Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var en fantastik karriere over.

 

Men det kom ikke som en overraskelse, ikke for min del i hvertfall, jeg begynte å skjønne hvor det bare når de to tre ukene som det skulle ta for å bli frisk ble til 7-8...

 

Det er mange øyeblikk man kan trekke fram fra 11 år i United, men jeg må nesten trekke frem dette fremfor målet på Nou Camp:

 

[Youtube]dBjy4jO-Dd4

 

Så takk for alt Ole...

20LEGEND

9378435[/snapback]

 

Er mye enig her. Som en sa på manutd.com. Sikkert ikke det stolteste øyeblikket men det viser en spiller som ofrer seg for laget. Han sog en mulighet for å stoppe et tap og fortsatt holde liv i håpet om ligatittel i 97/98 sesongen. Han ofret sin plass på laget og de neste kampene og la ned Newcastle spilleren.

Lenke til kommentar

Hvordan håper dere lagoppstillingen blir mot Sunderland? Kanskje dette laget?

 

Edwin van der Sar

 

Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

 

Luis Nani - Owen Hargreaves - Paul Scholes - Ryan Giggs

 

Carlos Tevez - Louis Saha

 

 

Hvis vi skal spille med to spisser blir vi nesten nødt til å benke Carrick, Scholes eller Hargreaves. Siden vi da mest sannsynlig kommer til å spille i en 4-4-2 formasjon. Eller så kan vi jo spille sånn som vi gjorde mot Tottenham sist kamp. En slags 4-2-3-1 formasjon, med Tevez alene på topp. Men jeg ser helst at vi starter med Saha sammen med Tevez. En 4-3-3 formasjon er heller ingen dum idè, men det blir nok den vanlige 4-4-2, tror jeg.

 

SAF har vel sagt at Anderson får sin debut mot Sunderland? Gleder meg! :cool:

Lenke til kommentar

Wes gjer det greit defensivt, men spesielt mot Spurs så viser han den store svakheita si. Han får mange oppspel i rom der Neville ville vore, men i det pasninga går så har han stoppa løpet, noko som fører til at eit mulig godt angrep er ødelagt.

 

Helst vil han vel spele sentralt i back-fireren, men då må vel i så fall Vida eller Rio vere skada/utestengt eller noko sånt.

 

Han er ikkje den beste forsvarsspelaren i united, men er solid nok, trofast og gir 100% for United. Han har jo hatt ei karriere som har vore plaga med mykje skader, og på mange måtar er det imponerande at han fortsatt er med for United.

Lenke til kommentar
Kan dere si litt om Wes Brown? Synes han virker som en veldig sympatisk og flott fotballspiller. Samtidig er han god òg :D

9381944[/snapback]

 

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...458&bioid=91958

 

Wes Brown var veldig plaget med skader i sine yngre dager. Dette har blitt bedre i senere tid. Er vel best som midtstopper men spiller over hele forsvars linja. Mye bedre defangsivt enn offangsivt der han har en del å hente. Trofast spiller.

 

Kommer fra Longsight i Manchester og har vert i klubben hele sin karriere.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
I en fotballtråd er det lov å uttale seg litt mer bombastisk enn ellers, synes jeg :)

Jeg TROR derimot at han ikke vil starte. Synes du det er naturlig at en av de mest skadeforfulgte spillerne i pl plutselig skal bli kastet ut i 90 minutter? Nei, han får nok max en omgang.

9383770[/snapback]

 

Da jeg leste det hørtes du utrolig sikkert ut. :) Du kunne jo heller skrevet "Jeg tror ikke Saha kommer til å starte". :whistle:

 

Selv om jeg håper at Saha starter kampen betyr jo ikke det at han skal spille hele kampen. Saha har vært i full trening med laget nå i over 2 uker. Kanskje han har imponert såpass at han får starte mot Sunderland. Aldri si aldri. :cool:

Jeg er bare fornøyd om jeg får se Saha mot Sunderland, men som sagt, håper han starter!

Lenke til kommentar

Her kommer jeg hjem fra fjellet og en 6 mils lang sykkeltur og får vite at 20LEGEND har lagt opp :( Synd, men det var vel det han nesten måtte gjøre nå, en ny operasjon og mange mnd ute hadde ikke gått dessverre. Han visste seg i fjor som en fortsatt meget god fotballspiller. 11 mål!

 

Kommer aldri til å glemme CL-finalen og comebackkampen mot Charlton ifjor.

 

Takk for alt!

Lenke til kommentar
På Manchester sine hjemmesider så står det at Solskjær kjente først til sin famøse skade da han sklei bortover med armene i været etter scoringen i Nou Camp. Dette har tidligere bare vært fortalt til lagkamerater og familiemedlemmer. Et lite paradoks egentlig..

9386051[/snapback]

Har det vel ikke, han var jo ute samme sommer pga av dette. Da sa han det i sammenheng med en landslagsamling.

Lenke til kommentar
På Manchester sine hjemmesider så står det at Solskjær kjente først til sin famøse skade da han sklei bortover med armene i været etter scoringen i Nou Camp. Dette har tidligere bare vært fortalt til lagkamerater og familiemedlemmer. Et lite paradoks egentlig..

9386051[/snapback]

 

Ja, old news. :whistle:

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...