Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer den felles kamptråden? Gleder meg til å spre litt hat igjen. Har liksom ikke blitt så mye av det denne sesongen da Liverpool har vist seg som den gjengen med tapere de egentlig er i forhold til fjorårssesongen da de makset totalt på alt mulig.

Kommer ila morgendagen. United delen i alle fall. Sender Termo og Jefe en PM om deres bidrag nu.

 

Legger kamptråden i det generelle IF forumet for øvrig.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Crushed. Absolutely crushed. Han har jobbet så hardt for å komme der han er nå. En av de eneste grunnene han har gått ut på lån vekke fra familien sin (?) osv i fjor og i år er VM, og nå har det faen meg røket. Skal ikke være mulig. Helt fantastisk ufortjent.

Lenke til kommentar

Real Madrid desperate etter Rooney

 

De får bare sutre, men de får ALDRI Rooney!

 

Fy Flate så den klubber henger etter oss

Kildekritikk min gode mann.

 

Rooney kommer ikke til å forlate United. Ikke en sjans engang. Selvsagt blir det rykter når han bøtter inn 30+ mål og RM er den sjelløse horeklubben de er. Ronaldo klarte de å få fordi han er fra den sørlige halvkule og været spilte en rolle. RM var drømmen hans og fyren er av en karakter som hele tiden ønsket overskrifter.

 

Verre med Vidic om det er noen som mot formodning skulle dra. Jeg tviler på det dog. Rooney tviler jeg ikke på, han vet jeg blir. :) Tipper han skriver 5 år kontrakt i sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...