Er ikke bare vi som klager over dette heller, comments på teamtalk artikkelen har sagt det samme også:

 

 

MU4eva (Manchester United fan)

 

"What a suprise!!!"

wigster (Everton fan)

 

"why write this? whats the point? he was never going get done was he. its gerrard the golden child"

Rell1gunna (Arsenal fan)

 

"Did Michael Brown refuse to put on Phil Collins aswell?"

BlueLion (Chelsea fan)

 

"how many times every season do we see the headline "Gerrard to escape FA action" or something similar. Saint Stevie really cant put a foot wrong can he?"

Roy the Boy (Manchester United fan)

 

"Such double standards, a utd player would never get away with this. Liverpool obv have the fa in their pocket. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...