Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Rio ble utestengt mot Hull for en albue, bør Gerrard gjøre det samme for en mye styggere situasjon.

 

Skjer selvsagt ikke. Hadde det vært en av våre spillere derimot..

Tøv.

 

Slik som da Rooney og Scholes fikk TRE kampers karantene i PL som følge av røde kort i Amsterdamn-turneringen, og tre år før fikk Gerrard og Fatboy Mellor rødt i samme turnering, og ingenting skjedde?

 

Eller som da Rio fikk suspensjon i tre kamper for en albue, og Mascherano ikke fikk en dritt?

 

Kan du ikke holde deg på ditt eget forum?

Lenke til kommentar

Siden Rio ble utestengt mot Hull for en albue, bør Gerrard gjøre det samme for en mye styggere situasjon.

 

Skjer selvsagt ikke. Hadde det vært en av våre spillere derimot..

Tøv.

 

Slik som da Rooney og Scholes fikk TRE kampers karantene i PL som følge av røde kort i Amsterdamn-turneringen, og tre år før fikk Gerrard og Fatboy Mellor rødt i samme turnering, og ingenting skjedde?

Huff,tenkt at et forbund kan få nye regler å greier etter tre år. buuhuuu.Face it, nye regler blir til innen fotball årlig.

 

 

Eller som da Rio fikk suspensjon i tre kamper for en albue, og Mascherano ikke fikk en dritt?

 

 

Dommeren så vell at Mascherano brukte albuen,(om jeg husker riktig) og derfor kan ikke Fa gjøre noe, samme som med Gerrard nå.(skal jeg tro) Rio sin albue ble ikke sett av dommeren.

 

Kan ikke du holde deg i ditt eget forum?

Cry me a river.

 

Men skal sies at FA ikke er med i fanklubben til Manchester United. Men emo-taketer blir for dumt, Night.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Alt-ctrl: Brown løp inn foran Gerrard og sistnevnte svarte med å slå han hardt i bakhodet, mens ballen var 20m unna. Det var ikke kamuflert engang, det var et av de mer klarere slagene jeg har sett på veldig lenge.

 

Ligger vids på nettet ila morgendagen. Er nokså sikker på at han får straff, men det hjelper lite mht kampen på Søndag som han spiller uansett.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Alt-ctrl: Brown løp inn foran Gerrard og sistnevnte svarte med å slå han hardt i bakhodet, mens ballen var 20m unna. Det var ikke kamuflert engang, det var et av de mer klarere slagene jeg har sett på veldig lenge.

 

Ligger vids på nettet ila morgendagen. Er nokså sikker på at han får straff, men det hjelper lite mht kampen på Søndag som han spiller uansett.

Ok. Har ikke for vane å si slikt, men av alle han kunne slått til er det enda godt det var Brown. Husker fortsatt angrepet hans på Giggs med gru, faen til større kukskalle må du til Chelsea for å finne (der finner man til gjengjeld flere...).

 

Hoveddommer Gerrard ordner nok saken selv tenker jeg.

Lenke til kommentar

Det svartner for meg snart. Jeg har ikke klart annet enn å le av LFC-supportere tidligere i år. Altså, de få som fortsatt snakker. I fjor var det jo kjekling dag og natt og at det har vært stille i år merker jeg nå som oppgjøret på Old Trafford nærmer seg.

 

Alle disse uvitende nissene som ranter Facebook-sider opp og ned med at Liverpool har funnet formen gjør meg skrullete. Fyren på sportsendinga presterte også å lire av seg at Liverpool er tilbake i "godt gammelt slag" (hva nå enn det skal bety). Halvparten av de jeg spurte om hvordan de kunne tro det hadde ikke engang den halvfjerneste anelse om verken Liverpool sine siste kamper (Wigan, Lille etc.) eller situasjonen til Pompey. Å tro at Liverpool er på vei tilbake nå er fabelaktig.

 

Nevertheless, så er jeg bombesikker på en knallkamp fra Liverpool sin side neste søndag. Jeg har ikke lyst til å se kampen engang. Kommer garantert til å være kvalm og uggen både før under og etter.

 

Angående Gerrard-saken så er den så klar som glasset. At det går an å "argumentere" (sitat: "Tøv.") mot denne eviggående FA vs United-saken er for meg et spørsmål, når man har så mye klare fakta både i eldre og nyere tid rett foran nesa.

Lenke til kommentar

Her har du kun albua http://www.youtube.com/watch?v=wtksxQSNmYU

 

Kva i alle dager skal albua til Gerrad so høgt opp? Fortjener tre kamper for den der.

 

Edit: Visst dommeren dømmer for at Gerrard springer han ned bak i frå kan FA gå inn å gje han karaktene i etterkant. Tviler på at dommeren ser albua og dømmer frispark på det uten å dele ut kort.

Endret av Tafsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...